Ισπανία: Νομοσχέδιο αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες μέσα σε τρία λεπτά

Ισπανία: Νομοσχέδιο αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες μέσα σε τρία λεπτά Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε προσχέδιο νόμου που μειώνει την αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα.

Το προσχέδιο αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, όπως δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot.

Παράλληλα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, όπως τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Με πληροφορίες του Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Πελικό: Το προφίλ των οκτώ βιαστών της Ζιζέλ που απολογούνται αυτή την εβδομάδα

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: Το προφίλ των οκτώ βιαστών της Ζιζέλ που απολογούνται αυτή την εβδομάδα

Ένας από τους οκτώ κατηγορούμενους βίασε τη Ζιζέλ στο διαμέρισμα της κόρης της τα Χριστούγεννα του 2019 - Βιαστής της Ζιζέλ και ένας οροθετικός, που αγνοούσε πως πρέπει να λάβει μέτρα προφύλαξης
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ