Το «Καληνύχτα και καλή τύχη», ένα νέο θεατρικό έργο με πρωταγωνιστή τον Τζορτζ Κλούνεϊ, απέφερε 3,3 εκατομμύρια δολάρια την περασμένη εβδομάδα, τα περισσότερα χρήματα που έχει βγάλει ποτέ ένα μη μουσικό θεατρικό έργο κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας στο Μπρόντγουεϊ, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Τρίτη η Broadway League.
Το θεατρικό του Τζορτζ Κλούνεϊ έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ εισπράξεων με μόλις επτά παραστάσεις την εβδομάδα, καθώς δεν έχει κάνει ακόμη τις τυπικές οκτώ παραστάσεις του Μπρόντγουεϊ. Κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ, το οποίο είχε σημειωθεί μόλις δύο εβδομάδες νωρίτερα από τη νέα παραγωγή του «Οθέλλου» με πρωταγωνιστές τους Ντένζελ Ουάσινγκτον και Τζέικ Τζίλενχαλ, η οποία συγκέντρωσε 2,8 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα που έληξε στις 9 Μαρτίου. Πριν από αυτό, το ρεκόρ κατείχε η ταινία «Ο Χάρι Πότερ και το καταραμένο παιδί», η οποία είχε εισπράξει 2,7 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας διακοπών στα τέλη του 202).
Ο «Οθέλλος» εξακολουθεί να έχει υψηλότερες τιμές εισιτηρίων -οι κορυφαίες θέσεις του πωλούνταν στον ιστότοπό του προς 921 δολάρια, σε σύγκριση με 799 δολάρια για το «Καληνύχτα και καλή τύχη» - αλλά η παράσταση του Τζορτζ Κλούνεϊ παίζεται σε μεγαλύτερο θέατρο, οπότε εισπράττει συνολικά περισσότερα χρήματα.
Η μέση τιμή του εισιτηρίου για τον «Οθέλλο» ήταν 303,15 δολάρια την περασμένη εβδομάδα - μειωμένη σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες λόγω των δωρεάν θέσεων για τους δημοσιογράφους που παρακολουθούσαν τις παραστάσεις τύπου και τους καλεσμένους που συμμετείχαν στην πρεμιέρα. Η μέση τιμή εισιτηρίου για την παράσταση «Καληνύχτα και καλή τύχη» ήταν 302,07 δολάρια. Αλλά το «Καληνύχτα και καλή τύχη», το οποίο είναι διασκευή της ταινίας του 2005 για τον δημοσιογράφο της ραδιοτηλεόρασης Edward R. Murrow, παίζεται στο Winter Garden Theater των 1.545 θέσεων, ενώ ο «Οθέλλος» στο Ethel Barrymore των 1.043 θέσεων.
Στα ταμεία του Μπρόντγουεϊ κυριαρχούν παραδοσιακά τα μιούζικαλ, τα οποία τείνουν να είναι πιο δημοφιλή, να παίζονται περισσότερο και να παίζονται σε μεγαλύτερα θέατρα από ό,τι τα θεατρικά έργα. Το ρεκόρ για τα περισσότερα χρήματα που έβγαλε ένα μιούζικαλ στο Μπρόντγουεϊ σημειώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους, όταν το «Wicked» έβγαλε 5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας των Χριστουγέννων, όταν υπήρχαν εννέα παραστάσεις.
Αλλά το κόστος παραγωγής παραστάσεων στο Μπρόντγουεϊ έχει αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία και σχεδόν όλα τα νέα μιούζικαλ αποτυγχάνουν οικονομικά, γεγονός που έχει οδηγήσει ορισμένους παραγωγούς να επικεντρωθούν σε περιορισμένες παραστάσεις με γνωστούς αστέρες στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Το σκεπτικό είναι ότι οι διασημότητες μετατρέπουν τα έργα σε καλλιτεχνιικά γεγονότα, ενώ οι περιορισμένες παραστάσεις δημιουργούν μια αίσθηση επείγοντος και ότι οι παράγοντες αυτοί σε συνδυασμό ωθούν τους πιθανούς αγοραστές εισιτηρίων να δράσουν.
Με πληροφορίες από New York Times