Κομμώτρια βάζει περουκίνι σε άνδρες και γίνεται viral

Κομμώτρια βάζει περουκίνι σε άνδρες και γίνεται viral Facebook Twitter
Φωτ.: TikTok
0

Εδώ και αρκετά χρόνια τo περουκίνι αντιμετωπίζεται σχεδόν χλευαστικά, όμως πλέον στο TikTok, οι άνδρες επιδεικνύουν με τόλμη πως τα επιλέγουν πλέον άφοβα. Μία 23χρονη κομμώτρια αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέμα και έγινε viral. 

H Τoupee Queen στο TikTok, η 23χρονη Em Cheney, ξεκίνησε να ασχολείται με το κομμωτήριο της μητέρας της, όταν αποφοίτησε από το λύκειο και τονίζει ότι αρχικά απεχθανόταν τη διαδικασία της τοποθέτησης μαλλιών στα κεφάλια 50χρονων αλλά πλέον το περουκίνι την έκανε διάσημη στα social media.

«Το μισούσα», παραδέχεται στο People. Ωστόσο αυτή η στάση της άλλαξε, όταν παιδιά της δικής της γενιάς άρχισαν να βάζουν περουκίνια και την άφηναν να βιντεοσκοπεί τη διαδικασία.

«Όταν άρχισα να ασχολούμαι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό έκανε τη δουλειά μου λίγο πιο διασκεδαστική. Έχω πολλούς πολύ, πολύ νεαρούς πελάτες» εξομολογείται η νεαρή κομμώτρια σημειώνοντας ότι οι ηλικίες των πελατών της κυμαίνονται από 17χρονους μέχρι άνδρες γύρω στα 20.

«Θα έλεγα ότι ο μέσος πελάτης μου είναι 26 ετών τώρα», τονίζει.

Είναι αξιοσημείωτο επίσης ότι κανείς από τους πελάτες της, δεν κρύβει το πρόσωπό του στο TikTok. Η Em Cheney θεωρεί ότι το κομμάτι της αντικατάστασης μαλλιών, είναι ταμπού και για αυτό και ο κόσμος ντρέπεται.

@legohugs

Out with the old in with the new

♬ get him back! - Olivia Rodrigo

«Αν νιώθετε αμηχανία, αυτά είναι τα πραγματικά σας συναισθήματα και το σέβομαι. Αλλά αυτό δεν είναι αντικειμενικά ντροπιαστικό. Είναι απλώς ο τρόπος με τον οποίο το αντιμετωπίζουμε. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο νομίζω ότι προσελκύω τον κόσμο. Όταν το αντιμετωπίζω σαν να μην είναι ντροπιαστικό -γιατί δεν νομίζω ότι είναι- οι άνθρωποι με πιστεύουν», σημειώνει.

«Μερικοί από τους πιο ηλικιωμένους πελάτες μας δεν το λένε καν στις γυναίκες τους. Νιώθουν μεγάλη ντροπή και ενοχές γύρω από αυτό, και το μισώ αυτό. Νομίζω ότι έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το να είμαστε πιο προοδευτικοί όσον αφορά τους ρόλους των φύλων», συμπληρώνει.

Αυτό που επιδιώκει με τον τρόπο της, είναι κάτι παρόμοιο με την ισότητα των φύλων.

«Είναι το ίδιο πράγμα με το μακιγιάζ για τις γυναίκες ή τις ανταύγειες ή το βάψιμο των μαλλιών. Δεν είναι ντροπιαστικό να δείξεις τον εαυτό σου πριν κάνεις μπότοξ.

»Όλοι αναρτούμε φωτογραφίες από αυτό και δεν είναι περίεργο. Περίεργος είναι ο τρόπος με τον οποίο η κοινωνία αντιμετωπίζει τους άνδρες. Είναι φυσιολογικό για τις γυναίκες να είναι ευάλωτες. Αλλά όταν οι άνδρες είναι ευάλωτοι, είναι πολύ περίεργο», αναφέρει η Em Cheney.

Η 23χρονη πλέον έχει γίνει πασίγνωστη για τη δουλειά της, σε βαθμό μάλιστα που δεν έχει χρόνο να εξυπηρετήσει άλλους πελάτες και να κλείσει ραντεβού. «Νομίζω ότι είναι πολύ ωραίο να έρχονται άνθρωποι και να λένε: "Θα μου κάνεις βίντεο, έτσι;"», καταλήγει.

Με πληροφορίες του People
 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ προωθεί έκτακτο σχέδιο για την παροχή αμυντικών δανείων ύψους 150 δισ. ευρώ στις κυβερνήσεις

Διεθνή / Η ΕΕ προωθεί έκτακτο σχέδιο για την παροχή αμυντικών δανείων ύψους 150 δισ. ευρώ στις κυβερνήσεις

Σε ομιλία της σήμερα – μόλις 48 ώρες πριν από τη σύνοδο κορυφής των 27 ηγετών της ΕΕ στις Βρυξέλλες – η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ανακοίνωσε ότι τα κράτη-μέλη θα μπορούν να αντλήσουν αυτά τα δάνεια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια
LIFO NEWSROOM
Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

«Αν θέλεις να διασφαλίσεις ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα εισβάλει ξανά στην Ουκρανία, η καλύτερη εγγύηση ασφαλείας είναι να προσφέρεις στους Αμερικανούς οικονομικό όφελος στο μέλλον της Ουκρανίας» υποστήριξε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM