Ενώ η σειρά εσωρούχων SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν έχει εκτοξευτεί στην παγκόσμια μόδα (ιδίως μετά το σχεδιασμό των εσωρούχων της αμερικανικής ολυμπιακής ομάδας), η Lizzo μπαίνει δυναμικά στο χώρο τών shapewear, λανσάροντας τη δική της μάρκα.
Η τρις βραβευμένη με Grammy εγκαινίασε τη YITTY, μια μάρκα εσωρούχων σύσφιξης για όλα τα μεγέθη που «προωθεί την αγάπη για το σώμα, την εσωτερική αυτοπεποίθηση και το ανεπιτήδευτο στιλ» που πήρε την ονομασία της από το παρατσούκλι της παιδικής της ηλικίας.
Με μεγέθη από XS έως 6X, η συλλογή υπόσχεται λειτουργικά σχέδια, σε έντονα χρώματα και prints που στόχο έχουν να αναδείξουν την εκάστοτε σιλουέτα, κόντρα στις όποιες ιδιαιτερότητες.
«Αντί να σκεφτόμαστε το μέγεθος με έναν οριζόντιο τρόπο, σκεφτόμαστε βάσει τής λογικής τής συμπερίληψης» ανέφερε η Lizzo.
H ποπ σταρ έκανε το βήμα αυτό, σε μια προσπάθεια να διευρύνει τα όρια αποδοχής της σωματικής διαφορετικότητας και να βοηθήσει τις γυναίκες να αποδεχτούν τις καμπύλες και τις γραμμές τους, αντί να προσπαθούν να εξομοιώσουν τη φυσική ομορφιά τους με ό,τι προστάζει η μόδα.
«Είχα κουραστεί να βλέπω αυτά τα θλιβερά, περιοριστικά εσώρουχα που κυριολεκτικά κανείς δεν ήθελε να φορέσει. Κι έτσι είχα μια επιφοίτηση, τού τύπου "ποιος μπορεί να κάνει κάτι γι'αυτό;". Αποφάσισα να αναλάβω την πρόκληση, επιτρέποντας στις γυναίκες να νιώθουν καλά για τον εαυτό τους ξανά, χωρίς να απολογούνται» εξήγησε.
«Το κάθε κομμάτι είναι σχεδιασμένο να γιορτάζει, να αγκαλιάζει και να αγαπά το κάθε σώμα» καταλήγει η ίδια.