Η ηθοποιός Deepika Padukone είναι η πρώτη Ινδή πρέσβειρα του οίκου Louis Vuitton.
Ο νέος ρόλος της 36χρονης σταρ του Μπόλιγουντ αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο μιας νέας καμπάνιας για τσάντες, στην οποία πρωταγωνιστούν η Έμα Στόουν και η Τσόου Ντογκγιού.
«Μετά από μια δυνατή σχέση συνεργασίας, η βραβευμένη ηθοποιός ξεκινά ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο του ταξιδιού της με τη Louis Vuitton», ανακοίνωσε ο οίκος μόδας σε δελτίο τύπου.
«Όταν είσαι 18 και μόλις έχεις αρχίσει να κερδίζεις χρήματα, δεν μπαίνεις καν στον κόπο να ψάχνεις σε ένα κατάστημα Louis Vuitton. Το προσπερνάς γιατί ξέρεις ότι ποτέ δεν θα μπορέσεις να το αντεπεξέλθεις οικονομικά», ανέφερε. «Υπάρχουν κάποια πράγματα για τα οποία φιλοδοξείς και μετά υπάρχουν άλλα που είναι εντελώς έξω από τα νερά σου. Η σχέση μου με τη Louis Vuitton είναι το τελευταίο», πρόσθεσε.
«Είμαι πολύ πρακτική, ρεαλίστρια. Ωστόσο, τσιμπιέμαι γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό είναι πραγματικό», είπε.
Η Padukone έχει εμφανιστεί σε περισσότερες από 30 ταινίες μεγάλου μήκους, συμπεριλαμβανομένου του «Padmaavat», μιας από τις ινδικές ταινίες με τις υψηλότερες εισπράξεις όλων των εποχών.
Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι θα είναι μέλος της 9μελούς κριτικής επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών, ενώ σύμφωνα με το Forbes, κέρδισε περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια το 2019.
Η Padukone πρωταγωνίστησε πρόσφατα σε καμπάνιες για εταιρείες όπως η Levi's και η Adidas, αλλά η συνεργασία της με τη Louis Vuitton σηματοδοτεί τον πρώτο της ρόλο ως πρέσβειρα για έναν μεγάλο οίκο πολυτελείας.
Η ανακοίνωση του νέου ρόλου της σταρ έρχεται λίγο μετά την αποκάλυψη ότι η Padukone φιλοξενείται στο εξωφύλλου της ινδικής έκδοσης της Vogue.
Με πληροφορίες CNN