Mε παραπλανητική ετικέτα πωλείται το 1/3 των ψαριών στις ΗΠΑ

Mε παραπλανητική ετικέτα πωλείται το 1/3 των ψαριών στις ΗΠΑ Facebook Twitter
0

 Μετά το σκάνδαλο του κρέατος αλόγου στην Ευρώπη, άλλο ένα διατροφικό σκάνδαλο ανακύπτει, αυτή τη φορά στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με έρευνα της ΜΚΟ  Oceana, στοιχεία της οποίας αναδημοσιεύει η Le Monde, το 1/3 των ψαριών που καταναλώνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν παραπλανητική ετικέτα και δεν είναι καν το είδος των ψαριών που αναγράφονται. Η Οργάνωση προέβη  σε ανάλυση του DNA σε 1215 δείγματα ψαριών που συνέλεξε από 674 καταστήματα τροφίμων και εστιατόρια  σε 21 πολιτείες των ΗΠΑ.

Τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα: το 33% των ειδών ψαριών που μελετήθηκαν δεν αντιστοιχούν στα είδη που εμφανίζονται στην ετικέτα με πιο συχνά στην αλλαγή «ταυτότητας» τον τόνο και το λυθρίνι, στα οποία το ποσοστό παραπλάνησης έφτανε στο 87%. Ο σολομός είχε την καλύτερη σήμανση, με μόλις το 7% παραπλάνηση.

Η απάτη δεν αφορούσε μόνο στα σημεία πώλησης των ψαριών, π.χ. σουπερ μάρκετ αλλά και σε εστιατόρια.

 «Εκτός από το ότι εξαπατήθηκαν, πολλοί καταναλωτές στερούνται το δικαίωμα να επιλέξουν ένα ψάρι με βάση τις ανάγκες της υγείας τους ή την ανησυχία τους για τα απειλούμενα είδη», δήλωσε , ο Δρ Warner , επιστήμονας της ΜΚΟ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

Διεθνή / Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

«Με τον αριθμό των επισκεπτών να αυξάνεται στα ύψη σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Βαρκελώνη και η Βενετία, οι ντόπιοι το λένε δυνατά και καθαρά: Αρκετά», γράφει η αμερικανική εφημερίδα - Τι επισημαίνει για την περίπτωση της Ελλάδας
LIFO NEWSROOM