Μια και μοναδική φράουλα πωλείται στην τιμή των 22 δολαρίων και αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά στον πλανήτη

Μια και μοναδική φράουλα πωλείται στην τιμή των 22 δολαρίων και αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά στον πλανήτη Facebook Twitter
9

 

Μια και μοναδική φράουλα πωλείται στην τιμή των 22 δολαρίων και αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά στον πλανήτη Facebook Twitter

Το ΤΙΜΕ την χαρακτηρίζει ως «πραγματική απόδειξη της αδικαιολόγητη παρακμής στα ράφια των σούπερ μάρκετ» και προσθέτει πως αποτελεί αντικείμενο μελέτης της υπερβολής του καπιταλισμού.

Ομάδες του Facebook στο Χονγκ Κονγκ και χρήστες του Τwitter χλευάζουν, απορούν και εξοργίζονται για το πώς μια επιχείρηση βρήκε το θάρρος/ θράσος να τοποθετήσει κάτι τέτοιο μεταξύ των προϊόντων προς πώληση.

Ιδού το κουτί που περιλαμβάνει μόνο μια φράουλα και κοστίζει 22 δολάρια!

Μια και μοναδική φράουλα πωλείται στην τιμή των 22 δολαρίων και αυτό δείχνει πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά στον πλανήτη Facebook Twitter

Aυτό το μικρό κουτί που περιέχει μέσα μία και μοναδική φράουλα κι η οποία κοστίζει 22 ευρώ, καθώς υποτίθεται πως είναι ολόφρεσκη αφού κάποιος την μάζεψε με τα ίδια του τα χέρια, έχει μάλλον δικαιολογημένα γίνει αντικέιμενο διαμάχης.

Η φράουλα πωλείται στο σουπερμάρκετ Citysuper του Χονγκ Κονγκ, το οποίο έχει δεχθεί έντονη κριτική για το «Kotoka strawberry gift box» που χαρακτηρίζουν εξωφρενικά ακραίο και πανάκριβο προϊόν.

Η φωτογραφία έχει γίνει viral στην Κίνα και πολλοί υποστηρίζουν πως ούτε η συσκευασία ούτε το ίδιο το φρούτο δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την τεράστια τιμή που κοστολογήθηκε.

Το κατάστημα ανέφερε σε ανακοίνωση πως η φράουλα προορίζεται για δώρο του Αγίου Βαλεντίνου. «Ελπίζουμε να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές φρέσκων προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας στους πελάτες του Χονγκ Κονγκ. Στο Kotoka, οι φράουλες θεωρούνται λιχουδιές περιορισμένης ποσότητας και μαζεύονται με το χέρι για να διασφαλιστεί πως η σοδειά θα είναι μόνο υψηλής ποιότητας» αναφέρει η ανακοίνωση.

Όμως εκτός από την τιμή που αναμφίβολα είναι προκλητική, αντιδράσεις έχουν προκληθεί και από όσους εξετάζουν το προϊόν από την οικολογική πλευρά. Ένα χάρτινο κουτί, πλαστικό άχυρο για να την προστατεύει και ένα δαχτυλίδι από αφρό για την αποφυγή χτυπημάτων, είναι σίγουρα μια μάλλον υπερβολικά σπάταλη συσκευασία που είναι εξαιρετικά επιβαρυντική για το περιβάλλον.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κίνα επεκτείνει ραγδαία τις πυρηνικές της δυνάμεις, αναφέρει το Πεντάγωνο.

Διεθνή / Η Κίνα επεκτείνει ραγδαία τις πυρηνικές της δυνάμεις, αναφέρει το Πεντάγωνο

Το Πεντάγωνο επισημαίνει ότι η Κίνα συνεχίζει να αυξάνει τη στρατιωτική της παρουσία γύρω από την Ταϊβάν, με περισσότερες ναυτικές δραστηριότητες και εισβολές στη ζώνη αεράμυνας του νησιού
LIFO NEWSROOM
Πάνω από 140 συντονιστές του Facebook μηνύουν τη Meta - Διαγνώστηκαν με σοβαρή μετατραυματική διαταραχή

Διεθνή / Πάνω από 140 συντονιστές του Facebook διαγνώστηκαν με σοβαρή μετατραυματική διαταραχή

Οι υπάλληλοι στην Κένυα εργάζονταν 8-10 ώρες ημερησίως και διαγνώστηκαν με μετατραυματικό στρες (PTSD), γενικευμένη αγχώδη διαταραχή (GAD) και μείζονα καταθλιπτική διαταραχή (MDD) - Μηνύουν τη Meta
LIFO NEWSROOM
Η μάχη για το TikTok: Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφασίζει για το μέλλον της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ

Διεθνή / Η μάχη για το TikTok: Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφασίζει για το μέλλον της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ

Η απόφαση του Δικαστηρίου θα έχει εκτεταμένες συνέπειες. Από την επίσημη είσοδό του στις ΗΠΑ το 2018, το TikTok έχει εξελιχθεί σε μια πολιτιστική δύναμη που επηρεάζει σχεδόν κάθε πτυχή της αμερικανικής ζωής
LIFO NEWSROOM
41% των νέων ψηφοφόρων στις ΗΠΑ λένε πως η δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare ήταν «αποδεκτή»

Διεθνή / 41% των νέων ψηφοφόρων στις ΗΠΑ λένε πως η δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare ήταν «αποδεκτή»

Οι Αμερικανοί 18-29 ετών αποδέχονται περισσότερο από τους γηραιότερους πολίτες των ΗΠΑ τη δολοφονία του Μπράιαν Τόμπσον - Η on-camera εκτέλεση έχει αναζωπυρώσει τη συζήτηση για τις πρακτικές των ασφαλιστικών εταιρειών
LIFO NEWSROOM
Ανείπωτη καταστροφή στη Μαγιότ 126 χρόνια μετά: Ο κυκλώνας Chido αφήνει πίσω του άγνωστο αριθμό νεκρών και απόγνωση

Διεθνή / Ανείπωτη καταστροφή στη Μαγιότ 126 χρόνια μετά: Άγνωστος αριθμός νεκρών από τον κυκλώνα Σίντο

Βίντεο καταγράφουν την εικόνα της κατεστραμμένης Μαγιότ, σαν να πρόκειται για δυστοπικό θρίλερ πυρηνικού πολέμου - Οι νεκροί μπορεί να είναι εκατοντάδες ή και χιλιάδες
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Βασιλιάς Κάρολος: Για πρώτη φορά στο τραπέζι των Χριστουγέννων με τους «κοινούς θνητούς» συγγενείς της Καμίλα

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Για πρώτη φορά στο τραπέζι των Χριστουγέννων με τους «κοινούς θνητούς» συγγενείς της Καμίλα

Φέτος θα πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη συνάθροιση στο βασιλικό κτήμα Σάντριγχαμ - Ο λόγος που το παλάτι ζήτησε ιδιωτικά από τον πρίγκιπα Άντριου να μην παραστεί
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

7 σχόλια
Αυτό δείχνει ότι υπάρχουν πολλοί που βγάζουν πολλά δίχως κόπο. Και επειδή δεν έχουν τι να κάνουν, τα κατασπαταλάνε σε αηδίες.Βέβαια πάλι καλά. Θεωρώ ότι επιτελούν κοινωνικό έργο αυτοί που σκαρφίζονται τέτοια πράγματα για να αποσπούν λεφτά από τους πλούσιους. Είναι εν μέρη Ρομπέν των Δασών (παίρνουν από τους πλούσιους αλλά δεν δίνουν στους φτωχούς). Κάτι όμως είναι και αυτό.
αυτό το πράγμα στο χωριό μου το λέμε "είδε η μαϊμού τον κώλο της και νόμιζε ήταν πληγή". Εδώ στην πρωτεύουσα ίσως να λέγατε μα καλά γιατί πρέπει να ανακαλύπτουμε τον τροχό από την αρχή κάθε τόσο. Εξηγώ και απορώ που δεν το γνώριζαν εκ της σύνταξης να προσθέσουν κάποια αναφορά.Στην Ιαπωνία, εδώ και ούτε εγώ ξέρω πόσες δεκαετίες, στα καλά μανάβικα, από το κάθε φρούτο (ακόμη και σε αυτόματους πωλητές) μεμονωμένα φρούτα εξαιρετικής ποιότητας, μεγέθους ή αισθητικής πωλούνται σε τιμές που ξεπερνούν αυτές του να πάρει κανείς ένα τρίκιλο από το φρούτο ή ακόμη και σε εξωφρενικές τιμές. Θα βρει λοιπόν κανείς, μια τέλεια μπανάνα (σε σωστή ωρίμανση, σχήμα και μέγεθος, χωρίς κανένα χτύπημα, μαυράκι, γρατζουνίτσα κλπ) στην τριπλή τιμή από την κανονική (ναι τις πουλάνε μία μία σε αυτόματους πωλητές), ένα ροδάκινο σε πενταπλή τιμή γιατί θα έχει τέλειο σχήμα κλπ. Εκτός από αυτόν τον γενικό κανόνα, υπάρχουν τα "περίεργα", όπως τα μεγάλα σταφύλια με τις μεγαλύτερες ρόγες που κοστίζει μια περιουσία το κάθε τσαμπί, τα τετράγωνα καρπούζια που κοστίζουν δύο περιουσίες και οι μεμονωμένες φράουλες που και αυτές πωλούνται 20 ή και περισσότερα "δολάρια".μπορείτε να δείτε ένα πρόχειρο άρθρο εδώ: http://www.tokyotimes.com/expensive-fruit-parlor-japan-crazy/και ακόμη πιο σχετικό με το θέμα μας... το περσινό άρθρο Κινέζικης εφημερίδας που ρωτούσε τους αναγνώστες πόσο θα πλήρωναν για μια φράουλα από την Ιαπωνία http://www.scmp.com/news/asia/article/1750517/luxury-strawberries-take-japanese-market-storm-specialty-producers-vyingΈλεος, καλά κάνουν και την πουλάνε. Και ο Μποτρίνι 90 ευρώ το άτομο χρεώνει για του Βαλεντίνου για να λερώσεις ίσα-ίσα τα δόντια σου με κάτι μενού γαστρονομίας ενώ το σουβλάκι κάνει 2 ευρώ και χορταίνει. Ο καθένας πουλά όσο θέλει και όποιος κατανοεί τι είναι αυτό που πωλείται σκέπτεται αξιολογεί και αποφασίζει αν θα το αγοράσει ή όχι. Και ξεκινά και η τρίτη σεζόν Σεφς Τειμπλ στο Νετφλιξ αύριο, όποιος θέλει βλέπει και ξεστραβώνεται.
Ενταξει ειναι προφανες πως η ιδιαιτεροτητα του δωρου αναβαζει την τιμη. ΟΚ η Φραουλα σαν φραουλα μπορει απο 0.30 να εχει 1.00€ γιατι ειναι ΑΑ ποιοτητας, αλλα ολα τα αλλα εξοδα ειναι στην limited edition συσκευασια. Σχεδιαστηκε κ κατασκευαστηκε ενα κουτι για περιορισμενα τεμαχια, αρα καθε ενα εχει υψηλο κοστος παραγωγης. Υποθετω κατι αναλογο μαλλον ισχυει και για το αφρωδες δαχτυλιδι. Το πλαστικο αχυρο υποθετω πως ουτως ή αλλως υπαρχει. Ειναι λοιπον ενα niche δωρο, στοχευμενο για μια μονο ημερα του χρονου, με ρισκο αν δεν παει καλα να μην παραχθει ποτε ξανα. Οποτε σαν niche δωρο στο συνολο του (και μην κοιταμε μονο τη φραουλα), εχει κ niche τιμη. Εδω υπαρχουν προιοντα μαζικης παραγωγης, που προωθουνται ως niche με niche τιμη ενω δε θα επρεπε.
Α, γι αυτό ο σύντροφος Μπρέζνιεφ είχε 45 αυτοκίνητα, τα περισσότερα made ιν επάρατο καπιταλισμό. Ονομάζεται ανθρώπινη απληστία και μωρία και είναι τόσο παλιά όσο ο άνθρωπος.
Εντελώς ανούσιος ο χαμός. Τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για το 90% των έργων τέχνης. Την αξία σε κάτι το οποίο δεν ικανοποιεί κάποια βιολογική αναγκαιότητα (γιατί κάποιος μπορεί να χορτάσει και με φράουλες των μερικών σεντς φαντάζομαι), την καθορίζει αυστηρά ο αγοραστής. Εφόσον κάποιος δεν σε αναγκάζει να αγοράσεις κάτι (και υπάρχουν εναλλακτικές), υπάρχουν 0 λόγοι να διαμαρτύρεσαι. Αν δε γουστάρεις, απλά μην το αγοράσεις.