Μπρους Γουίλις: Αρνείται ότι πούλησε τα δικαιώματα της εικόνας του για τον «ψηφιακό κλώνο» του

Μπρους Γουίλις: Αρνείται ότι πούλησε τα δικαιώματα της εικόνας του για να φτιαχτεί «ψηφιακός κλώνος» Facebook Twitter
Φωτ.: EPA/FACUNDO ARRIZABALAGA
0

Ο Μπρους Γουίλις διαψεύδει τις πληροφορίες πως πούλησε σε εταιρεία deepfakes τα δικαιώματα της εικόνας του

Τα deepfakes χρησιμοποιούν τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής για να δημιουργήσουν ρεαλιστικά βίντεο - συχνά διασημοτήτων ή πολιτικών. 

Την περασμένη εβδομάδα είχε γίνει γνωστό πως ο χολιγουντιανός σταρ είχε πουλήσει τα δικαιώματα της χρήσης του προσώπου του για τη δημιουργία ενός ψηφιακού «κλώνου» του. Ωστόσο, εκπρόσωπός του ξεκαθάρισε πως «δεν υπάρχει συνεργασία ή συμφωνία» με την εταιρεία. 

«Να ξέρετε πως ο Μπρους δεν έχει καμία συνεργασία ή συμφωνία με αυτή την εταιρεία Deepcake» ανέφερε, χαρακτηριστικά. 

Η Deepcake, στην οποία φερόταν να πούλησε την εικόνα του, επεσήμανε πως ο ίδιος ο Γουίλις έχει τα δικαιώματα του προσώπου του. «Η διατύπωση σχετικά με τα δικαιώματα είναι λανθασμένη. (...) Ο Μπρους δεν θα μπορούσε να πουλήσει σε κανέναν δικαιώματα, είναι δικά του εξ ορισμού» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Ο 67χρονος ηθοποιός αποσύρθηκε από την υποκριτική τον Μάιο, μετά τη διάγνωσή του με αφασία, μια διαταραχή που επηρεάζει την ομιλία.

Στα σχετικά δημοσιεύματα για τη συμφωνία Γουίλις με Deepcake αναφερόταν πως γίνεται ο πρώτος ηθοποιός που επιτρέπει τη δημιουργία ενός «ψηφιακού διδύμου» του. Ωστόσο, η αλήθεια φαίνεται ότι απέχει. 

Αυτό που ισχύει είναι ότι ένα deepfake του Γουίλις χρησιμοποιήθηκε σε διαφήμιση για τη Megafon, μιας ρωσικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών, πέρυσι. Η εταιρεία επεσήμανε πως είχε εργαστεί στενά με τον ηθοποιό για το πρότζεκτ. 

«Αυτό που έγινε στ΄αλήθεια είναι πως έδωσε τη συγκατάθεσή του (και πολλά αντικείμενα) για να φτιάξουμε τον Ψηφιακό Δίδυμο» σημείωσε η Deepcake.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θεατρικό έργο του Τζορτζ Κλούνεϊ σπάει ρεκόρ εισπράξεων στο Μπρόντγουεϊ

Διεθνή / «Καληνύχτα και καλή τύχη»: Το θεατρικό έργο του Τζορτζ Κλούνεϊ σπάει ρεκόρ εισπράξεων στο Μπρόντγουεϊ

Το «Καληνύχτα και καλή τύχη» συγκέντρωσε 3,3 εκατ. δολάρια την περασμένη εβδομάδα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που είχε σημειωθεί νωρίτερα αυτό το μήνα από τον «Οθέλλο» του Ντένζελ Ουάσινγκτον
LIFO NEWSROOM
Ψευδές διαφημιστικό σποτ κατηγορεί την Ουκρανία για «ρωσοφοβική προπαγάνδα» – Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες

Διεθνή / Ψευδές διαφημιστικό σποτ κατηγορεί την Ουκρανία για «ρωσοφοβική προπαγάνδα» – Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες

Η μόνη μορφή του βίντεο που έχει εντοπιστεί είναι ως μαγνητοσκοπημένο πλάνο οθόνης τηλεόρασης, κάτι που επίσης ενισχύει τις υπόνοιες για κατασκευασμένο περιεχόμενο
LIFO NEWSROOM