Ο οίκος Armani σταματά το μαλλί ανκορά στις συλλογές του

Ο οίκος Armani σταματά το μαλλί ανκορά στις συλλογές του Facebook Twitter
AP Photo/Antonio Calanni
0

Ο όμιλος Armani ανακοίνωσε ότι δεν θα χρησιμοποιεί πλέον μαλλί ανκορά, ξεκινώντας από τη συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2022-23, καθώς το πρόσθεσε στον κατάλογο υλικών που αποκλείει βάσει της πολιτικής κατά της χρήσης γούνας.

Ο ιταλικός οίκος μόδας ακολουθεί το παράδειγμα διαφόρων brands που απαγόρευσαν αυτό το εξαιρετικά απαλό μαλλί, το οποίο αφαιρείται από ζωντανά κουνέλια, υπό την πίεση οργανώσεων προάσπισης των δικαιωμάτων των ζώων και καταναλωτών με έντονη περιβαλλοντική συνείδηση.

Τον περασμένο μήνα, η οργάνωση PETA ανακοίνωσε πως η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ειδών πολυτελείας Farfetch θα σταματήσει να πουλάει μαλλί ανκορά από τον Απρίλιο του 2022.

Η οργάνωση αυτή πραγματοποιεί εδώ και χρόνια εκστρατεία για την απαγόρευση του συγκεκριμένου υλικού, το οποίο παράγεται κυρίως στην Κίνα, περιγράφοντας τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την αφαίρεσή της γούνας από τα κουνέλια βάναυση.

Η απόφαση του οίκου Αρμάνι σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προς την βιωσιμότητα, αφότου απαγόρευσε τη γούνα των ζώων το 2016 και υπέγραψε το 2019 το «Fashion Pact» μαζί με άλλους σημαντικούς παράγοντες της βιομηχανίας της μόδας με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, ανέφερε η εταιρεία σε μια ανακοίνωση.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters, AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM