Την αντίδραση των υπευθύνων του Superbowl, που αποφάσισαν να το "κόψουν", προκάλεσε σποτ της φιλοζωικής οργάνωσης PETA στο οποίο η οργάνωση ισχυρίζεται ότι οι χορτοφάγοι κάνουν πιο απολαυστικό σεξ από τους κρεατοφάγους και μάλιστα διαρκεί και περισσότερο.
Στο χιουμοριστικό βίντεο η εικόνα είναι χωρισμένη στα δυο και δείχνει δυο ζευγάρια στη διάρκεια της ερωτικής πράξης. Ο τηλεθεατής ενημερώνεται ότι ο άνδρας στην αριστερή πλευρά καταναλώνει κρέας και λιπαρά και είναι αυτός που ολοκληρώνει το σεξ σε ελάχιστο χρόνο. Ο άλλος παρτενέρ στη δεξιά πλευρά της οθόνης συνεχίζει ακάθεκτος και ακούραστος ενώ την ώρα ενώ ο κρεατοφάγος αριστερά την ίδια ώρα ντύνεται και αποχωρεί. Κατά την έξοδο του πέφτει στο κεφάλι του ένα κλιματιστικό ενώ βγαίνει και το μότο: "Άντεξε περισσότερο, γίνε χορτοφάγος.
Η διαφήμιση επρόκειτο να προβληθεί στο ημίχρονο του superbowl του Φεβρουαρίου, αλλά κρίθηκε ιδιαίτερα προκλητική και αποκλείστηκε.
σχόλια