Ένα brand με γυναικεία προϊόντα προσωπικής υγιεινής κυκλοφόρησε μια διαφήμιση, η οποία πιστεύεται ότι είναι η πρώτη που δείχνει το στήθος μιας μητέρας να θηλάζει.
Το διαφημιστικό σποτ «Stream of Lactation» της Frida Mom είναι μέρος της καμπάνιας #sprayitforward με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από την πραγματικότητα του να είσαι νέα μητέρα.
«Είτε ξεκινά είτε τελειώνει, ο θηλασμός είναι ένα συναισθηματικό και σωματικό ταξίδι με τα πάνω και τα κάτω του, για το οποίο πολλές καινούργιες μαμάδες δεν είναι προετοιμασμένες», λέει η διαφήμιση.
Και συνεχίζει: «Φανερώνουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέες μαμάδες (και το στήθος τους) ενώ βιώνουν τα βάσανα του θηλασμού - από μαλάξεις στις θηλές με ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες μέχρι την επιβράδυνση της ροής με λαχανόφυλλα. Αρκετά ως εδώ. Καιρός να φροντίσετε το στήθος σας, όχι μόνο το μωρό σας».
Η διαφήμιση δείχνει μητέρες να ασχολούνται με τις ερεθισμένες θηλές τους, να παλεύουν να κάνουν το μωρό τους να θηλάσει και να ανησυχούν αν είναι «κακές μαμάδες» επειδή σταμάτησαν τον θηλασμό.
Το σποτ παρουσιάζει μια σειρά προϊόντων σχεδιασμένα να βελτιώσουν την φροντίδα του στήθους μετά τον τοκετό για τις γυναίκες, ανεξάρτητα με το αν θηλάζουν, αντλούν γάλα με θήλαστρο, έχουν διακόψει τον θηλασμό ή δεν θήλασαν ποτέ.
«Η προσδοκία πως οι γυναίκες βάζουν ως προτεραιότητα τον θηλασμό πάνω από την σωματική τους φροντίδα είναι αντίθετη με την προσδοκία πως συνεχίζουν για έξι μήνες ή περισσότερο», εξηγεί η Chelsea Hirschhorn, CEO της εταιρίας Frida.
«Η αλήθεια είναι πως οι γυναίκες αιφνιδιάζονται από την κατάσταση του σώματος στη διάρκεια του θηλασμού - ερεθισμένες θηλές, συσπάσεις της μήτρας, επώδυνες αποφράξεις των γαλακτοφόρων πόρων- κανείς δεν σου λέει πως μπορεί να είναι τόσο επώδυνο όσο η ανάρρωση της μήτρας. Είναι όλα στο πλαίσιο της επιλόχειας σωματικής εμπειρίας- αλλά ποτέ δεν προβάλλεται επειδή ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», σημειώνει.
Μια 30 δευτερολέπτων έκδοση της διαφήμισης πρόκειται να προβληθεί την Κυριακή στη διάρκεια των τελετής απονομής για τις φετινές Χρυσές Σφαίρες.
Στο παρελθόν, το ABC είχε απαγορεύσει μια διαφήμιση της Frida, που έδειχνε μια νέα μητέρα να πηγαίνει στην τουαλέτα, η οποία επρόκειτο να προβληθεί στην τελετή απονομής των Όσκαρ του 2020 επειδή ήταν «πολύ ωμή με μερικό γυμνό».
Με πληροφορίες από Insider