Τα αποκαλυπτικά ρούχα δεν σοκάρουν πλέον, σε μια εποχή γεμάτη crop tops και microminis. Όμως, όταν η Κρίστεν Στιούαρτ εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, ανέβασε κατά πολλούς βαθμούς το θερμόμετρο στο Dolby Theater, σχολιάζει η Wall Street Journal.
Η ηθοποιός, που ήταν υποψήφια για το Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου, εμφανίστηκε στην τελετή απονομής με κοστούμι Chanel, με κοντό σορτς. Αυτή φαίνεται πως ήταν η πρώτη φορά που φορέθηκε «καυτό σορτσάκι» στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, σημειώνει η αμερικανική εφημερίδα.
«Το μικροσκοπικό σορτσάκι της Κρίστεν Στιούαρτ έσπασε κάθε κανόνα της μόδας των Όσκαρ», είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος, που επικεντρώνεται στο look της 31χρονης ηθοποιού. Η Στιούαρτ φόρεσε μαύρο σατέν σακάκι και σορτσάκι, ξεκούμπωτο λευκό πουκάμισο από σιφόν και κολιέ του ενός εκατομμυρίου δολαρίων, όλα με την υπογραφή Chanel.
Το look ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στην Κίρστεν Στιούαρτ, την επί 17 χρόνια στιλίστρια της Τάρα Σουένεν και την καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου μόδας, Βιρζινί Βιάρ.
Η Στιούαρτ, πρέσβειρα της Chanel έμεινε πιστή σε σύνολα του οίκου ενώ προωθούσε το «Spencer», στο οποίο υποδύθηκε την πριγκίπισσα Νταϊάνα. Τον περασμένο Σεπτέμβριο στο φεστιβάλ της Βενετίας επίσης φόρεσε σορτσάκι, από μαύρο τουίντ. Αλλά εξαιτίας των ατελείωτων εμφανίσεων, τελείωναν οι επιλογές, οπότε η επιλογή ενός κατά παραγγελία συνόλου για τα Όσκαρ ήταν η λογική απόφαση. «Ξέραμε ότι θα φορέσει Chanel, οπότε σκεφτήκαμε να γίνουμε δημιουργικοί αυτή τη φορά», εξήγησε η Σουένεν.
Οπότε οι τρεις τους ξεκίνησαν τον Ιανουάριο να ετοιμάζουν το look. Άντλησαν έμπνευση από την κολεξιόν του οίκου για την άνοιξη του 2022, που περιελάμβανε αρκετά σορτς, αλλά και τα σμόκιν που φορούσε η πριγκίπισσα Νταϊάνα τη δεκαετία του ‘80. Το πουκάμισο ήταν μία νέα εκδοχή ενός που εντόπισε η Σουένεν στα αρχεία του οίκου Chanel.
Το σύνολο έφτασε στο Λος Άντζελες από το Παρίσι την Τετάρτη. «Με είχαν σε εγρήγορση μέχρι την τελευταία στιγμή», παραδέχθηκε η Σουένεν, λέγοντας ότι συνήθως κανονίζει τα σύνολα για το κόκκινο χαλί να είναι έτοιμα 3-4 εβδομάδες νωρίτερα. Όμως, συμπλήρωσε, ήταν τέλειο και δεν άλλαξαν τίποτα.
Μάλιστα, είχαν κάνει έρευνα για το αν είχε φορέσει κάποιος σορτς στα Όσκαρ. Ανακάλυψαν ότι ο Φάρελ Γουίλιαμς είχε πάει με βερμούδα το 2019 και η Ντέμι Μουρ με τουαλέτα- βερμούδα το 1989.
Κάποιοι επικρότησαν αυτή την πρωτοτυπία, άλλοι επέκριναν το πόσο κοντό ήταν το σορτς. Η Σουένεν ήταν έτοιμη για τις διαφωνίες. «Ξέραμε ότι ήταν ριψοκίνδυνο, έτσι είναι πάντα το στιλ της. Αλλά έχει φυσική αυτοπεποίθηση και αυτό κάνει τις εμφανίσεις δικές της», δήλωσε αναφερόμενη στην Στιούαρτ.
Η στιλίστρια λέει ότι ήταν το αποκορύφωμα του πιο τολμηρού πνεύματος που βλέπει στο κόκκινο χαλί μετά την ακύρωση τελετών απονομής λόγω πανδημίας. «Αντιστρέφει το κλίμα, κανένας δεν έχει τη διάθεση απολογίας. Πριν από την πανδημία όλοι ανησυχούσαν τόσο πολύ με το τι θα πουν τα ΜΜΕ και τι θα σκεφτούν οι άνθρωποι. Μετά τα τελευταία χρόνια, όλοι απλά θέλουν να ζήσουν τη χαρά τους», συμπλήρωσε.