Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένα περιστατικό που σημειώθηκε στο αεροδρόμιο της Νίκαιας, στη Γαλλία, το Σάββατο. Μία φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο δείχνει υπάλληλο του αεροδρομίου να γρονθοκοπεί έναν επιβάτη, ο οποίος φέρεται εκείνη την ώρα να κρατούσε στην αγκαλιά του ένα μωρό.
Η Guardian σημειώνει πως η εταιρία EasyJet αναζητά «επειγόντως» εξηγήσεις για το περιστατικό που αφορά επιβάτη της. Η επίθεση σημειώθηκε μπροστά σε αρκετό κόσμο που βρισκόταν στον τερματικό σταθμό, καθώς η πτήση τους είχε καθυστέρηση 13 ωρών.
Ένας άλλος επιβάτης δήλωσε πως όλα συνέβησαν ενώ οικογένειες περίμεναν την καθυστερημένη πτήση με προορισμό το Λούτον, έχοντας ελάχιστες πληροφορίες και χωρίς να υπάρχει χώρος να καθίσουν.
Η Arabella Arkwright, η οποία τράβηξε την επίμαχη φωτογραφία, σημείωσε ότι ο άνδρας κρατούσε το μωρό του, ενώ η σύζυγός του εξέφραζε την αγανάκτησή της στο προσωπικό του αεροδρομίου για την έλλειψη παιδικής τροφής και καθισμάτων.
EasyJet employee hitting man holding baby after delay of over 14hours #easyJet #Telegraph #Dailymail #TheSun pic.twitter.com/3ZZChG0djB
— Arabella Ark (@ArabellaArkwri1) July 29, 2017
«Ο άνδρας με το μωρό ... πήγε και μίλησε στον Γάλλο και ο Γάλλος δεν απάντησε, απλώς χαμογέλασε, χαμογέλασε αυτάρεσκα και έπειτα χτύπησε τον τύπο στην αριστερή πλευρά του προσώπου του», δήλωσε η ίδια στο BBC Radio 5 Live.
Πρόσθεσε πως ο 64χρονος σύζυγός της απομάκρυνε τον υπάλληλο και τον ακινητοποίησε, μέχρι να φτάσει η αστυνομία. Τόσο ο δράστης, όσο και το θύμα ακολούθησαν τους αστυνομικούς, ωστόσο οι επιβάτες ζήτησαν να επιτρέψουν στον άνδρα με το μωρό να επιβιβαστεί στην πτήση. «Όταν μπήκε στο αεροπλάνο, όλοι άρχισαν να χειροκροτούν», είπε η Arkwright.
Ένας εκπρόσωπος της EasyJet δήλωσε ότι ο υπάλληλος στη φωτογραφία πιστεύεται ότι εργάζεται για την εταιρία παροχής ειδικής βοήθειας Samsic του αεροδρομίου της Νίκαιας, η οποία έχει συνάψει σύμβαση για παροχή εργαζομένων που βοηθούν επιβάτες με αναπηρίες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια.
Σε ανακοίνωσή της, η αεροπορική εταιρία σημείωσε πως «η EasyJet εκφράζει την ανησυχία της για τη φωτογραφία αυτή και μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το άτομο στη φωτογραφία δεν είναι μέλος του προσωπικού της EasyJet και δεν εργάζεται για τους φορείς εξυπηρέτησης εδάφους της EasyJet στη Νίκαια». Πρόσθεσε ότι ζητά εξηγήσεις από το αεροδρόμιο, αλλά και από την εταιρία Samsic.
We are concerned to see this - it is not an easyJet staff member & they do not work for our ground handling agents. 1/2
— easyJet Press Office (@easyJet_press) July 30, 2017
Παράλληλα, απολογήθηκε για την καθυστέρηση της πτήσης, που σύμφωνα με την ανακοίνωση οφείλεται σε «τεχνικό θέμα με το αεροσκάφος». Η Arkwright είπε πως δεν ενημέρωσαν τους επιβάτες ποιο ήταν το πρόβλημα με το αεροσκάφος ή πόσο θα κρατούσε η καθυστέρηση, ωστόσο η EasyJet ανέφερε πως οι επιβάτες ότι έλαβαν ενημερώσεις και κουπόνια για αναψυκτικά.
σχόλια