ΚΙΝΗΣΗ

Goodbye my lover, goodbye my friend

Goodbye my lover, goodbye my friend Facebook Twitter
0

Με τοπου διαλύθηκε η ζωή μουήρθε ξαφνικά τεχνικός στο σπίτι για ναμου τοποθετήσει το aircondition! ΜέσαOκτώβρη αυτό. Και ήτανέτοιμη η Vespaμου. (Την είχα πάει σε ένα συνεργείο γιατυπικό serviceκαι παρέμενε εκεί όλο το καλοκαίρι.) Τοκακό ήταν ότι αυτός ο μοναδικός τεχνικόςπου εμφανίστηκε μου χάλασε τελικά τοair condition.(Μου χρέωσε και ογδόντα ευρώ που μου τοχάλασε.) Το ακόμη χειρότερο ήταν ότι τηVespa την πήραπίσω με τρύπα στο ντεπόζιτο της βενζίνης.Ντόπιοι δικηγόροι (για εξώδικα στουςτεχνικούς) που μου έδωσαν ραντεβούφυσικά δεν ήρθαν ποτέ. Και να σκεφτείκανείς ότι πίστεψα πως είχα μάθει ναεπιβιώνω στο νησί, απλά και μόνο γιατίφρόντιζα να ρωτάω πια, όπως η μάνα τουDurell, τουσυγγραφέα του βιβλίου Κελί του Πρόσπερο,όταν έμενε Κέρκυρα κι έπρεπε να πάει ταπαπούτσια της στον τσαγγάρη: «Εννοείςότι θα είναι έτοιμα σε δυο μέρες δικέςμου ή δυο μέρες δικές σου;».

Σε δυοεβδομάδες δικές μου έφυγε κι ο ΡοντρίγκοΑλμέιρο ντε λα ΑλμπέιροΚόστα και άλλα επίθετα που δεν θυμάμαι.Μόνο τη στιγμή που πακετάριζε τα πράγματάτου συνειδητοποίησα ότι έφευγε. Δενσύρθηκα στα πόδια του φωνάζοντας «μηφεύγεις, θα φαρμακωθώ», αφενός γιατίτο πάτωμα ήταν ασφουγγάριστο από αρχέςκαλοκαιριού κι αφετέρου γιατί μπορούσανα φαρμακωθώ κι αφού είχε φύγει, μη χάνειτώρα αεροπλάνα... Ευχαρίστησε ο ένας τονάλλον για τις ωραίες στιγμές, αγκαλιαστήκαμεκι είπαμε «θα τα ξαναπούμε». Θα ταξαναπούμε. Xμμ... Έψαχνανα πω κάτι για να αποδείξω, έστω και τηντελευταία στιγμή, ότι λάθος έκανε τόσαχρόνια, είμαι ρομαντική. Τελικά είπα«bonjοuuuur»καθώς έκλεινε την πόρτα, αλλά έχω τηνεντύπωση ότι δεν κατάλαβε. («Θέλειςνα ακούσεις κάτι ρομαντικό στα γαλλικά;Bonjouuuuur!»- οι μόνες ρομαντικές ατάκες που έχωαποστηθίσει είναι από καρτούν).

Δενθα ξεχάσω εκείνο το πρώτο βράδυ πουπροσπαθούσα να κοιμηθώ μόνη στο κρεβάτι,με την Κοκαλίνα και τον Ζαμπονοτυροπιτούλητόσο σφιχτά στην αγκαλιά μου που πήγαννα στραγγαλιστούν - και να μείνω ολομόναχη.Το πρωί, εντελώς άυπνη, πήγα να πάρωτσιγάρα απ' το περίπτερο κι έπεσα πάλισε Εκείνον. Έπρεπε να φύγω επειγόντωςαπ΄το νησί, γιατί και ο Μεγάλος ΑνεκπλήρωτοςΈρω τάς μου έμενε εκεί και μου θύμιζεκάθε φορά που τον έβλεπα πόσο μαλάκαςείμαι - που ακολουθώ θεωρίες του ΝτανΝταν. Μουρμούριζα τη λέξη «single»για να τη συνηθίσω κι εκείνος είπε «είσαικαλά;», και στο νησί έμπαινε για τακαλά το φθινόπωρο. Πρέπει να φαινόμουνπολύ χάλια, γιατί ο αδελφός μου έκτοτεμε έπαιρνε τηλέφωνο από απόκρυψη κιέλεγε με αλλαγμένη φωνή «νεκροταφείοεδώ, σας περιμένουμε».

Ότανχωρίζεις, από τη μια υπάρχουν οι φίλοιπου πιστεύουν ότι σύντομα θα βρειςκάποιον καλύτερο. Οι φωνές αυτών τωνφίλων άλλωστε είναι που σε έκαναν στοπαρελθόν να χωρίσεις ένα σωρό κόσμο(«στείλ-τον- στείλ-τον- στείλ-τον»).Γιατί γι' αυτούς είσαι το καλύτεροπαιδί και κανείς ποτέ δεν είναι αντάξιόςσου. Αλλά, απ΄την άλλη πλευρά, είναι οιρεαλιστές φίλοι. Που ξέρουν ακριβώς μεποια έχουν να κάνουν. Και ξέρουν και τοσκληρό πραγματικό κόσμο. «Συνήθισεαπό τώρα ότι μόνη σου θα ζήσεις» μουξεκαθάρισε η TheBody. Ήμαστανμόνο εμείς στην παραλία κι ένας ψαράςπου τραγουδούσε «Εχω ρίξει παραγάδι,σας αρέσει η Ελλάδα μις, τι θα κάνετε τοβράδυ, ντου γιου λάικ, μαμαζέλ δι Γκρις».«Στα λέω σαν μεγαλύτερη, μην έχειςαυταπάτες, κανείς άντρας δεν θα έρθεινα σε σώσει». Μου περιέγραφε τη μάνατης. Και την προίκα που της ετοιμάζεισε όλη της τη ζωή. Μεταξύ άλλων,περιλαμβάνει: σεντόνια Πειραϊκή Πατραϊκή,σεμέν, ολόμαλλες κουβέρτες, κρητικάζούρια, κοφτά κι άλλα χρήσιμα πράγματαγια τη γυναίκα της νέας εποχής. «Μάνα»της λέει η TheBody, «σαράνταχρόνων έχω φτάσει, δεν σταματάς τοβελονάκι;». Προσπαθεί να την πείσεινα κάνουν ένα παζάρι με είδη προικός κιύστερα να φύγουν οι δυο τους για Παρίσι,αλλά η μάνα εκεί. Πιστεύει δε ότι αν είχεομολογήσει η TheBody σε κάναγκόμενο ότι είχε στην κατοχή της ίσα μετρία σεντούκια σεμεδάκια, θα έμενε μαζίτης, οπωσδήποτε. Tespa,η The Bodyμου έλεγε ότι το καλύτερο που έχεις νακάνεις όταν χωρίζεις είναι να βρεις νέαχόμπι. Από χωρισμό ξεκίνησε κι εκείνηκαι τώρα έφτασε να γίνει πρώτο πρίμοτρομπόνι σε μπάντα.

Δοκίμασαπολλούς τρόπους για να σωθώ, μεταξύ τωνοποίων και τα «Συ(μ)φορά» (γνωστήεταιρεία καλλυντικών που έτσι καιεπισκεφτείς στην περίοδό σου, χωρισμένηή σεληνιασμένη, έχεις χρεώσεις τιςκάρτες για τρεις ζωές). Αλλά τελικά ήρθεένας άντρας να με σώσει. Συγκεκριμένα,ένας άντρας 45 εκατοστών και τεσσερισήμισικιλών. Ο Φασολάκης.

(συνεχίζεται)

0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ