Σταγονίδια Αγάπης

Σταγονίδια Αγάπης Facebook Twitter
0
Σταγονίδια Αγάπης Facebook Twitter
Σταγονίδια Αγάπης, Γκράφιτι στις τουαλέτες του Key Bar της Πραξιτέλους.

After laughter (come tears). Περπατώντας στον Πειραιά την τελευταία μέρα του χειμώνα μπροστά από βιτρίνες μαγαζιών που πουλάνε ναυτικές στολές, ταξιδιωτικά πρακτορεία, γραφεία ναυτιλιακών εταιρειών και (άθλια) σαντουιτσάδικα, ακούγονται ρεμπέτικα από κάπου κάτω από τον ουρανοξύστη-φάντασμα, το θεόρατο κτίριο του ΟΛΠ, σκοτεινό σαν το κοινοβούλιο ενός δυστοπικού τοπίου (ή το κτίριο σχεδιασμού πολεμικών επιχειρήσεων μιας μάτριξ πόλης του 2049). Η Ακτή Μιαούλη του Πειραιά το βράδυ, όταν κλείνουν τα φώτα των γραφείων, πέφτει σε λήθαργο, τίποτα δεν θυμίζει τον μεσημεριανό οργασμό, τις κόρνες και τους υπαλλήλους με τα κοστούμια που τρέχουν μιλώντας στα κινητά πάνω κάτω (είναι ίσως μια από τις τελευταίες εναπομείνασες υγιείς business districts της πόλης). Στην ιρλανδική παμπ (πόσες φορές θα γράψω για το πόσο λείπει από την Αθήνα το concept της παμπ, πόσο μάλλον της gastro pub, που είναι η τάση τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη και την Αμερική) Ο'Connell's, μία από τις τρεις αυθεντικές παμπ που ανήκουν στην ίδια εταιρεία (οι άλλες είναι η James Joyce στο Μοναστηράκι και η Molly Malone's στη Γλυφάδα), μία μεγάλη flatscreen προβάλλει έναν αγώνα τένις του Τζόκοβιτς, από τα ηχεία ακούγεται το «No cars go»των Arcade Fire (!) και μια παρέα έξι γυναικών (προφανώς υπαλλήλων ναυτιλιακής) με ταγέρ πίνει μπίρες, γελώντας δυνατά. Τα ποτά είναι φτηνά και εξαιρετικά, το αξάν του Ιρλανδού μπάρμαν θυμίζει αυτό του Κόλιν Φάρελ, ενώ όλα τα λεφτά είναι μια γουορχολικής αισθητικής προπαγανδιστική αφίσα στην τουαλέτα, που διαφημίζει την Ιρλανδία λέγοντας «μάθετε τα καλύτερα αγγλικά στην Ιρλανδία» κι απεικονίζοντας κάτω από αυτήν τη φράση τους Σάμιουελ Μπέκετ, Μπέρναρντ Σο, Όσκαρ Ουάιλντ, Τζέιμς Τζόις, Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς και Τζόναθαν Σουίφτ.

Σταγονίδια Αγάπης Facebook Twitter
Ο’Connell’s

Πίσω στην Αθήνα, στου Ψυρρή, που τελευταία δείχνει να αλλάζει και να αναγεννιέται παίρνοντας τη μορφή που θα έπρεπε να έχει εξαρχής, στον πρώτο όροφο μιας πολυκατοικίας στη Μιαούλη, στην (υπέροχη) γκαλερί About, o πολύ καλός Κύπριος καλλιτέχνης Χρίστος Μιχαηλίδης παρουσιάζει την πρώτη του ατομική έκθεση με τίτλο «Short Floating Acts», μεγάλης κλίμακας πίνακες με γεωμετρικές φόρμες και άλλους που μοιάζουν να απεικονίζουν καταφύγια μέσα σε κατάφυτα τοπία (και κατά τη γνώμη μου ήταν και οι πιο ωραίοι), σαν να θέλει να παρουσιάσει ένα δυστοπικό (αλλά πολύχρωμο) σύμπαν μιας πόλης του μέλλοντος (ή μήπως μια παραλλαγή του παρόντος;). 

Σταγονίδια Αγάπης Facebook Twitter
Οι Bazooka στο Zero

Λίγο αργότερα, οι Bazooka στο Zero της Μεγάλου Αλεξάνδρου, στον Κεραμεικό (που εξελίσσεται στο πιο δυνατό «αθόρυβο» new entry της αθηναϊκής νύχτας), δίνουν ένα ακόμα καταιγιστικό σόου μπροστά σε ασφυκτικά πολύ κόσμο. Δύο σετ ντραμς, συγκινητική ενέργεια, post punk, garage και noise σε ένα καυτό καζάνι, υπερηχητική νεολαία. Μια (ακόμα) σπουδαία ελληνική μπάντα, έτοιμη για μεγάλα πράγματα στο εξωτερικό (την ίδια στιγμή οι Acid Baby Jesus βρίσκονταν σε νέα περιοδεία στην Αμερική, μαζί με τους Hellshovel). Το Σάββατο το βράδυ η αθηναϊκή υστερία με την Chinawoman θα γέμιζε το six d.o.g.s σε μία από τις δύο sold out εμφανίσεις της Καναδέζας (με ρώσικες ρίζες) τραγουδίστριας, με τα κινητά να σηκώνονται ψηλά (ως νέοι αναπτήρες) στο «Lovers are strangers», το πιο γνωστό κομμάτι της στην Ελλάδα (σε αντίθεση με το εξωτερικό, που είναι το «Partygirl»). Μια καθ' όλα αναιμική εμφάνιση, με τις λάιβ ενορχηστρώσεις να έχουν μικρή σχέση με τα άλμπουμ, την ατμόσφαιρα των βερολινέζικων ballrooms παντελώς απούσα, την ίδια μάλλον απροετοίμαστη για συναυλία μπροστά σε τόσο πολύ κοινό (μέχρι πριν από λίγο καιρό έκανε... λάιβ στο υπνοδωμάτιό της), καμιά σύνδεση με τους μουσικούς της, ένα ακόμα από τα ελληνικά παράδοξα (ελπίζω να μην εξελιχθεί σε νέα Puressence). Το ίδιο βράδυ, στο Second Skin, το 15ο Fetish Ball (το ελληνικό αντίστοιχο του Torture Garden) που διοργάνωσε ο Γιώργος Φακίνος κινήθηκε για μια ακόμα φορά σε υψηλά ευρωπαϊκά επίπεδα, αποδεικνύοντας ότι αν θέλεις και ξέρεις να οργανώσεις κάτι σωστά, ο κόσμος και η «ατμόσφαιρα» θα ανταποκριθούν. Καταπληκτικά kinky ντυσίματα, άψογα στημένος ήχος και φώτα, επαγγελματικά σόου (με highlight το γιαπωνέζικο ιεροτελεστικό bondage του Alexis D. στη Salilia), σαν να άνοιξες μια πόρτα και να βρέθηκες στο Λονδίνο και τίποτα ξανά να μην ήταν το ίδιο.

Σταγονίδια Αγάπης Facebook Twitter
Έργο του Χρίστου Μιχαηλίδη
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ