H βασίλισσα τώρα θα πιει το ποτάκι της

H βασίλισσα τώρα θα πιει το ποτάκι της Facebook Twitter
0

Η Ιερά Σύνοδος με χθεσινή επιστολή της (γεμάτη βουλοκέρια, δικέφαλους αϊτούς και αρωματισμένη με Jean Paul Gaultier) διαμαρτύρεται για την αδόκητη διακοπή της εκπομπής «Αρχονταρίκι» στην ΕΡΤ. Το «Αρχονταρίκι» ήταν ένα επικοινωνιακό smash hit που το έβλεπαν εκατομμύρια ανύπαρκτοι τηλεθεατές. Είχε πολύ μυστήριο και πολλούς εξωγήινους - που παραληρούσαν για το υπερπέραν, χωρίς σκάφανδρο. Δεν είχε καθόλου σεξ, προκαλούσε όμως βαθύτατη ηδονή. Είναι όντως κρίμα που διεκόπη για τόσο τιποτένιους λόγους, όπως το κόστος του Ο ΣΚΑΪ ανακοίνωσε ότι καταργεί τη θέση μάρκετινγκ, αφού τι μάρκετινγκ και μαλακίες, εδώ δεν έχουμε να φάμε Σε ανεμοδαρμένα ύψη κινείται πλέον το γούστο των τηλεθεατών του Mega (για τα υπόλοιπα κανάλια, ας μιλήσει η ψυχοπαθολογία). Πρώτο βίντεο σε ζήτηση στην ιστοσελίδα του σάιτ είναι η «Patty» με 3,4 εκατομμύρια viewers και ακολουθούν η «Ζωή της Άλλης» (της πουτάνας), τα «Μυστικά της Εδέμ» (τα ξέρουνε κι οι πέτρες), «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος» (μυαλό), το «Νησί» (τη Μύκονο εννοούν;) και το «Πρωινό mou» (τι ευφυής τίτλος, λετριστικός, γεμάτος συνηχήσεις μουσκαριών, έλυτρα αλόγων, καροτσέρη τράβα - μαχαιρωμένο I.Q.). Να σημειωθεί εδώ ότι φέτος η συνολική τηλεθέαση των Ελλήνων, τόσο στο σεράι όσο και στις παράγκες, ανήλθε κατά 10%, διότι η ποιότητα των προγραμμάτων κρίθηκε ακαταμάχητη Σύντομος ήταν ο εφιάλτης ποιότητος που ταλαιπώρησε το ήδη βασανισμένο Alter. Aπό την προηγούμενη Δευτέρα ο κύριος Αυτιάς και οι λοιποί επέστρεψαν στους θώκους τους, εξοπλισμένοι με τα σέα τους και τα μέα τους, προκειμένου να αποτελειώσουν τους αρχέγονους εχθρούς τους: το μέτρο, τη νηφαλιότητα και το καλό γούστο Την απολύτως αλαλιασμένη φάση του περιο- δικού Τύπου εικονογραφεί το δελτίο κυκλοφοριών του περασμένου Φεβρουαρίου. Πρώτο σε κυκλοφορία περιοδικό είναι ένα περιοδικό ζαχαροπλαστικής, το «Γλυκές Ιστορίες» του κυρίου Παρλιάρου με 66.000 φύλλα. Ακολουθούν δυο περιοδικά shopping: το «Mirror» (57.000) και το «Lucky» (48.000). To «Cosmopolitan» με σοβαρές απώλειες στα 46.000, το «Μarie Claire» με 42.000, το «Astra και Οrama» με 26.000, το «Forma» με 24.000, ο «Aστρολόγος» με 22.000, το «Sporty» με 21.00, το «In Style» με 20.000. Συμπεράσματα: τα lifestyle περιοδικά περιπτέρου δεν είναι απλώς νεκρά, τους κάνανε και τα σαράντα. Ο ειδικός Τύπος που ενδημεί είναι ο βλακωδέστερος (shopping και αστρολογία!). Ένας γυναικείος τίτλος που τον είχαμε για loser αντέχει, σημειώνοντας καλές επιδόσεις (όχι, βέβαια, όπως και την εποχή της πρώτης, σοβαρής και λίγο άκαμπτης βασιλείας του) Έρπει η πληροφορία ότι οι «Αποκαλύψεις», η υβριδική εφημερίδα του κυρίου Κοτρώτσου, κλείνει. Γεγονός, πάντως, είναι ότι στις πληρωμές έχει επέλθει στάση Η απόλυση δυο μαχητικών διορθωτριών της ΙΜΑΚΟ έφερε περιπολικά και συγκεντρώσεις. Στο τέλος όμως έγινε το αναπόδραστο: οι απολυμένοι πήγαν σπίτι τους και η εταιρεία συνέχισε την (αναγκαστική ) συρρίκνωσή της Ο Θέμος μήνυσε τον υπουργό Οικονομικών επειδή «έθιξε την τιμή και την υπόληψή του». Οι βίζιτες που συχνά καλεί στην εκπομπή του μόλις άκουσαν τη φράση ξέσπασαν σε παρατεταμένα χειροκροτήματα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM