Finlandia: Μια μοναδική βότκα, μια ξεχωριστή εμπειρία 72 ωρών στο Athens Bar Show
Η βότκα Finlandia συγκεντρώνει τα καλύτερα συστατικά που μπορεί να δώσει μία από τις πιο «παγωμένες» χώρες του κόσμου, και έκανε αισθητή την παρουσία της στη μεγάλη γιορτή της Αθήνας.
ADVERTORIAL
Τι σημαίνει «bar show»; Δεκάδες εκθέτες και χιλιάδες επαγγελματίες απ' όλο τον πλανήτη, ομιλίες, events, tastings αλλά και εμφανίσεις μεγάλων ονομάτων της εγχώριας και παγκόσμιας σκηνής του bartending σε μια διήμερη έκθεση.
Τι σημαίνει bar show στην Αθήνα συγκεκριμένα; Όπως κάθε χρόνο από το 2010 που ξεκίνησε, το Athens Bar Show είναι μια γιορτή για τους επαγγελματίες των μπαρ και όχι μόνο. Είναι μια τέλεια αφορμή και αποτελεί ιδανική περίσταση για να μάθουμε ό,τι παίζει τώρα στα καλύτερα bars του κόσμου. Και όλα αυτά συμβαίνουν ενώ έχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη που ξέρει από πάρτι.
Τα τελευταία χρόνια, η Αθήνα έχει αποκτήσει μια μπαρ σκηνή, η οποία είναι ευθέως ανταγωνιστική απέναντι στις καλύτερες αντίστοιχες του εξωτερικού – όλο ανεβαίνει, όλο και κάτι καινούργιο και ωραίο έχει να δείξει. Την ίδια στιγμή, οι Αθηναίοι βγαίνουμε πολύ και είμαστε απαιτητικοί καταναλωτές, οι περισσότεροι έχουμε το ποτό μας και δύσκολα το αλλάζουμε. Από την άλλη, έχουμε μάθει να δοκιμάζουμε ό,τι νέο και πολλά υποσχόμενο εμφανίζεται, ωστόσο αυτό πρέπει να μας κερδίσει.
Τι χρειάζεται πια ένα ποτό για να κεντρίσει την προσοχή μας; Να έχει χαρακτηριστικά που το κάνουν ξεχωριστό, να μπορεί να μας υποσχεθεί το κάτι διαφορετικό. Αυτές τις μέρες, όταν τα φώτα της Τεχνόπολης έσβηναν και τα περίπτερα του Athens Bar Show μαζεύονταν, το κέντρο της πόλης μετατρεπόταν σε ένα τεράστιο πάρτι.
Kαι επειδή κάποιος με ρώτησε αν έχει κόσμο το bar show και όλα τα παράλληλα events του, να πω απλά ότι γίνεται το αδιαχώρητο. Είναι μια καλή ευκαιρία για ένα premium ποτό να λάμψει; Είναι! Και ένα από τα φετινά events ήταν αφιερωμένο σε μια βότκα που μπορεί να παραχθεί μόνο σε ένα σημείο του κόσμου.
Ποια είναι η επιτυχία ενός πάρτι; Να το θυμάσαι, και αν έχεις δει ή έχεις μάθεις και κάτι νέο σε αυτό, ακόμα καλύτερα. Αυτό το νέο συνήθως έχει σχέση με τη μουσική· μπορεί να κάνεις Shazam κάποιο κομμάτι ή να ενοχλήσεις τον DJ για να μάθεις ποιο είναι. Στο Finlandia Experience Party o DJ κινήθηκε βάσει μιας επιτυχημένης συνταγής με σύγχρονα twists από την ηλεκτρονική dance μουσική, έτσι που όλοι βρήκαν κάτι να τραγουδήσουν και να χορέψουν. Η βραδιά είχε εκπλήξεις, ενώ στα μπαρ οι καλεσμένοι μπορούσαν να ζητήσουν, μεταξύ άλλων, το Midnight Sun –με χυμό λάιμ, ροδιού και γκρέιπφρουτ και Three Cents Mandarin & Bergamot soda–, ένα κοκτέιλ ειδικά φτιαγμένο για να αποτυπώσει την ουσία της Finlandia.
Ποιο είναι το νέο που έμαθα εγώ από αυτό το πάρτι; Ψάχνοντας τα συστατικά που καθιστούν ξεχωριστό το ποτό που είχα στο ποτήρι μου ανακάλυψα, εκτός από την classic βότκα με την απαλή γεύση, και τα Finlandia Botanical που, ανταποκρινόμενα στις τρέχουσες τάσεις, συνδυάζουν χαμηλότερους αλκοολικούς βαθμούς (30% ABV) με infusions βοτάνων, όπως «Cucumber & Mint» και «Wildberry & Rose», προσφέροντας μια ευχάριστη, ελαφρύτερη, χωρίς ζάχαρη επιλογή, ιδανική για ανάμειξη με tonic ή ανθρακούχο νερό.
Επίσης, έμαθα ότι η παραγωγή της Finlandia ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του '60, όταν οι δημιουργοί της οραματίστηκαν ένα νέο brand βότκας με πολυτελή σχεδιασμό που θα συγκέντρωνε τα καλύτερα συστατικά μίας από τις πιο «παγωμένες» χώρες του κόσμου. Kαι αυτό γιατί το φυσικό νερό των παγετώνων της Φινλανδίας, που αποτελεί μία από τις πιο αγνές πηγές νερού στον κόσμο, είναι μέρος της συνταγής της.
Έχετε ακούσει για τον Ήλιο του Μεσονυχτίου; Αν όχι, πρόκειται για ένα μοναδικό φαινόμενο, κατά το οποίο οι ατέλειωτες ημέρες του καλοκαιριού της Φινλανδίας παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια για να παραχθεί το κριθάρι 6 σειρών το οποίο χρησιμοποιείται για την παρασκευή της Finlandia –ακόμα ένας λόγος που κάνει τη συγκεκριμένη βότκα να ξεχωρίζει–, που δάνεισε το όνομά του στο πιο δημοφιλές κοκτέιλ του πάρτι της Finlandia στην Αθήνα. Έπειτα, ο τρόπος απόσταξής της βασίζεται σε μια παράδοση που χρονολογείται από το 1888 και η συσκευασία της αντικατοπτρίζει τη φινλανδική τεχνογνωσία επεξεργασίας του γυαλιού.
Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το ότι η Finlandia είναι ανάμεσα στις δέκα κορυφαίες μάρκες βότκας παγκοσμίως και κυρίαρχη στα premium προϊόντα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Ως μέρος του χαρτοφυλακίου της Coca-Cola HBC, έκανε αισθητή την παρουσία της στο φετινό Athens Bar Show, προσφέροντας μια εμπειρία 72 ωρών, με πηγή έμπνευσης το φαινόμενο του Ήλιου του Μεσονυχτίου, το οποίο διαρκεί 72 ημέρες.
Eκτός από το Finlandia Experience Party, 120 καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πολύ ενδιαφέρον workshop με τον ιδιοκτήτη του διακεκριμένου στα Top 50 Best Bars στον κόσμο Satan's Whiskers του Λονδίνου, Kevin Armstrong, και τον Finlandia Global Brand Advocate, Pekka Pellinen, με θέμα «How to offer pleasurable and world class bar experiences» (Πώς να προσφέρετε απολαυστικές και διεθνούς επιπέδου εμπειρίες μπαρ), και να βρεθούν σε guest shifts με βραβευμένους bartenders από διαφορετικές χώρες και μπαρ σκηνές, από την Ελλάδα, την Πολωνία, τη Σερβία, την Τσεχία και την Ουγγαρία. Όσοι έζησαν τη φετινή Finlandia Experience έκαναν ένα ζηλευτό αθηναϊκό bar hopping, γνωρίζοντας μερικά από τα πιο hot μέρη της πόλης και δοκιμάζοντας signature serves στο Walk In, το Praxitelous Bar, το Odori Vermuteria di Atene και το Bless Me Father.
Μέσα σε όλα αυτά, στο περίπτερο της Finlandia στο Athens Bar Show υπήρχε διαρκώς κίνηση, οι ετικέτες της ήταν όλες εκεί προκειμένου να τις γνωρίσει το κοινό. Η βότκα Finlandia έφτασε με ενθουσιασμό στην Αθήνα και ο Ήλιος του Μεσονυχτίου έλαμψε στην πόλη.