Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

Στήριξε εξαρχής την επιτυχία της στις καινοτόμες ιδέες νέων ανθρώπων, κάτι που δεν άλλαξε ούτε όταν άρχισε να αναλαμβάνει τα μεγάλα projects, που διαχειρίζεται σήμερα.

ADVERTORIAL

Περίπου δέκα χρόνια πριν, θέλοντας να διοργανώσει ένα μεγάλο πρωτοχρονιάτικο event, ένας μπασκετμπολίστας από τα νότια προάστια αποφάσισε να ιδρύσει μια εταιρεία – χωρίς να έχει σκεφτεί το μετά. Σήμερα, η FMN του Νίκου Μίχαλου έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία επικοινωνίας και πρωταγωνιστεί σε τομείς όπως Influencer Marketing, Media Planning, Strategic Consulting, Sponsorship Management, Social Media Management και Events Management.

 

Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

 

Η συγκεκριμένη ιστορία, θα μπορούσε να ήταν ένα success story ανάμεσα σε δεκάδες άλλα. Όμως μια ματιά στα (υπό κατασκευή) νέα γραφεία της εταιρείας, που περιλαμβάνουν από studio φωτογράφισης μέχρι γυμναστήριο, αλλά κυρίως στους ανθρώπους της, αποδεικνύει γρήγορα ότι δεν είναι.

 

«Δεν είχα ποτέ corporate φιλοσοφία, δεν μου αρέσει ούτε η λέξη», σημειώνει ο ιδρυτής της, Νίκος Μίχαλος. Αντ’ αυτού, επιλέγει να μεταφέρει στην FMN την ομαδικότητα και το πάθος των παρκέ, να εμπιστεύεται το ένστικτό του και την ομάδα του, που μέσα σε δύο χρόνια έφτασε από τα δύο στα 19 άτομα, αλλά και να ποντάρει σε αυτό που θεωρεί ότι συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία του από την πρώτη στιγμή: τη συνεργασία του με νέους ανθρώπους.

 

Πράγματι, η ομάδα της FMN δεν είναι απαραίτητα αυτή που θα περίμενες γνωρίζοντας τα projects που αναλαμβάνει, το μέγεθος των brands με τα οποία συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια και τα περισσότερα από 50 δυνατά ονόματα που εκπροσωπεί στο κομμάτι του Influencer Marketing.

 

Ίσως, όμως, να είναι η ομάδα που θα έπρεπε να περιμένεις από μια εταιρεία με digital DNA που γεννά διαρκώς καινούργιες ιδέες: νέα παιδιά, τα περισσότερα κάτω από 30 ετών – στην πλειονότητά τους γυναίκες. Για πολλά από αυτά, η FMN ήταν το σημείο εκκίνησης της καριέρας τους, αλλά και η αφετηρία για να βουτήξουν για πρώτη φορά στα βαθιά, να διαχειριστούν σημαντικά projects και να εξελιχθούν αναπάντεχα γρήγορα σε έμπειρους και δραστήριους επαγγελματίες, βάσει της πεποίθησης του Νίκου Μίχαλου ότι «ο σωστός προπονητής δεν κρατάει τους νέους αθλητές του για πολύ καιρό στον πάγκο».

 

Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

 

Ελευθερία, εμπιστοσύνη, δημιουργικότητα

Η Βαλεντίνη Καβάγιου, project manager της FMN χρησιμοποιεί ξανά και ξανά μια λέξη όταν μιλά για την εταιρεία: «ελευθερία». Εξηγεί ότι η επιλογή νέων παιδιών, με βασικό κριτήριο το ενδιαφέρον τους για τη δουλειά, τις γνώσεις τους για το digital περιβάλλον και τη «σπίθα» της ανάγκης για εξέλιξη, έχει λειτουργήσει σαν πλεονέκτημα. Και η εμπιστοσύνη του Νίκου Μίχαλου προς τα μέλη της ομάδας του, η ευελιξία που τους παρέχει ως προς το «πού», το «πώς» και το «πότε» θα δουλέψουν (πάντα με τον όρο ότι η δουλειά θα βγει – και θα βγει σωστά), επιτρέπει σε όλους τους να νιώθουν ότι οι αποφάσεις τους συμβάλλουν στη διαρκή ανάπτυξη της εταιρείας, ότι «δεν είναι απλά γρανάζια, αλλά κομμάτια της».

 

Η Βαλεντίνη περιγράφει ότι πριν την FMN ετοιμαζόταν να εγκαταλείψει τη διαφήμιση, έχοντας ήδη περάσει από αρκετές επιχειρήσεις του κλάδου. Όταν μια φίλη και πρώην συνάδελφός της που συνεργαζόταν με το Νίκο Μίχαλο τής πρότεινε μια θέση στην εταιρεία, εκείνη αρχικά αρνήθηκε. Μετά από πιέσεις συμφώνησε να βοηθήσει για δύο εβδομάδες, μέχρι να μπορέσουν να βρουν το πρόσωπο που αναζητούσαν, κι εκείνη να συμπληρώσει κάποια χρήματα στο budget των διακοπών της. Στην πρώτη επαφή με την FMN, συνηθισμένη όπως ήταν σε «πιο στεγνά, πιο corporate περιβάλλοντα», σκέφτηκε ότι «με κοροϊδεύουν». Στο τέλος των δυο εβδομάδων είχε συνειδητοποιήσει ότι ο ιδιαίτερος τρόπος σκέψης της εταιρείας όχι μόνο λειτουργεί, αλλά φέρνει και εξαιρετικά αποτελέσματα. Μέσα σε ενάμιση χρόνο, έφτασε να συντονίζει τα projects της εταιρείας, αλλά και μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων.

 

Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

 

Αναζητώντας τα επόμενα ταλέντα

Στην FMN η εξέλιξη εκτός από γρήγορη είναι και έμπρακτη – και η εταιρεία ξεκινά πάντα με την πρόθεση να την προσφέρει σε κάθε νέο εργαζόμενο που αποδεικνύει ότι τη θέλει και την αξίζει. Άλλωστε, βασίζει ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας της στο scouting νέων ταλέντων, τόσο μεταξύ των εργαζομένων, όσο και μεταξύ των ανερχόμενων content creators – ένα μικρόβιο που ο ιδρυτής της «κόλλησε» στην ομάδα του. Η έμφαση είναι πάντα στο potential και η FMN σπανίως πέφτει έξω όταν πιστεύει ότι το έχει διακρίνει σε ένα νέο πρόσωπο. Από εκεί και έπειτα, η εκπαίδευση γίνεται στην πράξη, με την ανάθεση πραγματικών projects με σημασία για την εταιρεία. Πάντα με καθοδήγηση, αλλά ποτέ με αγκυλώσεις και κουτάκια.

 

Το out of the box thinking - όσο κλισέ και αν έχει γίνει η φράση, ειδικά στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης - εδώ αποκτά πραγματικό νόημα. Κάθε εργαζόμενος έχει την ευκαιρία να δουλέψει με τη δική του λογική, να δημιουργήσει δικούς του κώδικες επικοινωνίας με τους πελάτες που αναλαμβάνει, αλλά και να προτείνει ελεύθερα ιδέες, όσο καινούργιος ή μικρός σε ηλικία και αν είναι.

 

Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

 

FMN Stories

Για την 26χρονη Ζωή Λόη, Influencer Marketing Specialist, η FMN υπήρξε πραγματικά «life-changing». Την έφερε πίσω στην Ελλάδα από το εξωτερικό, όπου ζούσε, της άνοιξε έναν ολόκληρο νέο κόσμο κάνοντάς τη να εγκαταλείψει τα σχέδια για πολιτική ανάλυση για χάρη του marketing και της επικοινωνίας και, πέρα από τα hard και soft skills που απέκτησε μέσα από αυτή, την έμαθε «να είμαι πιο σίγουρη για τον εαυτό μου, να παίρνω αποφάσεις, να διαπραγματεύομαι και να διαχειρίζομαι τις κρίσεις». Όπως λέει, εκτός από εξέλιξη, η εταιρεία της προσφέρει κάτι εξίσου πολύτιμο: «ένα safe space στο οποίο δεν βαριέμαι ποτέ».

 

Η Δήμητρα Κοκκονού, account manager της FMN, είναι μόλις 23 ετών. Εξηγεί ότι «στη συγκεκριμένη δουλειά συνδυάζονται τα πράγματα που αγαπώ πιο πολύ: η επικοινωνία, οι (καλοί) άνθρωποι και η δημιουργικότητα. Έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα που τα κάνουμε όλα στον υπέρτατο βαθμό, δουλεύουμε πολύ και γελάμε πολύ». Στο διάστημα που είναι μέλος της ομάδας αυτής, έχει προλάβει ήδη να μάθει πολλά και να δει την εταιρεία να αναπτύσσεται. «Η FMN μεγαλώνει καθημερινά», λέει. «Εύχομαι να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε μαζί και να αισθάνομαι την ίδια χαρά που είμαι μέλος της».

 

Συνομήλική της είναι και η Ιωάννα Ντομπρόζι,η 23χρονη Accounting Associate της εταιρείας. «Το πρώτο σημάδι ότι θα συναντήσω ένα υγιές επαγγελματικό περιβάλλον ήταν οι ευκαιρίες που δίνει η FMN σε νέους ανθρώπους να αποδείξουν τι αξίζουν, να αναπτυχθούν και να χτίσουν βήμα-βήμα την καριέρα τους», θυμάται. Το σημάδι αποδείχθηκε αξιόπιστο και πλέον η Ιωάννα νιώθει ότι ανήκει σε μια ομάδα «όπου νιώθω ασφάλεια από το να πω ότι έκανα λάθος, μέχρι να γιορτάσω κάθε μικρή και μεγάλη επιτυχία».

 

Με διάθεση φωτεινή όσο και το όνομά της, η 29χρονη Κλεοπάτρα Bright, Social Media Manager της FMN, έχει συμπληρώσει πια ένα χρόνο στην εταιρεία. Τονίζει ότι «όσα έχω μάθει σε αυτό το διάστημα δεν θα τα μάθαινα σε άλλες εταιρείες ούτε μετά από χρόνια». Έχοντας εμπειρία ως copywriter, επέλεξε να στραφεί στα social media για να εκφράσει ακόμη περισσότερο τη δημιουργικότητά της. Δηλώνει ανυπόμονη για τη νέα σεζόν: «Έχω βάλει προσωπικό στόχο να δώσω για ακόμη μια φορά την καλύτερη, και ίσως πιο αισιόδοξη, εκδοχή του εαυτού μου!», τονίζει.

 

Στα 33 της χρόνια, η Μαριλέττα Γρόζη, Account Manager & Strategic Planner της FMN, θα μπορούσε να είναι μια από τις νεότερες εργαζόμενες σε θέση ευθύνης σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Διηγείται πως «βρέθηκε στον τομέα του marketing μέσω Λαμίας». Η αγάπη της για την καινοτομία και την αλλαγή την οδήγησε από την Ελλάδα στην Ολλανδία, μετά στο Παρίσι και πίσω στην Αθήνα και από την Βιολογία στο Visual Merchandising και σε σπουδές στο International Luxury Industries Management. Όπως σημειώνει, «στην FMN κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση και ευκαιρία για εξέλιξη». Κυρίως όμως «πέρα από την επαγγελματική εξέλιξη, έχω κερδίσει πραγματικούς φίλους και ανθρώπους που νοιάζονται ειλικρινά, με κερασάκι στην τούρτα έναν τρομερό founder, που μας εμπιστεύεται απόλυτα, δίνοντάς μας την ελευθερία να εξελιχθούμε και να βάζουμε τη δική μας πινελιά σε ό,τι καταπιανόμαστε».

 

Η FMN ιδρύθηκε για ένα πάρτι – και έφερε νέες ιδέες και πρόσωπα στην επικοινωνία

 

«Δεν μας αμφισβητούν, γιατί βλέπουν ότι λειτουργεί»

Το αποτέλεσμα φαίνεται ότι δικαιώνει τόσο την προσπάθεια, όσο και τον ενθουσιασμό της ομάδας. Η ανάπτυξη της εταιρείας είναι διαρκής, ενώ πλέον μεγάλο μέρος του πελατολογίου έρχεται μόνο του, έχοντας δει δουλειές της FMN ή μέσω word of mouth. Το τελευταίο διάστημα, την εταιρεία προσεγγίζουν ακόμη και digital nomads, που ξέρουν ότι η Ελλάδα κρύβει πολλές ευκαιρίες για content και ψάχνουν κάποιον που θα μπορεί να τους κατευθύνει σωστά.

 

Όσο για τα μεγάλα ονόματα που εμπιστεύονται την FMN για τις εμπορικές τους συμφωνίες, «κανείς ποτέ δεν αντιμετώπισε ένα νέο παιδί με επιφύλαξη», τονίζει η Βαλεντίνη Καβάγιου. «Ίσα-ίσα, τους αρέσει πολύ που συναναστρέφονται φρέσκα άτομα με φρέσκες ιδέες, όρεξη και αγάπη για αυτό που κάνουν. Βλέπουν ότι τους βοηθάμε με ιδέες, τους κλείνουμε πολύ μεγάλες δουλειές… Δεν έχουν λόγο να μας αμφισβητήσουν, γιατί βλέπουν ότι αυτό που κάνουμε λειτουργεί».

 

Και η επόμενη μέρα; «Τη διαμορφώνουμε με στρατηγική, υπομονή και σαφείς στόχους», αναφέρει ο Μάνος Μίχαλος, αδερφός του Νίκου και συνέταιρος στην FMN με κύριο τομέα δράσης την ανάπτυξη περιεχομένου και digital strategy, στα οποία έχει εμπειρία πολλών ετών σε μεγάλους μιντιακούς Ομίλους. «Η FMN από τη στιγμή που έχει ως πεδίο το χώρο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης, είναι υποχρεωμένη να βρίσκεται διαρκώς σε ρυθμό και να εκμεταλλεύεται το momentum, για να χρησιμοποιήσω κι εγώ έναν μπασκετικό όρο. Οι εξελίξεις στο industry είναι διαρκείς και πολλές φορές όχι απαραίτητα ευοίωνες, οπότε πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να στρίψεις το καράβι προς την κατεύθυνση που έχει καλό καιρό. Όχι ότι μας φοβίζουν οι φουρτούνες, αλλά οι καπετάνιοι όπως και οι πιλότοι πρωτίστως πρέπει να ξέρουν να αποφεύγουν τις καταιγίδες και όχι να μπαίνουν μέσα σε αυτές».

 

«Η επόμενη μέρα να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Έτσι θέλουμε να ξυπνάμε καθημερινά στην FMN», λέει ο Νίκος και είναι αλήθεια ότι μέχρι τώρα ο ίδιος και η ομάδα του το έχουν καταφέρει σε απόλυτο βαθμό. Μια ερώτηση πριν το τέλος, το FMN τι σημαίνει; «Follow Me Now», θα πει ο Νίκος που το σκέφτηκε προ 10ετίας, «αυτό είναι το επίσημο” θα πει ο Μάνος, προσθέτοντας “το ανεπίσημο είναι Family, Michalos, Notioi».

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon