6 έξυπνα ζευγάρια σανδάλια που θα φορέσουμε φέτος

6 έξυπνα ζευγάρια σανδάλια που θα φορέσουμε φέτος Facebook Twitter
0
6 έξυπνα ζευγάρια σανδάλια που θα φορέσουμε φέτος Facebook Twitter
Κάθε χρόνο δημιουργούνται καινούρια brands που μαθαίνουν από τους παλιούς και φέρνουν καινούριες ιδέες, υλικά και σχέδια. Φωτό: de.bour

Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν 105 διαφορετικές λέξεις να περιγράψουν τα υποδήματα για κάθε περίσταση. Τα σανδάλια παραμένουν ένα κομμάτι της Ελλάδας εδώ και χιλιάδες χρόνια και το ελληνικό σανδάλι είναι από τα πρώτα υποδήματα που κατασκεύασε ποτέ ο άνθρωπος. Στην εγχώρια αγορά υπάρχει βαθιά τεχνογνωσία, πολυετής εμπειρία και όρεξη για πειραματισμό στην κατασκευή και στον σχεδιασμό. Κάθε χρόνο δημιουργούνται καινούρια brands που μαθαίνουν από τους παλιούς και φέρνουν καινούριες ιδέες, υλικά και σχέδια. Τα παλαιότερα brands παραμένουν σταθερή αξία στις επιλογές των καταναλωτών και Ελλήνων και ξένων.

de.bour

Το brand χειροποίητων υποδημάτων και σανδαλιών "de.bour" είναι ακρωνύμιο του ονόματός της σχεδιάστριάς τους, Ντέπης Μπουρνάζου. «Ασχολούμαι με την παραγωγή και το σχεδιασμό γυναικείων παπουτσιών τα τελευταία έξι χρόνια. Τα τελευταία δύο χρόνια κατάφερα να στήσω το δικό μου εργαστήριο και πλέον έχω αφοσιωθεί στην κατασκευή τους. Στις συλλογές μας πάντα κυριαρχούν κομμάτια για όλες τις ώρες, είναι ευκολοφόρετα και στο πνεύμα της τρέχουσας τάσης. Δεν λείπουν μερικά κομμάτια πιο ιδιαίτερα, με παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες και πρωτότυπο σχεδιασμό, που κάνουν τη διαφορά και ορίζουν τον χαρακτήρα μιας ολόκληρης συλλογής. Κατασκευάζουμε σανδάλια φλατ, αλλά και πιο ψηλά, με πλατφόρμα. Φέτος εφαρμόσαμε και τη διαδικασία κατασκευής και μονταρίσματος των σανδαλιών σε πέδιλα ψηλά, με τακούνι 8,5 πόντων. Η ελληνική αγορά στηρίζει ολοένα και πιο σθεναρά τα ελληνικά προϊόντα, όχι μόνο σε ό,τι αφορά στον χώρο της υποδηματοποιίας, αλλά και γενικότερα. Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό για όλους εμάς που ασχολούμαστε με την παραγωγή μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες. Η ξένη αγορά εκτιμά ακόμη περισσότερο το χειροποίητο και το μη μαζικό προϊόν. Το ζήτημα είναι να της το διαθέσει κάποιος. Το ίντερνετ βοηθά πολύ στο να προβάλουμε τη δουλειά μας και εκτός συνόρων και να επεκτείνουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα. Τα σανδάλια συνδυάζουν τέλεια το δίπτυχο «ποιότητα- τιμή» και δεν υπακούει στις τάσεις τις μόδας. Είναι κλασικό! Η μέση διάρκεια κατασκευής ενός ζευγαριού είναι 3-4 ώρες. Φυσικά μπορεί να πάρει και περισσότερο, όταν πρόκειται για ένα πιο απαιτητικό σχέδιο».

www.facebook.com/debour.accessories/

Αrpyes

Πίσω από την Arpyes βρίσκονται η Εύα και η Ιακωβίνα. Η Εύα ασχολείται με τη γραφιστική και η Ιακωβίνα με το χειροποίητο κόσμημα. Αποφασίσαν να ενωθούν και να ασχοληθούν από κοινού με την κατασκευή ενδυμάτων και υποδημάτων. «Είναι η τρίτη σεζόν που ασχολούμαστε με τα σανδάλια, αλλά μέχρι τώρα κάναμε μόνο διακόσμηση. Φέτος αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε μια εξ ολοκλήρου δική μας συλλογή! Θεωρούμε ότι η ελληνική αγορά είναι ένα κοινό που αγαπάει το υπόδημα και κυρίως το σανδάλι. Το χαρακτηριστικό μας είναι οι ψηλοί πάτοι ντυμένοι με δέρμα κάτι που τα κάνει να ξεχωρίζουν αρκετά από τα υπόλοιπα σανδάλια της ελληνικής αγοράς. Φτιάχνουμε και flat και platforms που είναι τάση τα τελευταία χρόνια και είναι και τα πιο χαρακτηριστικά κομμάτια της συλλογής μας. Χρησιμοποιούμε γνήσια ελληνικά δέρματα και όλοι οι προμηθευτές μας όπως και η παραγωγή μας έχουν έδρα τη χώρα μας. Η ανταπόκριση από την ελληνική αγορά είναι σε πολύ καλό επίπεδο και συνεχώς αυξάνεται. Στην διεθνή αγορά δεν έχουμε ακόμα απευθυνθεί, αλλά είναι ένα από τα σχέδια μας για το μέλλον».

www.facebook.com/arpyes/

Parrice

Το brand Parrice προφέρεται 'Πάρις' και πήρε το όνομα του από τον δημιουργό τους, Πάρι Καρνέζη. Ο σχεδιαστής μετέφερε την αγάπη του για το design από το UCL του Λονδίνου στην Ελλάδα δημιουργώντας ένα «resort παζλ» από flat γυναικεία σανδάλια εμπνευσμένα από τα περίτεχνα αρχαϊκά μοτίβα και την μεσογειακή αύρα. Η ιδιαίτερη τεχνική του laser cut κάνει τα σανδάλια να ξεχωρίζουν. Τα Parrice κατασκευάζονται στο San Mauro Pascoli της Ιταλίας και ολοκληρώνονται στην Ελλάδα. «Όλα ξεκίνησαν λόγω της φιλίας μου με τον δημιουργό γυναικείων υποδημάτων, Δούκα Χατζηδούκα. Ακολουθώντας τον σε διεθνείς εκθέσεις υλικών στο Μιλάνο, στην Μπολόνια κατανόησα καλύτερα τις βασικές πρώτες ύλες. Ανέπτυξα τις δεξιότητες μου και τον ευχαριστώ πολύ. Τα Parrice δεν είναι τα κλασσικά σανδάλια που έχουμε όλοι στο μυαλό μας. Δεν αποτελούνται από δέρμα βακέτα, ούτε τα σχέδια τους θυμίζουν αντίστοιχα ελληνικά brands. Τα ιδιαίτερα υλικά, όπως τα βελουτέ καστόρια, οι διαφανείς σίτες και τα εμποτισμένα δέρματα στο δικό μας χρώμα από pantone, αναβαθμίζουν την έννοια «σανδάλι». Στη νέα καλοκαιρινή συλλογή τα laser cut αρχαϊκά μοτίβα εναρμονίζονται με το μεταλλικό ροζ, χρυσό δέρμα με εφέ καθρέφτη, δημιουργώντας το απόλυτο γυναικείο φετίχ. Πίσω από τα Parrice κρύβονται περίπου 10 διαφορετικοί προμηθευτές, κυρίως Ιταλοί. Παρότι resort only, η όλη διαδικασία είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα. Το δημιουργικό σκέλος ξεκινάει τον Μάρτιο του προηγούμενου έτους για την συλλογή του επόμενου. Κάθε συλλογή είναι μοναδική και εμπλουτίζεται με νέα σχέδια, υλικά και τεχνοτροπίες. Τα Parrice έκαναν το ντεμπούτο τους πέρσι στα καταστήματα Enny Monaco στην ίδια βιτρίνα με διεθνή brands, όπως τα Christian Louboutin και Alaia και στα πολυκαταστήματα Attica Golden Hall. Η Ελλάδα εμπιστεύτηκε το προϊόν και σήμερα βρίσκεται μεταξύ άλλων σε επιλεγμένα καταστήματα και resorts όπως το Cavo Tagoo Mykonos, AmanZoe και Kisira στην Οία Σαντορίνη. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε υπερατλαντικές αγορές όπως αυτή της Αμερικής και της Αυστραλίας. Πρόσφατα ξεκινήσαμε την συνεργασία μας με το νέο showroom Greek Style Council στην Μελβούρνη που στόχο έχει να προβάλει Έλληνες δημιουργούς. Τι πιο ελληνικό από ένα ζευγάρι σανδάλια;»

http://www.parrice.com/

The Workshop

Πρόκειται για μία ομάδα νέων που ανέλαβε την συνέχιση της οικογενειακής τους βιοτεχνίας, η οποία κατασκεύαζε χειροποίητα υποδήματα από το 1938. «Από τότε που θυμόμαστε τους εαυτούς μας, χανόμασταν μέσα στη βιοτεχνία, ανάμεσα σε δέρματα, υφάσματα και τεχνίτες - που σε εμάς έμοιαζε με το εργαστήρι του Τζεπέτο. Το καλοκαίρι του 2013 γεννήθηκε, χωρίς να το καταλάβουμε το The Workshop. Φτιάξαμε τις πρώτες μας εσπαντρίγες, για εμάς και τους φίλους μας. Σύντομα γεννήθηκε η επιθυμία να εμπλουτίσουμε τη συλλογή μας και με σανδάλια τους καλοκαιρινούς μήνες. Στη φετινή συλλογή του The Workshop κυριαρχεί το καστόρι σε πολλούς χρωματισμούς και διαφορετικά σχέδια. Όπως σε κάθε συλλογή μας, υπάρχουν λεπτομέρειες που ξυπνούν την παιδικότητα, το ρομαντισμό ή το δυναμισμό. Οι δαντέλες, τα φουντάκια και οι ιδιαίτερες γραμμές. Η φιλοσοφία του The Workshop πρεσβεύει γυναίκες δυναμικές και δραστήριες που ζουν τη ζωή σ' όλες της τις εκφάνσεις. Τα σανδάλια μας λοιπόν, τις συντροφεύουν σε κάθε τους εμφάνιση, τους προσφέρουν άνεση παραμένοντας θηλυκά και κομψά, και υποστηρίζουν τον τρόπο ζωής τους το καλοκαίρι. Η ελληνική αγορά αγάπησε και ακολούθησε το The Workshop και το οδήγησε στο εξωτερικό. Για εμάς, είναι ένας ζωντανός οργανισμός που τροφοδοτείται και αναπτύσσεται από τον κόσμο. Κατά την άποψή μας, τα σανδάλια είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον ελληνικό πολιτισμό και την αρχαία ελληνική κληρονομιά μας. Με τα χρόνια, αναπτύχθηκε μια παράδοση στην παραγωγή σανδαλιών στη χώρα μας, που τους χάρισε το διαχρονικό τους «όνομα» στην αγορά».

http://www.theworkshopshoes.com

Treis

Οι Treis ξεκινήσαν την εταιρία τον Ιανουάριο του 2014 και τώρα διανύουν αισίως την τρίτη καλοκαιρινή σεζόν. «Είμαστε τρεις φίλες και γι' αυτό διαλέξαμε το όνομα TREIS. Είμαστε μαζί πάνω από είκοσι χρόνια και αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το βήμα. Αγαπάμε πολύ τα παπούτσια και τα θεωρούμε ένα αναπόσπαστο κομμάτι του γυναικείου ντυσίματος που μπορεί να χαρακτηρίσει ακόμα και το πιο απλό ρούχο. Τα σανδάλια μας είναι χειροποίητα και κατασκευασμένα από άριστα και μαλακά υλικά. Είναι άνετα, ευκολοφόρετα και το χαρακτηριστικό τους είναι τα ιδιαίτερα σχέδια, η διπλή δερμάτινη σόλα και οι συνδυασμοί των διαφορετικών υλικών. Τα περισσότερα από αυτά κατασκευάζονται στο Bali από μια τέταρτη Ελληνίδα που ζει εκεί και σχεδιάζει τα περισσότερα από αυτά. Εκτός από την ελληνική αγορά τα σανδάλια TREIS, πωλούνται στο Miami, στην Κωνσταντινούπολη, στη Σλοβακία και σε αρκετά καταστήματα στην Ιταλία - γεγονός που μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενες, αν σκεφτούμε πόσο απαιτητικές είναι οι Ιταλίδες στο ντύσιμο τους! Τα ελληνικά σανδάλια είναι πολύ αγαπητά στους ξένους γιατί είναι ένα προϊόν που συνδέεται με την Ελλάδα από την αρχαιότητα».

http://treis.gr/

Σανδάλια «Ολγιάννα Μελισσινού»

Η Ολγιάννα Μελισσινού αντιπροσωπεύει την τρίτη γενιά κατασκευαστών των διάσημων σανδαλιών "Μελισσινός". Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ανάλυση Συστημάτων Πληροφορικής στο Λονδίνο και δούλεψε στο αντικείμενο της από το 1990 μέχρι το 2004. «Ήταν η χρονιά που ο πατέρας μου, Σταύρος Μελισσινός, σταμάτησε να δουλεύει σαν σανδαλοποιός, και αποφάσισα να συνεχίσω το έργο του. Η οικογένεια μου ξεκίνησε το 1920 την κατασκευή υποδημάτων. Την δουλειά την έμαθα από μικρό κορίτσι γιατί δούλευα όλα τα καλοκαίρια κοντά στον πατέρα μου, μαθαίνοντας την τέχνη και τα μυστικά του χειροποίητου σανδαλιού. Η αγάπη για τη δημιουργία δεν με εγκατέλειψε ποτέ. Η εμπειρία της κατασκευής τους είναι μεγάλη και συνεχίζονται να φοριούνται με τον ίδιο τρόπο. Επιπλέον, τα γνήσια χειροποίητα σανδάλια στο εξωτερικό είναι πολύ πιο ακριβά από τα Ελληνικά. Πέρα από την μόδα, τα σανδάλια είναι σύμβολο ανεμελιάς και ελευθερίας.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά των σανδαλιών "Μελισσινός" είναι η ποιότητα, η χρηστικότητα και η αισθητική και επειδή αυτά συνδυάζονται με την απλότητα του κλασικού, το αποτέλεσμα είναι διαχρονικό. «Προσφέρουμε την δυνατότητα να φτιαχτούν και κατά παραγγελία σανδάλια, με συνδυασμούς χρωμάτων που επιλέγουμε μαζί με τον πελάτη. Οι περισσότεροι πελάτες μας είναι Έλληνες, που εκτιμούν το προϊόν μας γιατί παράγεται στη χώρα μας και απευθύνεται σε αυτούς. Φτιάχνω σανδάλια για τα εγγόνια των πελατών του πατέρα μου! Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και από το εξωτερικό ακόμα και από χώρες που η καλοκαιρία διαρκεί πολύ λίγο. Πολλοί επισκέπτες στη χώρα μας θεωρούν τα σανδάλια μία από τις απαραίτητες αγορές τους. Τα σανδάλια μας είναι εμπνευσμένα από την ομορφιά των αρχαίων Ελληνικών σχεδίων και είναι φτιαγμένα με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες. Τα νούμερα ξεκινάνε από το 19 και φτάνουν στο νούμερο 48. Όλα κατασκευάζονται από δέρμα, δερμάτινους πάτους και σόλες από τσελ-κρεπ. Τα περισσότερα μοντέλα φτιάχνονται με τον παραδοσιακό τρόπο. Οι σόλες γαζώνονται, τα λουριά κολλιούνται και καρφώνονται για περισσότερη αντοχή. Ο χρόνος κατασκευής ενός σανδαλιού εξαρτάται από το σχέδιο. Κατά μέσον όρο, για ένα ζευγάρι σανδάλια, χρειάζομαι 1 ½ με 2 ώρες».

Νορμάνου 7, Μοναστηράκι, http://www.melissinos-sandals.gr/el/

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ