Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog

Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog Facebook Twitter
Η πρώτη επαφή έγινε όταν επικοινώνησαν μαζί μου πέρσι το καλοκαίρι και μου ζήτησαν να βγάλω φωτογραφίες στην καινούρια τους boutique στην Βιέννη και πρόσφατα βρέθηκα στο Παρίσι να βγάζω φωτογραφίες στην επίδειξη μόδας που διοργάνωσαν στο Grand Palais.
0

Η Σήλια Ελευθεριάδου μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον που δεν έχει καμία σχέση με όλα όσα κάνει σήμερα. Τους  χειμώνες τους περνούσε  στην Αθήνα και τα καλοκαίρια στην Σάμο, από όπου είναι η καταγωγή της μητέρας της και είναι το μόνο που κρατά από το παρελθόν της. Για αυτήν όλα άλλαξαν όταν επέλεξε το 2011 να επισκεφθεί για διακοπές τη Βιέννη. Από τότε η Αυστριακή πρωτεύουσα έχει γίνει η μόνιμη κατοικία της και η Ελλάδα το μέρος των διακοπών της. «Αρχικά, ήρθα για τρεις μήνες  όταν το φροντιστήριο στο οποίο δούλευα στην Αθήνα έκλεισε τους καλοκαιρινούς μήνες. Αντί για να πάω σε κάποιο νησί για διακοπές, αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό και έτσι ήρθα στην Βιέννη για να βελτιώσω λίγο τα γερμανικά μου. Οι τρεις μήνες έγιναν πέντε χρόνια και είμαι ακόμα εδώ. Αυτό που με έκανε να μείνω μόνιμα στην Βιέννη δεν ήταν ένας, αλλά πολλοί λόγοι μαζί. Κυρίως θα έλεγα ότι μου άρεσε πολύ αυτή η αίσθηση της ανεξαρτησίας και της ελευθερίας που είχα, καθώς και το γεγονός ότι όλα ήταν πιθανά. Επίσης, ήμουν περίεργη να δω πώς ζουν οι άλλοι στο εξωτερικό. Η περιέργεια είναι κινητήρια δύναμη», τονίζει.

Αυτό που με γοητεύει πιο πολύ είναι ότι μπορείς να βγάλεις μια φωτογραφία ένα αντικείμενο και να το κάνεις να φαίνεται πολύ πιο ωραίο απ' ότι είναι στην πραγματικότητα. Το ίδιο ισχύει με οτιδήποτε μπορείς να φωτογραφήσεις, από ανθρώπους μέχρι κτήρια.

Κάπως έτσι, η Σήλια  αποφάσισε να γραφτεί  στο τμήμα Ιταλικής Φιλολογίας του Πανεπιστήμιο της Βιέννης και ξεκίνησε να διδάσκει μαθήματα Ιταλικών. Όμως αυτό για το οποίο έχει γίνει γνωστή στην Βιέννη  είναι  το  πολύ επιτυχημένο blog της, το οποίο όπως λέει «είναι ένας τρόπος να ξεφύγω από την ρουτίνα, την δουλειά, το πανεπιστήμιο και το  σπίτι. Η ρουτίνα ήταν πάντα ο μεγαλύτερος εχθρός μου. Από εκεί και πέρα, έχω πολλούς φίλους που έχουν μια δική τους σελίδα στο ιντερνέτ και μου μπήκε η ιδέα να κάνω κάτι παρόμοιο. Ήθελα να δημιουργήσω κάτι που θα ανήκει αποκλειστικά σε εμένα. Και έτσι  γεννήθηκε το «The Viennese girl blog». Από μια ιδέα. Μετά η ιδέα αυτή εξελίχθηκε και πήρε άλλες διαστάσεις. Τώρα χρησιμοποιώ το «The Viennese Girl blog» σαν έναν τρόπο για να αναδείξω την δουλειά μου και είναι πολύ ωραίο να έχεις φτιάξει κάτι μόνος σου από το μηδέν και να το βλέπεις να μεγαλώνει και να μεγαλώνει και ο κόσμος να το αγαπά».

Η Σήλια προσπαθεί μέσω του blog να δημιουργήσει το φανταστικό της κόσμο και να αναδείξει την δουλειά της στην φωτογραφία. «Αυτό που με γοητεύει πιο  πολύ είναι ότι μπορείς να βγάλεις μια φωτογραφία ένα αντικείμενο και να το κάνεις να φαίνεται πολύ πιο ωραίο απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα. Το ίδιο ισχύει με οτιδήποτε μπορείς να φωτογραφήσεις, από ανθρώπους μέχρι κτήρια. Πολλές φόρες έχω ακούσει ότι οι φωτογραφίες μου από την Βιέννη δημιουργούν στους άλλους την επιθυμία να θέλουν να έρθουν εδώ. Είναι απίστευτο το πόση δύναμη μπορεί να έχει μια φωτογραφία, πόσο μπορεί να σε επηρεάσει, να σε παρακινήσει ή να σε ευαισθητοποιήσει», λέει.  

Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog Facebook Twitter

 

«Έχουν γίνει πολλά πράγματα τα οποία ξεπερνούν κάθε όριο της φαντασίας μου. Ένα από αυτά είναι η συνεργασία μου με τον οίκο μόδας Chanel. Η πρώτη επαφή έγινε όταν επικοινώνησαν μαζί μου πέρσι το καλοκαίρι και μου ζήτησαν να βγάλω φωτογραφίες στην καινούρια τους boutique στην Βιέννη και πρόσφατα βρέθηκα στο Παρίσι να βγάζω φωτογραφίες στην επίδειξη μόδας που διοργάνωσαν στο Grand Palais. Ήταν σαν να  έπαιρνα μέρος σε ένα όνειρο που δεν θέλεις να τελειώσει ποτέ. Όσα είδαν τα μάτια μου και όσα έζησα ήταν λες και ήταν βγαλμένα από παραμύθι. Ένας άλλος κόσμος. Διατηρούμε καλές σχέσεις με τον οίκο, όποτε ευελπιστώ ότι θα έχω κι άλλες τέτοιες παρόμοιες ονειρικές ευκαιρίες στο μέλλον», εξηγεί.  

«Είναι περισσότερες οι ευκαιρίες στο εξωτερικό ή όχι;». «Ειλικρινά, δεν μπορώ να ξέρω. Η ζωή του καθενός είναι διαφορετική. Αλλά όπως και να έχει, μια εμπειρία στο εξωτερικό, όσο κι αν αυτή διαρκέσει, είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία. Όποτε ναι, θα το πρότεινα, αν και αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι πάντα για όλους εφικτό. Ευκαιρίες υπάρχουν παντού, αλλά πρέπει να το κυνηγήσεις για να τις βρεις, εκτός αν είσαι τόσο τυχερός και σου έρθουν από μόνες τους», υποστηρίζει.  «Οφείλω να πω ότι δεν ακούω αρνητικά σχόλια για την Ελλάδα. Απεναντίας, θα έλεγα ότι ισχύει το αντίθετο. Αν κάτι μου λείπει αυτό είναι ο καλός καιρός, τα νησιά και φυσικά τα καλοκαίρια στην Ελλάδα».

Τι χρειάζεται ώστε μια ιδέα να γίνει πράξη; «Ανάλογα πάντα με το τι θέλει να κάνει κάνεις και που θέλει να φτάσει. Όπως και να χει, νομίζω ότι χρειάζεται αρχικά πιστή και θέληση και μετά εφόσον έχεις πιστέψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις, χρειάζεται αποφασιστικότητα και λίγο έως πολύ τόλμη», λέει.  

Πέντε πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει κάποιος στην Βιέννη; Και ένα μικρό μυστικό που δεν έχεις αποκαλύψει; «Η Βιέννη φημίζεται για τα παλάτια και τους κήπους τους, την αρχιτεκτονική της, την όπερα και τα παλιά καφέ της που είναι σαν μουσεία, και την Sacher Torte. Συνεπώς όταν κάποιος έρθει  για πρώτη φορά εδώ, θα πρέπει να επισκεφτεί όλα όσα προανέφερα και πριν έρθει  θα πρέπει να ρίξει μια ματιά στο «Τhe Viennese Girl blog» για να κάνει μια προετοιμασία και μια to do list με τα αξιοθέατα που πρέπει να επισκεφτεί.  Όσο για το μυστικό, υπάρχει ένα πιάνο μπαρ, που παρόλο που είναι στο κέντρο, είναι τόσο μικρό και χωμένο που δεν το ξέρει πολύ κόσμος γιατί όταν περνάς από έξω δεν το πιάνει το μάτι σου. Επίσης, δεν έχουν καν σελίδα στο ιντερνετ. Λέγεται Bonbonniere και είναι το παλιότερο μπαρ της Βιέννης. Είναι πολύ μικρό και όλα εκεί μέσα παραμένουν το ίδιο, όπως ήταν το 1930. Ο χρόνος περνά αλλά το πιάνο μπαρ παραμένει το ίδιο».

Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog Facebook Twitter

«Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι ότι κάποια στιγμή θα χάσω τον ενθουσιασμό μου, ότι μπορεί να γίνουν όλα όπως πριν και θα χρειαστεί να γυρίσω πάλι στην ρουτίνα», απαντά και συνεχίζει λέγοντας ότι ελπίδα της δίνει «το γεγονός ότι ξέρω πολύ καλά πως ότι και να γίνει, οι ευκαιρίες στην ζωή είναι ατελείωτες».  

http://theviennesegirl.com/

Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog Facebook Twitter
Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog Facebook Twitter
Από τη Σάμο στη Chanel μέσα από ένα blog Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ