H Nordstrom λανσάρει "λασπωμένα" jeans (στην εξωφρενική τιμή των 425 δολαρίων)

H Nordstrom λανσάρει "λασπωμένα" jeans (στην εξωφρενική τιμή των 425 δολαρίων) Facebook Twitter
1

Σπουδαία νέα για τις fashionistas, τουλάχιστον για εκείνες που θα δουν το πιο άγριο -denim- όνειρο τους να κυκλοφορεί στην αγορά. Η Nordstrom αποφάσισε να αξιοποιήσει την τάση που θέλει την τέλεια καταστροφή ενός κανονικού τζην και να το πουλήσει ως -και καλά- μοναδικού κομματιού: η ιδέα της καταστροφής πάει σε άλλο επίπεδο, καθώς εδώ το τζην δεν σκίζεται απλώς, δεν φθείρεται μόνο, αλλά μοιάζει ολόκληρο βουτηγμένο στη λάσπη. 

Αν αναρωτιέστε τι στο καλό είναι αυτή η μόδα, η απάντηση είναι αυτή που φαίνεται. Το ζητούμενο είναι το τζην σας να δείχνει σα να έχετε κυλιστεί στη λάσπη και παρά το ότι φαντάζει εντελώς ηλίθιο να είναι κάτι τέτοιο "της μόδας", ωστόσο είναι. Για την ακρίβεια, θεωρείται τόσο stylish και πολυτελές, ακόμη περισσότερο από ένα σκισμένο ή τεχνητά φθαρμένο τζην και τόσο ακριβό, που καταντά φαινόμενο. Η Nordstrom πουλά αυτή την "καταστροφή" προς 425 δολάρια το τεμάχιο (και φυσικά τα social media "γλεντάνε" αυτό το trend με τον δικό τους τρόπο). 


 Πώς, όμως, τα "λασπωμένα" jeans έγιναν ξαφνικά τάση; Μα από τον Mike Rowe, ηθοποιό και παρουσιαστή της εκπομπής του Discovery "Dirty Jobs", κάτι σαν εμπειρογνώμονα των ρούχων που αντέχουν στη βρωμιά και τη σκληρή δουλειά. Μάλλον, όμως, ο παρουσιαστής που συχνά ποστάρει στιγμιότυπα και βίντεο της εκπομπής του, στην προσωπική του σελίδα στο Facebook δεν φανταζόταν την όλη σύγχυση (και τη μόδα) που θα δημιουργηθεί, οπότε όταν συνειδητοποίησε και την εξωφρενική τιμή στην οποία τα πουλάει η εταιρεία, ζήτησε από τους υπεύθυνους της να αναθεωρήσουν (και κάπως να μαζέψουν όλη αυτή τη φρενίτιδα που είχε ξεκινήσει η Nordstrom). 

"Ξεχάστε για λίγο τα jeans, μαζί και την τιμή τους", έγραψε εκνευρισμένος ο Rowe, "και ρίξτε ξανά μια ματιά στην περιγραφή. Εδώ δεν μιλάμε για αληθινή λάσπη, αλλά για ψεύτικη. Κάτι που φαντάζει ως αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, ενώ πρόκειται για ψευδαίσθηση. Είναι μια φορεσιά για πλούσιους που αντιμετωπίζουν τη δουλειά ως ειρωνεία". 

Και παρά το δίκαιον της οργής του παρουσιαστή, φυσικά και δεν χρειάζεται να πληρώσει κανείς 425 δολάρια για ένα jean που δίνει την εντύπωση ότι βουτήχτηκε στη λάσπη. Τίποτα δεν συγκρίνεται -κι αν καίγεται κανείς για ένα τέτοιο παντελόνι- με την πραγματικότητα: κοινώς παίρνεις ένα κανονικό jean και παίζεις με τις λάσπες για ένα απολύτως ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Και φυσικά με τα λεφτά στις τσέπες...

Με στοιχεία από το Mashable.com

Μόδα & Στυλ
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ