[Θανάσης Χαραμής]
O Γαλλικός οίκος πολυτελών ειδών ένδυσης και αξεσουάρ δεν καταφεύγει σχεδόν ποτέ στις εύκολες λύσεις εντυπωσιασμού για την εμπορική του προώθηση. Οι καμπάνιες του δεν περιλαμβάνουν υπερδιάσημα μοντέλα και στάρλετ ή επικοινωνιακά παιχνίδια αλλά ακολουθούνε μια πολύ πιο σύγχρονη οπτική.
Για το φετινό show του πολύβουου Νew York Fashion Week, η τελευταία λέξη της τεχνολογίας πήρε θέση δίπλα από τα μοντέλα με τα χαρακτηριστικά πουπουλένια τζάκετ.
Το show έμοιαζε περισσότερο με καλλιτεχνική εγκατάσταση και performance παρά με συμβατικό catwalk. H παραδοσιακή χορωδία από τα Αλπικά χωριά ήταν ντυμένη με πουπουλένια puffy σμόκιν και πίσω της είχε στηθεί μια τεράστια κατασκευή που φιλοξενούσε τα 60 μοντέλα.
Τα φώτα χαμήλωσαν, η μουσική δυνάμωσε και η πλατφόρμα με υδραυλικό σύστημα τελευταία τεχνολογίας στην οποία είχαν δεθεί οι 10 τραγουδιστές ανέλαβε να δημιουργήσει μια μοναδική οφθαλμαπάτη.
σχόλια