Όλια, τι σημαίνει να είσαι στο styling team του GNTM;

Όλια, τι σημαίνει να είσαι στο styling team του GNTM; Facebook Twitter
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά και απόλαυση από τη συνεχόμενη πρόκληση του να δημιουργείς εικόνες. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Όλια, τι σημαίνει να είσαι στο το styling team του GNTM;

Αρχικά, σημαίνει πως περνάς ωραία γιατί δουλεύεις με εξαιρετικούς ανθρώπους και συνεργάτες. Όσον αφορά το αντικείμενό μας, έχοντας δουλέψει σε editorials μόδας και περιοδικά, στην τηλεόραση συνειδητοποιείς πως τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά, καθώς έχεις παντού κάμερες.

— Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης της στυλίστριας;

Το κουβάλημα με τα πόδια, ειδικά στις ανηφόρες του Κολωνακίου, το σιδέρωμα και, φυσικά, η χαρτούρα, καθώς τα δελτία αποστολής πάνε και έρχονται.

— Και ποια η μεγαλύτερη απόλαυση;

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά και απόλαυση από τη συνεχόμενη πρόκληση του να δημιουργείς εικόνες. Να έρχεσαι αντιμέτωπος με τη δημιουργικότητά σου και να περιπλέκεις τη δική σου αισθητική με την αισθητική άλλων ταλαντούχων ανθρώπων, όπως είναι οι σχεδιαστές μόδας, οι φωτογράφοι, οι make up artists και όλοι όσοι συνδέονται με το χώρο της μόδας.

Θεωρώ πως για να είναι ένα σύνολο ολοκληρωμένο πρέπει να υπάρχει στο outfit πάντα καπέλο. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν το έχουμε τόσο πολύ στο dress code μας.

— Ποιο είναι το trend που ξεχωρίζεις για φέτος;

Πρώτα απ' όλα, θα πω τα φτερά, γιατί πραγματικά έχω καημό να βάλω ένα vintage φόρεμα της μητέρας μου γεμάτο μαύρα φτερά και, φυσικά, τα statement καπέλα. Θεωρώ πως για να είναι ένα σύνολο ολοκληρωμένο πρέπει να υπάρχει στο outfit πάντα καπέλο. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν το έχουμε τόσο πολύ στο dress code μας. Μόνο τα τελευταία χρόνια βλέπω μια διάθεση για αλλαγή και χαίρομαι γιατί έχουμε εξαιρετικούς σχεδιαστές.

— Πώς πετυχαίνεις αυτό το ωραίο ροζ στα μαλλιά σου;

Αυτό είναι επτασφράγιστο μυστικό. Σίγουρα, όμως, θέλει υπομονή και τεράστια περιποίηση.

Όλια, τι σημαίνει να είσαι στο styling team του GNTM; Facebook Twitter
Φούστα Klelia Andrali, vintage white t-shirt της μητέρας μου και τα αγαπημένα και καταλερωμένα Vans μου που έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα. Η τσάντα είναι RIEN by Penny Vomva. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Έχεις να μου πεις κάποιο μυστικό μαγαζί στην Αθήνα όπου βρίσκεις θησαυρούς;

Αγαπώ το TROC στη Μαβίλη για τα υπέροχα vintage κομμάτια του και τα φανταστικά του καπέλα, φυσικά.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Φούστα Klelia Andrali από τη σειρά Creepy smiles (€150, www.kleliaandrali.co.uk), vintage white t-shirt της μητέρας μου και τα αγαπημένα και καταλερωμένα Vans μου που έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα. Η τσάντα είναι RIEN by Penny Vomva (www.rien.gr).

— Που πηγαίνεις τώρα;

Πάω να πιω ένα κοκτέιλ στη ταράτσα του BIOS, να απολαύσω τη νυχτερινή Αθήνα και μετά ύπνο γιατί αύριο έχουμε μαζέματα και κουβάλημα, μην ξεχνιόμαστε.

@olia_likou

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM