Στη Βίλα Μποργκέζε, στη Ρώμη, τον Οκτώβριο του 2015 ο πρωτοπόρος σχεδιαστής και μεγάλος μόδιστρος Αζεντίν Αλαϊά, εξέθεσε τα ρούχα του― μια σειρά που επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά τη σχέση του με την αρχιτεκτονική του υφάσματος και τη γλυπτική του σώματος. Δεν είναι τυχαίο το ότι τον θεωρούσαν σχεδιαστή και αρχιτέκτονα.
Ο Αλαϊά εντυπωσίασε τον κόσμο της μόδας με τα τέλεια υφάσματα που χρησιμοποιούσε, τα οποία αγκάλιαζαν αισθησιακά το γυναικείο σώμα. Το γυναικείο σώμα αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς και πηγή έμπνευσης για τις δημιουργίες του και κάποτε δήλωσε πως «όταν δουλεύω με ένα ύφασμα, αυτό πρέπει να κυλάει πάνω στο σώμα, τόσο από μπροστά, όσο και από πίσω», μια αρχή που τηρεί πάντα. Τα ρούχα του είναι μια υπογραφή κομψότητας και λεπτομέρειας πάνω στα οποία η ραφή αποκτά μοναδική αξία.
Δημιούργησε και υπηρέτησε με μεγάλη προσήλωση το δικό του προσωπικό στιλμακριά από κανόνες και τάσεις και θεωρείται ως ένας από τους πιο πρωτοπόρους σχεδιαστές. Ακόμα και οι γυναίκες που δεν ξέρουν το όνομά του γνωρίζουν τα καταπληκτικά bandage dresses που φορούν σταρς και τυχερές κοινές θνητές. Για τα σαγηνευτικά κολλητά ρούχα του τα μέσα τον ονόμασαν "The King of Cling".
Η αρχιτεκτονική του υφάσματος και η γλυπτική του σώματος δένουν μοναδικά στα ρούχα του. Δεν είναι τυχαίο το ότι τον θεωρούσαν σχεδιαστή και αρχιτέκτονα
34 χρόνια δουλειάς και 65 δημιουργίες του, αληθινά έργα τέχνης ανάμεσα στα έργα των Μπερνίνι, Κάνοβα, Ρούμπενς, Καραβάτζιο, Τισιανός και Βερονέζε.
σχόλια