Πέντε εταιρείες ρούχων σχεδιάζουν μεγαλύτερες τσέπες για να χωράει το iPhone 6 Plus

Πέντε εταιρείες ρούχων σχεδιάζουν μεγαλύτερες τσέπες για να χωράει το iPhone 6 Plus Facebook Twitter
0

Οι μέρες που τα κινητά χωρούσαν στην πίσω τσέπη έχουν περάσει. Το iPhone 6 Plus ακολουθώντας το Samsung Galaxy έχει κάνει τον κόσμο να αναρωτιέται: τώρα πού θα βάζουμε τα τηλέφωνα μας;


Για τη βιομηχανία της μόδας αυτό μπορεί να είναι μπελάς ή ευκαιρία για νέο design.Εκπρόσωπος της γιαπωνέζικης εταιρείας Uniqlo είπε πρόσφατα στο Quartz ότι η εταιρεία «αυτή την εποχή συζητάει με το τμήμα ανάπτυξης σχετικά με την τεχνολογία συνολικά και πώς τα ρούχα μας μπορούν να προσφέρουν συμβατότητα».

Μερικές ακόμη εταιρείες δεν δεσμεύονται για το μέλλον αλλά έχουν δηλώσει στο Mashable ότι αυτό το θέμα είναι μέσα σε αυτά που τους απασχολούν.

American Eagle: "Αυτή τη στιγμή οι τσέπες στα αντρικά ρούχα είναι αρκετά μεγάλες ώστε να χωρούν το iPhone 6 Plus. Οι τσέπες των γυναικείων βρίσκονται υπό εξέταση."

Levi's: «Το μάντρα μας, όπως του Στηβ Τζομπς, είναι ότι πάντα θα σχεδιάζουμε προϊόντα που θα κάνουν τις ζωές των ανθρώπων λίγο καλύτερες».

L.L. Bean: "Εντός ορισμένων γραμμών παραγωγής, όπως στον σπορ ρουχισμό, ειδικότερα στα παντελόνια με πλάγιες τσέπες, χρησιμοποιούμε τηλέφωνα iPhone και Samsung στην φάση σχεδιασμού για να εξασφαλίσουμε ότι οι τσέπες είναι αρκετά μεγάλες."

J. Crew: "Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού λαμβάνουμε υπόψη μας κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας και η τεχνολογία δεν αποτελεί εξαίρεση. Σκεφτόμαστε όλες αυτές τις λεπτομέρειες – νέα αξεσουάρ ή το νέο iPhone – ή ειδικές τσέπες για τα iPad και τα tablet."

Lee Jeans: «Είναι κάτι που σκεφτόμαστε πάντα, είναι το θέμα της λειτουργικότητας των ρούχων. Φυσικά πάντα μας απασχολεί να κάνουμε κάτι που θα κολακεύει τον καταναλωτή...»

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Μόδα & Στυλ / Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Η εποχή της πρώτης προεδρίας του Τραμπ, όταν η Μελάνια είχε μαλλιά με μπούκλες και απαστράπτουσες ανταύγειες στο χρώμα του μελιού, ανήκει στο παρελθόν. Η δεύτερη ορκωμοσία του Τραμπ ήταν (κυρίως) μια επίδειξη αυστηρά συγκρατημένης επισημότητας.
THE LIFO TEAM
Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Μόδα & Στυλ / Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Ορμητικός και αλαζονικός, με μια εντελώς προσωπική ταυτότητα που έχει ορίσει τα τελευταία χρόνια το gender-fluid στυλ, ο Βορειοϊρλανδός σχεδιαστής υπόσχεται μια νέα εποχή στον κορυφαίο οίκο μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ