Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της

Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter
0
Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter

Υπάρχει μια εταιρία μαγιό που αποφάσισε να σπάσει τα στερεότυπα και να διαφημίσει τα προϊόντα της χρησιμοποιώντας γυναίκες της διπλανής πόρτας, αντί για μοντέλα με γραμμωμένα σώματα, άψογο δέρμα και ούτε ίχνος κυτταρίτιδας- όλα αποτέλεσμα του Photoshop φυσικά.

Οι σχεδιαστές πίσω από τα μαγιό Aerie επέλεξαν να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους πάνω σε γυναικεία κορμιά όλων των μεγεθών και σωματοτύπων, χωρίς την παρέμβαση της επεξεργασίας του «μαγικού εργαλείου» ώστε να σταματήσουν κάποια στιγμή οι γυναίκες να νιώθουν άσχημα για το σώμα τους. 

Στην διαφημιστική τους καμπάνια, που δημοσίευσαν και στον επίσημο λογαριασμό της εταιρίας στο Instagram, απλές γυναίκες ποζάρουν χαρούμενες και ακομπλεξάριστες στον φωτογραφικό φακό, χαμογελώντας και κυρίως νιώθοντας όμορφα με το σώμα τους, όπως κι αν είναι.

Η εταιρία συγκεντρώνει επίσης χρήματα για την φιλανθρωπική οργάνωση National Eating Disorders Association, ενθαρρύνοντας τους χρήστες στα social media να δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους με μαγιό χωρίς Photoshop, και δωρίζει 1 δολάριο για κάθε ανάρτηση με το hashtag #AerieREAL.

Mix, match & share! For every unretouched swim photo you post with #AerieREAL, we’ll donate $1 (up to $10K) to @NEDA.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις


@sassyredlipstick loves the swim she's in! Post your unretouched swim photos with #AerieREAL & we'll donate $1 (up to $10K) to @NEDA for every new share.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

#AerieREAL love from @iskra on the blog now! Follow the link in our bio for Iskra's 5 tips for feeling fab in your swim.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

Monday. Technically, I'm at the office. Mentally, my toes are still in the sand ? #aeriereal

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sarah_LouWho (@sarah_louwho) στις

BATHROOM COUNTER TOPS! #AerieREAL

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lauren? (@laura___eliz) στις

0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ