Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της

Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter
0
Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter

Υπάρχει μια εταιρία μαγιό που αποφάσισε να σπάσει τα στερεότυπα και να διαφημίσει τα προϊόντα της χρησιμοποιώντας γυναίκες της διπλανής πόρτας, αντί για μοντέλα με γραμμωμένα σώματα, άψογο δέρμα και ούτε ίχνος κυτταρίτιδας- όλα αποτέλεσμα του Photoshop φυσικά.

Οι σχεδιαστές πίσω από τα μαγιό Aerie επέλεξαν να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους πάνω σε γυναικεία κορμιά όλων των μεγεθών και σωματοτύπων, χωρίς την παρέμβαση της επεξεργασίας του «μαγικού εργαλείου» ώστε να σταματήσουν κάποια στιγμή οι γυναίκες να νιώθουν άσχημα για το σώμα τους. 

Στην διαφημιστική τους καμπάνια, που δημοσίευσαν και στον επίσημο λογαριασμό της εταιρίας στο Instagram, απλές γυναίκες ποζάρουν χαρούμενες και ακομπλεξάριστες στον φωτογραφικό φακό, χαμογελώντας και κυρίως νιώθοντας όμορφα με το σώμα τους, όπως κι αν είναι.

Η εταιρία συγκεντρώνει επίσης χρήματα για την φιλανθρωπική οργάνωση National Eating Disorders Association, ενθαρρύνοντας τους χρήστες στα social media να δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους με μαγιό χωρίς Photoshop, και δωρίζει 1 δολάριο για κάθε ανάρτηση με το hashtag #AerieREAL.

Mix, match & share! For every unretouched swim photo you post with #AerieREAL, we’ll donate $1 (up to $10K) to @NEDA.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις


@sassyredlipstick loves the swim she's in! Post your unretouched swim photos with #AerieREAL & we'll donate $1 (up to $10K) to @NEDA for every new share.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

#AerieREAL love from @iskra on the blog now! Follow the link in our bio for Iskra's 5 tips for feeling fab in your swim.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

Monday. Technically, I'm at the office. Mentally, my toes are still in the sand ? #aeriereal

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sarah_LouWho (@sarah_louwho) στις

BATHROOM COUNTER TOPS! #AerieREAL

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lauren? (@laura___eliz) στις

0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ