'Αλμα επί κοντώ στο Σύνταγμα.
"Ο αθλητισμός διαθέτει μια πολύ θετική εικόνα στην κοινή γνώμη, παρά τη σχετική αμφισβήτηση του ολυμπιακού μοντέλου την οποία οι διαφημιστές ξέρουν να διαχειρίζονται. Μεταφέρει τόσο τις αξίες του ατομικισμού όσο κι εκείνες της επιχείρησης : φίτνες, καλή φόρμα, δυναμισμό, πνεύμα ανταγωνισμού, υπέρβαση (ολοένα και μεγαλύτερη παραγωγικότητα και στρες), αλλά και τις αξίες της ομάδας. Συνδέει έτσι τους δύο πόλους της σύγχρονης κοινωνίας: τον ελεύθερο χρόνο και την εργασία. Γι' αυτό και η εικόνα του αθλητή σε πλήρη δράση είναι αυτή που χρησιμοποιείται συχνά στη διαφήμιση."
[γαλλική Wikipedia]
σχόλια