•Black Swan (27/1)
Ίσως η πιο αναμενόμενη ταινία του πρώτου τριμήνου του 2011. Μετά τον εξαιρετικό Παλαιστή, ο Ντάρεν Αρονόφσκι διεισδύει στον παραδεισένιο κόσμο του κλασικού μπαλέτου για να τον γεμίσει με εφιάλτες και τρόμο. Η Νάταλι Πόρτμαν υποδύεται τη φιλόδοξη μπαλαρίνα που κερδίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα παραγωγή της Λίμνης των κύκνων στο New York City Ballet, τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οποίου υποδύεται ο Βενσάν Κασέλ. Η νεανική αθωότητα της νέας πρωταγωνίστριας είναι ιδανική για τον Λευκό Κύκνο, όμως το κομμάτι του Μαύρου Κύκνου απαιτεί ένα άλλο είδος εμπειρίας ζωής, το οποίο η νέα πρίμα μπαλαρίνα φαίνεται να μην κατέχει. Η ταινία είναι το σκοτεινό ταξίδι της χορεύτριας μέχρι την πρεμιέρα του έργου. Όλοι μιλάνε για ένα αριστούργημα.
•How I ended this summer (27/1)
Δύο άνδρες εργάζονται σε έναν απομακρυσμένο μετερεωλογικό σταθμό στην Αρκτική. Τα λάθη του ενός (και οι προσπάθειές του να τα καλύψει) δια- ταράσσουν τις ισορροπίες και εξαναγκάζουν τους δύο άνδρες να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και τελικά συγχώρεσης. Μια εξαιρετική ταινία γυρισμένη στην πιο απομονωμένη πλευρά της Ρωσίας, ένα υπαρξιακό δράμα με υποδειγματικές ερμηνείες. Η ταινία έχει ήδη αποσπάσει βραβεία στο Φεστιβάλ Βερολίνου.
•127 Hours (3/2)
Ο Ντάνι Μπόιλ σκηνοθετεί τον Τζέιμς Φράνκο σε μια ταινία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα. Ο ορειβάτης Άρον Ράλστον παγιδεύεται σε ένα απομονωμένο φαράγγι στη Γιούτα. Η ταινία καταγράφει την αγωνιώδη προσπάθειά του να ελευθερωθεί και να επιβιώσει στις πιο ακραίες συνθήκες. Ο ήρωας χρησιμοποιεί όσα μέσα διαθέτει και υπερβαίνει κάθε ανθρώπινο μέσο για να ξαναδεί τα αγαπημένα του πρόσωπα, τα οποία και ανακαλεί κατά τη διάρκεια της ταινίας. Ο σκηνοθέτης του Slumdog Millionaire επιστρέφει με μια ταινία-έκπληξη. Μένει να δούμε αν θα ξαναζήσει τον θρίαμβο της προηγούμενης προσπάθειάς του.
•Rabbit Hole (10/2)
Η ευτυχισμένη και αρμονική ζωή ενός ζευγαριού διαλύεται όταν ο γιος τους πεθαίνει. Βασισμένη στο θεατρικό έργο του David Lindsay- Abaire, η ταινία του Τζον Κάμερον Μίτσελ έχει ένα τεράστιο ατού: την ερμηνεία της Νικόλ Κίντμαν, η οποία φαίνεται να επιστρέφει σε σπουδαίους ρόλους που θα της χαρίσουν και πολλά βραβεία. Ως μάνα που χάνει το παιδί της η Κίντμαν αφήνει άφωνους τους κριτικούς με τη σπαρακτική της ερμηνεία. Μαζί της, στον ρόλο του πατέρα, ο Άαρον Έκχαρτ.
•Cheri (3/2)
Και μόνο η εκθαμβωτική ομορφιά της Μισέλ Φάιφερ είναι λόγος για να δούμε τη νέα ταινία του Στίβεν Φρίαρς! Η Φάιφερ υποδύεται μια πόρνη πολυτελείας στη Γαλλία λίγο πριν από τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, η οποία αρχίζει να γερνά. Μια παλιά «συνάδελφος» τής αναθέτει τον 18 χρονο γιο της. Ερωτεύονται και βεβαίως ο αποχωρισμός, όταν ο νέος πρέπει να παντρευτεί μια άλλη κατά τις προσταγές της μητέρας του, είναι λίγο δύσκολος. Θα καταφέρει, άραγε, η όμορφη Λία να κρατήσει τον νεαρό της έρωτα; Μια υπέροχη ταινία εποχής και βεβαίως άλλη μια ευκαιρία για τη Φάιφερ να δείξει πόσο σπουδαία μπορεί να παίζει.
•Burlesque (3/2)
Christina Aguilera και Cher μαζί σε μια ταινία. Χρειάζεται να πούμε περισσότερα; Η Τες (Cher) διευθύνει το Burlesque Lounge, το οποίο φαίνεται να μην περνάει και τις πιο ακμαίες μέρες του. Και εδώ είναι που έρχεται η Άλι (Christina Aguilera), η οποία, με την απίστευτη φωνή της και την εκρηκτική παρουσία της, μετατρέπει το Burlesque Lounge στο πιο «καυτό» στέκι της πόλης. Εκεί τα πράγματα παίρνουν μια περίεργη τροπή και φανταζόμαστε πως η ταινία τελειώνει με ένα απίστευτο μουσικοχορευτικό νούμερο, που θα μας κάνει να χορεύουμε πάνω στις καρέκλες του σινεμά! Can't wait.
σχόλια