Είμαστε μια ευαίσθητη γενιά που ψάχνει το συναίσθημα

Είμαστε μια ευαίσθητη γενιά που ψάχνει το συναίσθημα Facebook Twitter
Το να δηλώνεις στο facebook ότι είσαι σε σχέση δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα. Είναι κάτι προσωπικό. Δεν χρειάζεται να το διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Εγώ έχω γνωρίσει άνθρωπο μέσα από τα social media και έχω ερωτευτεί. Είχε διάρκεια και ήταν μια χαρά. Αν θες να υπάρχεις σε μια σχέση μέσω facebook, θα την κρατήσεις μόνο αν ενημερώνεις το timeline σου. Μια σχέση θέλει υπομονή και διάθεση υποχώρησης του εγωισμού και από τις δύο πλευρές. Η συνύπαρξη χρειάζεται μια ισορροπία όπου να υπάρχεις εσύ και να αφήνεις περιθώρια και στον άλλο να υπάρχει μαζί με σένα.
0

Καθόμαστε με τον Αντώνη σε ένα παγκάκι στα λουτρά των Αέρηδων. Μπορεί να φοράει σακάκι και να έχει τριανταρίσει, όμως εμένα μου βγάζει την γλύκα ενός μικρού παιδιού. Χαμογελάει συνέχεια και είναι το πιο ευγενικό άτομο που έχουμε γνωρίσει, το σχολίασε και και η Ελισάβετ όταν τον αποχαιρετήσαμε.

Τον Αντώνη τον βλέπουμε κάθε Τρίτη βράδυ στις «Ηρωίδες», την σειρά που έχει κάνει πάταγο αλλά και στην θεατρική παράσταση «Νεκρή φύση προς δόξα της πόλης» του Βασίλη Νούλα. Αγοράζουμε γρανίτα καρπούζι και μέσα σε μια μικρή βόλτα γινόμαστε φίλοι.

Είμαστε μια ευαίσθητη γενιά που ψάχνει το συναίσθημα Facebook Twitter

Πριν μπει στο «Θέατρο Τέχνης» ο Αντώνης σπούδασε φιλολογία στο Ρέθυμνο. Ήταν καλός μαθητής και δεν ήθελε να αφήσει την ευκαιρία για σπουδές να πάει χαμένη. Αφού τελείωσε με την φιλολογία, είδε ότι η αγάπη του για το θέατρο δεν είχε σβήσει. Ακόμα και τώρα ανάμεσα σε θέατρο και τηλεόραση, η ζυγαριά γέρνει προς το θέατρο. Είναι η μεγάλη του αδυναμία. Με πλήρεις σπουδές στο θέατρο και τη φιλολογία, ο Αντώνης είναι ευχαριστημένος με όσα έχει κάνει. Δουλεύει ως ηθοποιός, γράφει ποιήματα και παρακολουθεί και ένα εργαστήριο δημιουργικής γραφής.

Είμαστε μια ευαίσθητη γενιά που ψάχνει το συναίσθημα Facebook Twitter

Μου μιλάει για τον παλιό και τον νέο ελληνικό κινηματογράφο, για την αγάπη του για την Αλίκη αλλά και για τον κρυφό του «έρωτα» με τις πιο cult ταινίες. «Μια ταινία της Βουγιουκλάκη πάντα μου φτιάχνει τη διάθεση» λέει. «Μια από τις ταινίες της που δεν ξέρει ο κόσμος και που μου αρέσει πολύ, είναι «Το ταξίδι». Είναι μια δραματική ταινία που εκτυλίσσεται στο Πέραμα και παίζουν ο Κούρκουλος και ο Διαμαντόπουλος. Στο τέλος της ταινίας, η Αλίκη πεθαίνει. Πρόκειται για μια ταινία στην οποία προσπάθησε να κάνει μια στροφή σε ένα ελληνικό σινεμά πιο νεορεαλιστικό. Στον ελληνικό κινηματογράφο, όμως, δεν υπήρξε ποτέ συνεργασία μεγάλου σκηνοθέτη και μεγάλου ηθοποιού, οπότε ο νεορεαλισμός δεν βρήκε έδαφος». «Και στις «ηρωίδες» ο Αντώνης έχει κόλλημα με την Βουγιουκλάκη» του λέω. «Είναι κάτι που έθεσα ως προϋπόθεση. Είπα στην Αλεξάνδρα πως «αυτός θα έχει κόλλημα με την Βουγιουκλάκη» λέει και γελάει.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξή του, στο site του ΓΚΡΕΚΑ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ