Σύμφωνα με έρευνα της ΣΕΛΠΕ Euromonitor International, ο Έλληνας καταναλωτής εμπιστεύεται λιγότερο τις συναλλαγές, μέσω ίντερνετ και είναι λιγότερο εξοικειωμένος με τη χρήση του υπολογιστή, σε σχέση με τους αντίστοιχους χρήστες στην Ευρώπη.
Οι online πωλήσεις παρουσιάζουν μεν μεγάλη αύξηση τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, αλλά απέχουν πολύ από τα ποσοστά των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και κυρίως της Βόρειας Ευρώπης.
Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010, ενώ παράλληλα οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία σημείωσαν αύξηση 19%.
Επίσης η Πορτογαλία, σημείωσε αύξηση 23%, ενώ φαίνεται να αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές αναζητούν και βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης, στα πιο οικονομικά προϊόντα που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.
σχόλια