Αυτό το καλοκαίρι
ποιος θα το πάρει;
Ποιοι μας αγαπάνε;
Κλειστό μαγαζί
κλειστό μαγαζί της αγάπης.
Κι αυτό το καλοκαίρι φέρνει για μένα μπάνια
σ' αχρησιμοποίητες ακρογιαλιές
θαλασσινά ναπολιτάνικα φαγιά μπύρες ουίσκια
άγρια εκμετάλλευση εχθρών και φίλων
αποκρουστικά ξενύχτια
σε ντεκόρ ποιητικά κι ευχάριστα.
Είμαι κουρασμένος πολύ κουρασμένος μέσα
πως θέλετε να το δείτε ανοίξτε με να το δείτε
έχω όμως κουράγιο
αδυνατώ να επιχειρήσω με πνεύμα επιχειρησιακό την ηλικία μου αδυνατώ να πιστέψω πως αγάπησε έστω κι ένας έως τώρα αδυνατώ να βρω μια σκοπιμότητα στην τέχνη
εκτός της σκοπιμότητος πως πρέπει να ζήσει κι αυτή
όπως τόσα άλλα ωραία ή χαμερπή αδιάφορο...
Σου λέω:
Θέλω να γείρω... να ξεκουραστώ... να γείρω...
να μάθω πάλι να μετράω τ' άστρα
χωρίς να χάνω και τον ουρανό
να ξαναγίνω θαυμαστής του ηλιοβασιλέματος
να λαχταράω το τσιγάρο
ενώ δεν το έχω μάθει ακόμα.
Σου λέω:
Εγώ που αγάπησα τα πάντα
πριν να τα γνωρίσω
θέλω
ν' αγαπήσω κάτι
επιτέλους που το ξέρω!...
Θωμάς Γκόρπας
Ποιοι Μας Αγαπάνε;
(Οι φωτό είναι από το όχι και τόσο γνωστό shooting του φωτογράφου Andre De Dienes με τον τίτλο "The End Of Everything". Ο φωτογράφος που συνδεόταν φιλικά με την ηθοποιό ήδη από τα πρώτα της, άγουρα βήματα όταν η Μέριλυν ήταν μια άσημη στάρλετ δέχτηκε ένα τηλεφώνημα εκείνο το βράδυ από την Μέριλυν η οποία ήθελε να φωτογραφηθεί έτσι ακριβώς όπως την παρατηρούμε στις παραπάνω φωτό. Σε βαθιά κατάθλιψη, ταλαιπωρημένη, φοβισμένη, πιο πολύ Νόρμα Τζην παρά Μέριλυν. Ήταν 1953 και ακόμα ήμασταν στην αρχή της εκτίναξης του μύθου. Οι ρωγμές βέβαια ολοφάνερες. Και η Μέριλυν να σπαρταράει γύρω από την (θανάσιμη) έλξη της φήμης. Δεν ήταν η τελευταία φορά.)
σχόλια