Πριν από ένα χρόνο, η Google μείωσε το χρονικό περιθώριο για την «επιστροφή» μιας εφαρμογής στο Android Market από τις 24 ώρες στα 15 λεπτά, ισχυριζόμενη ότι οι περισσότερες επιστροφές προκύπτουν στο διάστημα αυτό.
Ωστόσο, διαφορετική άποψη δείχνουν να έχουν οι Dodd J. Harris και Stephen Sabatino που αποφάσισαν να μηνύσουν τη Google για «αθέτηση της έμμεσης εγγύησης εμπορευσιμότητας και παραβίαση του επαγγελματικού κώδικα για αθέμιτες και δόλιες εμπορικές πρακτικές». Με απλά λόγια, υποστηρίζουν πως το «τέταρτο» που παρέχει η Google δεν είναι αρκετό για να διαπιστώσει κανείς εάν μια εφαρμογή λειτουργεί κανονικά.
Επιπλέον, κατηγορούν τη Google για παραπλάνηση των καταναλωτών, οι οποίοι διαβάζοντας τις περιγραφές των εφαρμογών του Google Play Store θεωρούν ότι είναι συμβατές με τις συσκευές τους. Όπως αναφέρουν, τόσο η Apple όσο κι η Amazon περνούν από έλεγχο όλες τις εφαρμογές. Κάτι το οποίο δεν κάνει η Google, παρά το γεγονός ότι λαμβάνει προμήθεια 30% για καθεμιά από αυτές.
Μόλις ο χρήστης αντιληφθεί ότι η εφαρμογή δεν είναι συμβατή ή δεν λειτουργεί κανονικά στο smartphone ή tablet του, το χρονικό περιθώριο των 15 λεπτών έχει λήξει και δεν μπορεί να αποζημιωθεί.
Σύμφωνα με το androidauthority, οι δύο άντρες αναζητούν αυτή τη στιγμή χρήστες Android που αγόρασαν στο παρελθόν προβληματικές ή μη συμβατές εφαρμογές.
σχόλια