ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Πατησίων αλέ-ρετούρ.

Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
16
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Πατησίων αλέ-ρετούρ. Facebook Twitter
Διάφορα
16

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

11 σχόλια
Η μόνη ομορφιά οι μικρές κοπέλες,όλο το άλλο αξίζει να το τυπώσεις να τα κρεμάσεις στην πόρτα του ψύγειου για να μην ξεχνάς τους λόγους που πρέπει να εξαφανιστείς από αυτή την αθλιότητα.
Σπύρο, μιας και μου δίνεται η ευκαιρία, θα ήθελα πραγματικά να σου δώσω συγχαρητήρια για τη δουλειά σου. Πέρα από το περιεχόμενο - ειδικά για όσους από εμάς, είμαστε λάτρεις του αστικού περιβάλλοντος και όλων όσων "κρύβονται" με την πρώτη "ανάγνωση" μέσα σ΄αυτό - θα έλεγα ότι η φωτογραφική σου ματιά έχει μία κινηματογραφική γοητεία. Είτε οι φωτογραφίες εμπεριέχουν το στοιχείο της κίνησης και της ενέργειας, είτε από την άλλη, μοιάζουν σαν παύσεις στη ροή ενός έργου. Και τα θέματά σου ποτέ δεν είναι αδιάφορα (όπως άλλωστε και η ίδια η ζωή εκεί έξω στους δρόμους).
Νομίζω οτι τελικά αυτή η πόλη είναι τόσο δύσκολη φωτογραφικά, που ακόμα και ο G. Winogrand θα είχε δύσκολο έργο. Η αισθητική φθορά της είναι τεράστια. Τις φωτογραφίες αυτές πολύ θα ήθελα να τις έβλεπα 2 δεκαετίες αργότερα..
Η ουσία στην ύπαρξη και στην έκφραση της Τέχνης δεν έγκειται στο να εξυψώνει αισθητικές αξίες. Ο διάλογος με τον κόσμο των ιδεών και των συναισθημάτων δεν περικλείεται σε αισθητικές φόρμες. Στην εποχή τους, ούτε οι ρεμπέτες, ούτε οι μπλουζίστες, ούτε οι μετέπειτα ροκάδες (για να μιλήσουμε με απτά παραδείγματα) είχαν "αισθητικό περίβλημα". Το ίδιο ισχύει και στον κινηματογράφο ή και στη λογοτεχνία (θα μιλήσουμε για αισθητική στη beat λογοτεχνία;). Για να μην πολυλογούμε, στις περισσότερες των περιπτώσεων, διολισθαίνουμε στο να ορίζουμε την "αισθητική" ως ένα σύνολο κανόνων και όρων στη φόρμα και στο περιεχόμενο, που εντέλει απηχούν τον καθωσπρεπισμό της εκάστοτε εποχής. Κάτι σαν: "η Φιλοθέη είναι περιοχή καλής αισθητικής και τα Πατήσια είναι αντιαισθητικά". Αυτού του είδους ο ορισμός της αισθητικής είναι και λανθασμένος και αδιάφορος. Και τελικά, προτιμώ τα Πατήσια από το Πανόραμα της Βούλας (τα sleeping villages που λένε και οι Αμερικάνοι για τα προάστια).
Κατοικώντας στην ευρύτερη περιοχή, έχω παρακολουθήσει τόσο την εμπορικής της ακμή όσο και την παρακμή...Τόσο άσχημη, μίζερη, κακόφημη και καταθλιπτική δεν την έχω ξαναδεί...
Σιγά να μην τον άφηναν να βγάλει φωτό από την ΑΣΟΕΕ!!!Θα του την έπεφταν οι Αλληλέγγυοι γιατί θα νόμιζαν ότι φωτογράφιζε τους μαύρους που έχουνε απλωμένη την πραμάτεια τους έξω από το Πανεπιστήμιο.