Νέα δοκιμή που έγινε στην έρημο Σονόρα στο Μεξικό έδειξε πως σε περίπτωση συντριβής ενός μεγάλου επιβατηγού αεροσκάφους το τμήμα που καταστρέφεται αμέσως και σχεδόν ολοκληρωτικά είναι το μπροστινό ενώ το μεσαίο και κυρίως το πίσω μέρος φαίνεται να «αντέχουν».
Για την δοκιμή χρησιμοποιήθηκε το 170 θέσεων Boeing 727. Τις θέσεις των επιβατών είχαν οι ειδικές κούκλες που χρησιμοποιούνται στα «crash test» και ο μοναδικός άνθρωπος μέσα στο αεροσκάφος ήταν ο πιλότος. Πάνω από το Boeing πετούσε ένα μικρό αεροσκάφος τύπου Cessna το πλήρωμα του οποίου είχε στη διάθεση του έναν μηχανισμό ελέγχου του Boeing.
Ο πιλότος του Boeing οδήγησε το αεροσκάφος πάνω από την έρημο και σε ύψος 800 μέτρων το εγκατέλειψε πηδώντας με αλεξίπτωτο. Τον έλεγχο του σκάφους ανέλαβε το πλήρωμα του Cessna για να το «ρίξει» στην έρημο σύμφωνα με τον σχεδιασμό της δοκιμής. Το Boeing συνετρίβη και το μπροστινό μέρος του καταστράφηκε αμέσως ενώ το υπόλοιπο μέρος του κατάφερε να «επιβιώσει».
Οι επιβάτες που κατά τη διάρκεια της συντριβής ήταν δεμένοι με τη ζώνη τους και είχαν σκύψει μπροστά με το κεφάλι στα γόνατα δεν έπαθανν σχεδόν τίποτε, ενώ εκείνοι που ήταν δεμένοι αλλά κάθονταν σε όρθια θέση είχαν υποστεί κάποια ελαφρύτερα ή βαρύτερα χτυπήματα στο κεφάλι.