© Lou Reed. Βλ. palaisdetokyo.com.
"Οι φωτογραφίες αυτές αντιπροσωπεύουν τις περιπέτειές μου με το φως, από τη δεκαετία του '60 με τον Andy Warhol μέχρι και σήμερα. Ξεκίνησα με φωτογραφήματα. Είχα μία βιντεοκάμερα που ήταν πειραγμένη έτσι ώστε να δίνει εικόνα με ακραίο κοντράστ, όπως στις φωτογραφίες του Billy Name. Είχα εγκαταστήσει δώδεκα σειρές από τηλεοράσεις σε πέντε επίπεδα, οι οποίες πρόβαλαν κασέτες με αντίστοιχο περιεχόμενο.
'Ηταν σα να έβλεπες παγετώνες να στροβιλίζονται και να μεταμορφώνονται συνέχεια όταν έπαιζα μπροστά τους στη σκηνή. Πειραματίστηκα με πολλές συσκευές και όλων των ειδών τους φακούς σ' αυτήν την αναζήτηση της χαράς και της ομορφιάς.
Τίποτα δεν μοιάζει με αυτό που είναι όταν αποτυπώνεται μέσα από το φακό, διότι η πραγματικότητα ευνοεί το ατομικό μας θέατρο. Τα πάντα είναι συναρπαστικά, και για να τα βλέπουμε, και για να τα καταγράφουμε και να τα βελτιώνουμε. Είμαι βέβαιος πως ο Θεός είχε μια Leica. "
Lou Reed, Νέα Υόρκη, Απρίλιος 2012.
Στο εξώφυλλο, η λάβα της Αίτνα. Το λεύκωμα Rimes Rhymes με τις φωτογραφίες του Lou Reed κυκλοφόρησε το 2012 από τις γαλλικές εκδόσεις Photosynthèses. Βλ. loureed.com.
© Lou Reed. Βλ. lemouv.fr.
© Lou Reed. Βλ. loureed.com.
© Lou Reed. Βλ. dig.do.
© Lou Reed. Βλ. liberation.fr.
© Lou Reed. Βλ. tageswoche.ch.
© Lou Reed. Βλ. nowness.com.
© Lou Reed. Βλ. nowness.com.
© Lou Reed. Βλ. hebdo.ch.
© Lou Reed. Βλ. hebdo.ch και red-lipstick.tumblr.com.
© Lou Reed. Βλ. oaknyc.com.
© Lou Reed. Βλ. nh24.de.
© Lou Reed. Βλ. frankfurt.de.
© Lou Reed. Βλ. frankfurt.de.
© Lou Reed. Βλ. editionsphotosyntheses.fr.
σχόλια