Η δημιουργική ομάδα του Three Ships Media δεν περίμενε τις υστερικές αντιδράσεις που θα υπήρχαν από το project της “Social Media and Donuts” όταν αυτό θα γινόταν viral. Εδώ που τα λέμε, δεν περίμεναν ούτε καν να συμβεί αυτό. Μετά από μερικούς γύρους της δουλειάς του όμως στο Facebook και το Twitter, η ομάδα απέδειξε για ακόμα μια φορά αυτό που όλοι γνωρίζουμε: πως μερικές φορές οι πιο απλές ιδέες είναι οι καλύτερες. Και εδώ που τα λέμε τι πιο απλό και κατανοητό από το να εξηγήσεις την διαφορά του κάθε social network χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα και αντικείμενο ένα λαχταριστό, αφράτο donut; Σε τι διαφέρει λοιπόν το Facebook, από το Twitter και τον Last FM; Στο κάθε social network υπάρχει ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης των θεμάτων. Και αν το θέμα είναι ένα donut, να τι θα έβλεπες ανάλογα με το social network στο οποίο είχες κάνει login.
Twitter: Τρώω ένα donut.
Facebook: Μου αρέσουν τα donuts.
Foursquare: Εδώ είναι το μέρος που τρώω donuts.
Instagram: Ορίστε μια vintage φωτογραφία του donut μου.
YouTube: Εδώ με βλέπετε να τρώω ένα donut.
LinkdedIn: Στα προσόντα μου συγκαταλέγεται και η ικανότητα μου να τρώω donuts.
Pinterest: Ορίστε μια συνταγή για donuts.
Last FM: Αυτή τη στιγμή ακούω “Donuts”
G+: Είμαι ένας υπάλληλος της Google που τρώει donuts.
σχόλια