ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

some girls*

Facebook Twitter
6


Some girls are bigger than others
Some girls are bigger than others
Some girls mothers are bigger than
Other girls mothers/Smiths

 

 

 

 

Eίναι η Κλάρα Πετάτσι  κρεμασμένη ανάποδα στην  κεντρική κρεαταγορά του Μιλάνο, Απρίλης του σαρανταπέντε. Στο διπλανό τσιγγέλι ο Μπενίτο-αυτός που βογγούσε και τη δάγκωνε και της έλεγε είμαι το ηφαίστειο που θα σε κάψει ολόκληρη.

 

 

 


Κι η Εύα η Μπράουν, καναδυό μέρες μετά στα υπόγεια της Καγκελαρίας. Με το κυανιούχο κάλιο στη γλωσσίτσα ,κάτι ωρών φρεσκοπαντρεμμένη. Σιγά μη φρούμαζε με τους παλιομπολσεβίκους που έσπαζαν κλειδαριές. Κανείς δε θα μας χωρίσει γουρουνάκι μου, θα ψιθυρίσει στον Αδόλφο και Θεό της πριν πετάξει για τα οξυζενέ σύννεφα.

 

Κι  η μικρούλα Ζαν Εμπιτέρν  είναι. Ετοιμόγεννη, με την κοιλιά τούρλα να πηδάει απ' τον πέμπτο μια μέρα μετά την κηδεία του Αμεντέο Μοντιλιάνι της.

The hands of he and the promise that he is blessed among women  θα της τραγουδήσει κάτι χρονάκια αργότερα η Πάττυ Σμιθ στο I'm dancing barefoot.

 


 

Είναι ο έρωτας ως φαντασίωση θανάτου στον Εραστή της κομμώτριας του Λεκόντ και στον Θυρωρό της νύχτας της Καβάνι : θάνατος -λουτήρας για τη Ματίλντ, θάνατος- γυαλί για τη Λουτσία.


Είναι η βάρκα με την Οσιάν στους Σταυρωμένους εραστές του Μιζογκούτσι.


Είναι το μη φύγεις Ντόρη μου, θα φαρμακωθώ της Χέλμη στα Κόκκινα φανάρια.


Είναι το αν μπορούσα να τον αναστήσω με πέντε φιλιά, ποτισμένα από το αίμα της μετανιωμένης μου καρδιάς, θα το έκανα,της Κάτιας Γιαννακοπούλου για τον αρχιμανδρίτη ΄Ανθιμο.

 

Είναι η Τασία της Βούρτση στο Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα που περιμένει,περιμένει,περιμένει, δεν κουράζεται να περιμένει τη θάλασσα να της φέρει τον Βασίλη.

 

 


Είναι κι η Ζαννί απ' Το βιβλίο της Μονέλ του Σβομπ,που είναι φτυστή η Τασία της Βούρτση-

'' ο αγαπημένος της Ζαννί είχε μπαρκάρει ναύτης και ήταν μονάχη,ολομόναχη. ΄Εγραψε ένα γράμμα και το σφράγισε με το μικρό της δάχτυλο και το πέταξε στο ποτάμι ανάμεσα στα μακριά κόκκινα χορτάρια. ΄Ετσι θα έφτανε ως τον Ωκεανό. Η Ζαννί στην πραγματικότητα δεν ήξερε να γράφει, αλλά ο αγαπημένος της έπρεπε να καταλάβει,αφού το γράμμα ήταν ερωτικό''(...)

 

 

Είναι και μερικές φίλες μου από τη Λάρισα και κάτι γνωστές μου από ΄Εβρο.

 

 

Είναι πολλές . Είναι Λεγεών. Είναι πανέξυπνες και είναι θεόχαζες.  Είναι τρισάθλιες και είναι εξαίσιες. Είναι πολύ κακές και πολύ καλές.


Είναι οι δούλες της αγάπης.

 

 

 

6

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

6 σχόλια
Είναι και η Ορσα της "Μικράς Αγγλίας" έχοντας γεράσει πριν την ώρα της μετά το χαμό του αγαπημένου της, σε μια εξομολόγητικη απολογητικη φραση αυτογνωσίας: "Ηθελα να αγαπώ. Να αγαπώ πολύ. Ν α αγαπώ για πάντα."
Είναι πολλές . Είναι Λεγεών. Είναι πανέξυπνες και είναι θεόχαζες. Είναι τρισάθλιες και είναι εξαίσιες. Είναι πολύ κακές και πολύ καλές. Είναι οι δούλες της αγάπης. Ειναι γυναικεςΟ συνδετικος ιστος της ανθρωποτητας. ο λογος που υπαρχουμε
Η καρδιά είναι σχεδιασμένη πολύ μικρή για να χωράει την τόση θλίψηΟ ανθρώπινος πόνος πιο πολύς από αυτόν που αντέχει η ψυχή που κατοικεί το επίγειο σώμαΚι όμως, αντέχει