Το στρατηγικό σχέδιο της Αθήνας για τον τουρισμό

Το στρατηγικό σχέδιο της Αθήνας για τον τουρισμό Facebook Twitter
0

Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσης για τον τουρισμό της Αθήνας την περίοδο 2011 – 2012, παρουσίασε ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης τονίζοντας ότι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της πρωτεύουσας «αποτελεί βασική στρατηγική προτεραιότητα». Το σχέδιο θα υλοποιήσει η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ).

Για το σκοπό αυτό θα συσταθεί Δημοτική Επιτροπή για τον Τουρισμό της Αθήνας με τη συμμετοχή του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, της Περιφέρειας Αττικής και όλων των κλαδικών φορέων του τουρισμού, Στόχος η άμεση ανάληψη κοινών δράσεων για τη διαχείριση και προβολή της πόλης.

Ο Δήμος Αθηναίων σχεδιάζει τη διεύρυνση της συμμετοχής της Δημοτικής Αστυνομίας σε μικτά κλιμάκια μαζί με την ΕΛ.ΑΣ., την προώθηση της αποκέντρωσης κοινωνικών υπηρεσιών, και την αύξηση του αστικού φωτισμού και της διοργάνωσης πολιτιστικών εκδηλώσεων για την τόνωση της παρουσίας δημοτών στο ιστορικό κέντρο, καθώς και την αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων ακινήτων σε συνεργασία με το δημόσιο και την ιδιωτική πρωτοβουλία, για την προσέλκυση νέων κατοίκων και επιχειρήσεων.



Οι βασικοί άξονες του σχεδίου δράσης όπως τους καταγράφει το www.travelpress.gr



· Μητροπολιτική Συμμαχία για τον τουρισμό της Αθήνας,

· Ενίσχυση της δραστηριότητας του Γραφείου Συνεδρίων Αθηνών,

· Επέκταση του Δικτύου Πληροφόρησης Επισκεπτών με δύο νέα γραφεία πληροφόρησης επισκεπτών (Info-Point) στη συμβολή των δρόμων Λ. Αμαλίας και Δ. Αρεοπαγίτου καθώς και στον ΟΛΠ στον χώρο άφιξης των κρουαζιερόπλοιων,

· Ανάπτυξη της Εμπορικής Δραστηριότητας με τα επίσημα τουριστικά προϊόντα του Δήμου Αθηναίων «Breathtaking Athens»

· Εντατικοποίηση προβολής σε διαδίκτυο και Social Media στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και «φίλους» από ολόκληρο τον κόσμο,

· Τουριστική προβολή με διοργάνωση press trips για ξένους δημοσιογράφους, συμμετοχή σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και ανασχεδιασμό σειράς έντυπου προωθητικού υλικού,

· Δημιουργία μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων,

· Έναρξη προγράμματος Athens Locals,

· Σύσταση και λειτουργία του Athens Film Office, για την προσέλκυση ξένων και εγχώριων παραγωγών

· Ανάπτυξη προγράμματος για Trade Travel, για την προώθηση της Αθήνας σε tour operators

· Ανάπτυξη προγράμματος City Pass, με κάρτα πρόσβασης στα μέσα και τα αξιοθέατα της πόλης

· Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα μέσω του ΕΣΠΑ, με δύο προτάσεις για τη σύσταση του μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων και για τον σχεδιασμό και λειτουργία ενός συστήματος διαχείρισης ροής επισκεπτών στα πρότυπα του εξωτερικού.

· Διεθνή Δικτύωση και συνεργασίες με διεθνείς φορείς τουρισμού

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ