Νikolaich, πορτιέρης των Amateur parties
Πορτιέρης των Amateur parties
Οι εμφανίσεις του πορτιέρη των πάρτι των AmateurΒoyz ήταν σίγουρα οι πιο εξωφρενικές που έχουμε δει στην αθηναϊκή νύχτα εδώ και καιρό: Φούξια φλούο μάσκες, ένα καπέλο-λεμονοστύφτης με πουλάκι που πίνει χυμό, κι ένα κρεμαστό κεφάλι ελαφιού είναι μερικά μόνο από τα θεότρελα εξαρτήματα που τον είδαμε να φοράει φέτος. Τα παιδιά των κλαμπ και των πάρτι ακολούθησαν και μιμήθηκαν όχι το στυλ αυτό καθαυτό (πόσους λεμονοστύφτες-καπέλα να φτιάξει κανείς;) αλλά την ουσία του: το να δημιουργεί κανείς μια εμφάνιση για μια και μόνο νύχτα, φτιαγμένη από υφάσματα αποθηκών, παιχνίδια, ρούχα από αμερικάνικες αγορές, και κυρίως πολύ DIY. Με λίγα λόγια, ο Nikolaich παρέσυρε πολύ κόσμο να σχεδιάσει τι θα βάλει και να ντυθεί πραγματικά πρωτότυπα για να βγει έξω - κάτι που είχαμε να δούμε πολύ καιρό στην αθηναϊκή νύχτα.
Ingvar Larsson
Country Manager της H&M στην Ελλάδα
Aν υπήρχε ένα γεγονός της χρονιάς στο χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα, αυτό ήταν σίγουρα η άφιξη των Η&M. Tα εγκαίνια του πρώτου μαγαζιού της Η&M στην Αθήνα στις 29 Μαρτίου, με το κόκκινο χαλί, το συνωστισμό και τις κάμερες, δεν ήταν παρά μόνο η αρχή της επιθετικής εισόδου της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Μέχρι τώρα, εκτός από τη Ζara και τα υπόλοιπα brands του ομίλου της Inditex, το νεανικό έτοιμο ένδυμα έπασχε. Είτε πουλιόταν σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές -που αντιστοιχούσαν όμως και σε χαμηλή ποιότητα- είτε -τα εισαγόμενα νεανικά ρούχα- σε υψηλές τιμές. Το Η&Μ ανέτρεψε τις ισορροπίες, επηρεάζοντας ουσιαστικά το στυλ των νεαρών κυρίως Αθηναίων. Οκτώ μήνες μετά η Η&M έχει ανοίξει ήδη άλλα δύο μαγαζιά - ένα στο εμπορικό κέντρο Avenue στην Κηφισίας και άλλο ένα στην Ερμού στο ύψος της Καπνικαρέας. Το επόμενο κατάστημα της εταιρείας θα είναι στη Θεσσαλονίκη. Φημολογείται πως στα σχέδια της εταιρείας είναι να ανοίξει 20 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2008 και να φέρει στην Αθήνα την καινούργια σειρά της εταιρίας COS (Collections of Style).
Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος
Διευθύνων σύμβουλος του Attica
Μετά από τρία χρόνια και με το τοπίο των πολυκαταστημάτων να διαγράφεται πιο ανταγωνιστικό από ποτέ -όχι μόνο με τη δημιουργία πολλών πολυκαταστημάτων (Fokas, Notos Galleries) και μεγάλων εμπορικών κέντρων όπως το Μall- αλλά και με την επέλαση μεγάλων αλυσίδων του εξωτερικού, το Attica έχει καταφέρει να καθιερωθεί εμπορικά ως το πιο επιδραστικό πολυκατάστημα του κέντρου, κυρίως γιατί συνδυάζει τα τρία βασικά συστατικά ενός επιτυχημένου πολυκαταστήματος: σωστή χωροθέτηση ανάμεσα σε δυο μεγάλες εμπορικές πιάτσες (Ερμού και Κολωνάκι), ένα υπέροχα ανακαινισμένο κτίριο εσωτερικά και εξωτερικά και, τρίτον, σωστό συνδυασμό brands. Κατάφερε να συνδυάσει μεσαία brands με αξιόλογα, αλλά λιγότερο γνωστά ονόματα - από την Τory Burch μέχρι τις τσάντες Jamin Puech και Αnya Ηindmarch. Tα κέρδη του δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα: Το Αttica αναμένει πωλήσεις 90 εκατ. ευρώ και κέρδη 4 εκατ. ευρώ μέσα στο 2007 (30% αύξηση σε σχέση με πέρσι) και το 2008 αναμένεται να παρουσιάσει πωλήσεις 110 εκατ. ευρώ και κέρδη 7 εκατ. ευρώ. Αξίζει να αναφερθεί πως ο κος Λαμπρόπουλος είναι αυτήν τη στιγμή υπεύθυνος και για το καινούργιο υπερπολυτελές κέντρο Golden Hall, που θα ανοίξει σε ένα χρόνο περίπου στο πρώην Διεθνές Κέντρο Τύπου, στο Μαρούσι.
Περιοδικά Tessera/Ozon/Μother
Δύο ολοκαίνουργια περιοδικά έκαναν φέτος την έκπληξη στον τομέα του στυλ: Πρώτα ήρθε το «Tessera». Επιτέλους είδαμε πολυτελή και λαμπερή γυναικεία μόδα σε ένα περιοδικό που βγαίνει κάθε τρεις μήνες και θυμίζει λεύκωμα, στα χνάρια του «Pop» και του «Another magazine». Η δεύτερη έκπληξη ήρθε από το «Mother», το πρώτο free press περιοδικό μόδας και στυλ σε avant guarde ύφος. Το τελευταίο τεύχος που κυκλοφόρησε είχε εξώφυλλο την υπέροχη Iζαμπέλ Ιπέρ. Τέλος το «Ozon» -που διεκδικεί και τις δάφνες του πρώτου free press περιοδικού- συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει με τη street style αισθητική του. Φέτος ξεχώρισε χάρη στις συνεργασίες του με πολύ κόσμο από το εξωτερικό. Είναι εξάλλου το μόνο που κυκλοφορεί με όλα του τα θέματα μεταφρασμένα και στα αγγλικά.
σχόλια