Πώς θα σου φαινόταν να μαζέψεις την παρέα σου και με έναν έμπειρο οδηγό να γυρίσεις την Ελλάδα, εξερευνώντας όμορφους τόπους και δοκιμάζοντας ό,τι γευστικότερο έχει να προσφέρει ο καθένας;
Φαντάσου να ταξιδεύεις και να σταματάς κάθε τόσο σε αρχαιολογικούς χώρους, σε όμορφες τοποθεσίες, και μετά να συνεχίζεις για γνωστά οινοποιεία, τυροκομεία, μικροζυθοποιίες, φάρμες, φημισμένα εστιατόρια και παραδοσιακά ταβερνάκια, ενώ ακούς ιστορίες για ιδιαίτερα, επώνυμα ελληνικά προϊόντα και τους παραγωγούς της περιοχής από την ξεναγό σου…
Η Μαρίνα Μπουτάρη, απόγονος πέμπτης γενιάς του Γιάννη Μπουτάρη, που πρώτος εμφιάλωσε κι έβαλε το κόκκινο ελληνικό κρασί στο τραπέζι πριν από 135 χρόνια, αποφάσισε να κάνει ακριβώς αυτό! Νέα, δραστήρια και μορφωμένη, με εμπειρία 20 ετών στον Όμιλο Μπουτάρη, στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing, αποφάσισε πέρσι να ξεκινήσει την Trip2taste, μια δική της ανεξάρτητη εταιρεία, για να προσφέρει στους πελάτες της μια… ολιστική εμπειρία γύρω από τη μεγάλη της αγάπη, τη γαστρονομία!
«Το κρασί δεν μπορούσε παρά να είναι στο επίκεντρο της νέας μου δραστηριότητας, που σκοπό της έχει να γνωρίσει στον ταξιδιώτη, Έλληνα και ξένο, το ελληνικό ποιοτικό εμφιαλωμένο κρασί σε συνδυασμό με το φαγητό μέσα από μια ευχάριστη βιωματική ταξιδιωτική εμπειρία στην περιοχή παραγωγής του» μου εξηγεί, περιγράφοντάς μου την πιο ενδιαφέρουσα υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία της Trip2taste (www.trip2taste.com), μια ολιγοήμερη εκδρομή, δηλαδή, για όποια ομάδα φίλων ή συνεργατών ονειρεύεται να επισκεφθεί μια οινοπαραγωγική περιοχή της Ελλάδας για να ενημερωθεί αλλά και να γευθεί τη γαστριμαργική παράδοση του προορισμού που επέλεξε.
«Το κρασί δεν μπορούσε παρά να είναι στο επίκεντρο της νέας μου δραστηριότητας, που σκοπό της έχει να γνωρίσει στον ταξιδιώτη, Έλληνα και ξένο, το ελληνικό ποιοτικό εμφιαλωμένο κρασί σε συνδυασμό με το φαγητό μέσα από μια ευχάριστη βιωματική ταξιδιωτική εμπειρία στην περιοχή παραγωγής του»
Για παράδειγμα, στην πρόσφατη εκδρομή στο Νυμφαίο τριάντα τέσσερις ταξιδιώτες όλων των ηλικιών επισκέφθηκαν μέσα σε τέσσερις μέρες τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, τρία σημαντικά οινοποιεία της Βορείου Ελλάδος (Κτήμα Άλφα, Μπουτάρη και Κυρ-Γιάννη), όπου μάθανε από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες ή τους οινολόγους τους τα μυστικά του ξινόμαυρου και άλλων ντόπιων ποικιλιών, και τρεις ξακουστές ταβέρνες και εστιατόρια της περιοχής (από αυτά που βλέπεις σε ταξιδιωτικά αφιερώματα και αναρωτιέσαι πότε θα τα επισκεφθείς), όπου απόλαυσαν τα ειδικά μενού που επιμελήθηκε η Μαρίνα σε συνεργασία με τους σεφ, με διαφορετικό κρασί ανά πιάτο. Η βάση τους ήταν το παραδοσιακό πανέμορφο Νυμφαίο, τόπος καταγωγής της οικογένειας των γνωστών «κρασάδων», όπου φιλοξενήθηκαν σε μικρούς, κομψούς ξενώνες.
«Το κρασί πρέπει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία σε αρμονικό συνδυασμό με μια συνοδευτική γεύση. Το αυγοτάραχο, ας πούμε, ταιριάζει με ασύρτικο, μαλαγουζιά ή παλαιωμένο απόσταγμα, το ξινόμαυρο με πιάτα κόκκινων κρεάτων πλούσια σε μπαχαρικά, όπως το αρνάκι στη γάστρα, το κατσικάκι ή το αγριογούρουνο στον φούρνο και το μοσχαράκι κοκκινιστό, και, φυσικά, με το γιορτινό χοιρινό με δαμάσκηνα.
Αυτό το edutainment (σ.σ. νέος όρος του μάρκετινγκ για την ευχάριστη ενημέρωση) προσπαθώ να προσφέρω στους ταξιδιώτες μας, είτε πραγματικά, με μια ολοκληρωμένη επίσκεψη στον τόπο παραγωγής των προϊόντων που επιλέγω, είτε μεταφορικά, με ένα επιχειρηματικό δώρο, κλείνοντας σε ένα “καλάθι”… όλες τις γεύσεις της εκδρομής» προσθέτει η Μαρίνα Μπουτάρη, που, εκτός από τις εκδρομές και τα γκουρμέ επιχειρηματικά δώρα, έχει βάλει τα δυνατά της να παρουσιάσει τη γευστική Ελλάδα σε ξενοδοχεία με γαστρονομικά φεστιβάλ, όπως αυτό που πραγματοποιήθηκε στο πολυτελές ξενοδοχείο Marbella Corfu τον Ιούνιο, ή σε διεθνή συνέδρια σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες συνεδρίων και εκδηλώσεων. Έτσι, στις αρχές του μήνα, σε συνεργασία με την Optimum, διαμόρφωσαν τον χώρο του Ζαππείου για να υποδεχτούν 530 προσκεκλημένους, ιδιοκτήτες και γενικούς διευθυντές, από μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως. Η Trip2taste ανέλαβε να δημιουργήσει έξι «περίπτερα γευστικής εμπειρίας» επιλεγμένων ελληνικών προϊόντων υψηλής ποιότητας. Παρουσιάστηκαν οι 4 ποικιλίες-πρεσβευτές του ελληνικού κρασιού: μοσχοφίλερο, ασύρτικο, αγιωργίτικο, ξινόμαυρο, βραβευμένα ελληνικά ελαιόλαδα, ποικιλία ελληνικών τυριών από το τυροκομείο Κωσταρέλου, όλοι οι τύποι ποιοτικού ελληνικού μελιού, ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα καθώς και επιλεγμένα αποστάγματα. «Οι επισκέπτες του συνεδρίου έκαναν μια εικονική εκδρομή στην Ελλάδα μέσα από τα stands της Trip2taste, γνώρισαν τις γεύσεις που αυτά φιλοξενούσαν και μίλησαν με τους ίδιους τους παραγωγούς. Μάλιστα, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το “beach bar”, μια βάρκα-μπαρ, που φιλοξενούσε τα δροσερά κοκτέιλ με Metaxa και τόνικ, την παγωμένη μαστίχα Homericon και τα αποστάγματα Τσιλιλή».
Με το βλέμμα στραμμένο προς το εξωτερικό (όπως και οι πρόγονοί της ενάμιση αιώνα πριν, που ξεκινούσαν από το Νυμφαίο για να κατακτήσουν τις ευρωπαϊκές αγορές), η Μαρίνα Μπουτάρη έχει ως όραμα τη διάδοση της ελληνικής γεύσης μέσα από ολοκληρωμένες εμπειρίες που συνδυάζουν τα ταξίδια και την απόλαυση. Ακούγεται ότι επόμενος γαστρονομικός προορισμός θα είναι η Πελοπόννησος, και ειδικότερα η περιοχή της Μαντινείας.
Δείτε τις δραστηριότητες του Trip2Taste εδώ: www.trip2taste.com
σχόλια