Η αληθινή ζωή είναι στιγμές και συναισθήματα μακριά από στερεότυπα γύρω από τη μόδα. Αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα πίσω από το clothes for humans, το ολοκαίνουριο προϊόν και την αντίστοιχη φιλοσοφία marketing της United Colors of Benetton. Με αφετηρία αυτό το καλοκαίρι αυτή είναι και η δύναμη που ενοποιεί τρεις σειρές προϊόντων, μια παγκόσμια καμπάνια, ένα ολοκαίνουριο website και μια σειρά πρωτοβουλιών που θα γίνονται in-store, όπως το "magalog", ένα υβρίδιο περιοδικού-καταλόγου που θα διανέμεται από τα καταστήματα της Benetton σε όλον τον κόσμο.
Τα ρούχα παίζουν έναν σπουδαίο συναισθηματικό ρόλο στη ζωή μας. Κάθε πρωί που διαλέγουμε τι θα φορέσουμε αποφασίζουμε και για τη διάθεση που θα έχουμε τη μέρα που ξεκινάει, όπως και για το πώς θα συντονιστούμε με τις στιγμές που μας περιμένουν. Εδώ ακριβώς στηρίζεται η φιλοσοφία των clothes for humans. Τα ρούχα λειτουργούν υποστηρικτικά, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να απολαμβάνουν στο μέγιστο τις εμπειρίες τους. Dress Up: κομψότητα στη δουλειά και στις ειδικές περιστάσεις. Dress Down: χαλαρό στυλ για όλες τις στιγμές της μέρας. Dress to Move: λειτουργικά ρούχα για έναν αθλητικό τρόπο ζωής.
Οι τρεις αυτές σειρές προϊόντων, όπως και όλες οι μελλοντικές συλλογές, αναπτύσσονται γύρω από τα πλεκτά, έναν από τους τρεις βασικούς άξονες της Benetton, στα οποία θα δοθεί περισσότερη έμφαση και προστιθέμενη αξία σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας. Οι άλλοι δύο είναι το χρώμα και η κοινωνική δέσμευση, που εξίσου αποτελούν μέρος της κληρονομιάς του brand.
Η φιλοσοφία των clothes for humans, όπως εκφράζεται μέσα από τις τρεις αυτές σειρές, αποκτά οντότητα φέτος το καλοκαίρι εξερευνώντας τις πιο έντιμες και ανθρώπινες συναισθηματικές στιγμές που συνδέονται με τα ρούχα. Αυτή η φιλοσοφία σε επίπεδο προϊόντος και marketing θα έχει παγκόσμια εφαρμογή μέσα από:
- περιοδικά
- ψηφιακά μέσα
- κοινωνική δικτύωση της Benetton
- καταστήματα
- events
Η διαφημιστική εκστρατεία θα δείχνει διαφορετικούς, αυθεντικούς και εκφραστικούς ανθρώπους: μια γυναίκα που τρώει μπροστά σε ένα άδειο ψυγείο, μια παρέα κοριτσιών που πίνουν κρασί σε ένα πάρτι, δυο αδέλφια που κόβουν το ένα τα μαλλιά του άλλου. Ο φωτισμός είναι φυσικός το ίδιο και οι τοποθεσίες: αληθινά σπίτια που δείχνουν ζεστά και σύγχρονα, όπως ακριβώς και οι πελάτες της Benetton ανά τον κόσμο. Η εκστρατεία θα δημοσιευτεί σε παγκόσμια κλίμακα διαδικτυακά και όχι μόνο και το ίδιο δημιουργικό σκεπτικό θα έχουν και μια σειρά μίνι βίντεο που θα προβληθούν σε ψηφιακά κανάλια.
Σήμερα το ιταλικό brand εγκαινιάζει και το νέο της website benetton.com, μέσα από το οποίο οι τρέχοντες αλλά και οι καινούριοι πελάτες θα μυηθούν με απλό και σύγχρονο τρόπο στον κόσμο της Benetton. Μια κατηγορία που θα λέγεται Identityθα εισάγει τον χρήστη στους βασικούς της άξονες: τα πλεκτά, το χρώμα και την κοινωνική δέσμευση. Ενώ μια άλλη, που θα λέγεται Clothes for Humans θα παρουσιάζει τη νέα φιλοσοφία και θα βοηθά τους καταναλωτές να συνδυάσουν ρούχα από τις σειρές Dress Up, Dress Down and Dress to Move, ανάλογα με τη διάθεσή τους. Επίσης, ένα ανανεωμένο online shop θα τους επιτρέπει να σερφάρουν και να αγοράζουν γρήγορα και αποτελεσματικά.
Τα καταστήματα της Benetton θα αλλάξουν σύμφωνα με τον τρέχοντα σχεδιασμό. Όλο το επικοινωνιακό υλικό θα εξελιχτεί ώστε να μετατρέψει την αγοραστική εμπειρία σε μια αληθινά ανθρώπινη δραστηριότητα κατά την οποία όλοι -και οι γυναίκες ειδικότερα- θα μπορούν να απομονώσουν το κοινωνικό τους background και τις στυλιζαρισμένες φωτογραφίες και να επανασυνδεθούν με τα συναισθήματά τους, χάρη στα ρούχα της Benetton.
Το magalog, μια εκδοτική ενέργεια που συνεχίζει την μακριά παράδοση της εταιρείας σε avant-gard προϊόντα, οι πελάτες της Benetton θα μπορούν να το προμηθευτούν στα καταστήματα της. Στην έκδοση αυτή ανάμεσα στις φωτογραφίες από τις συλλογές της Benetton θα παρεμβάλλονται αληθινές ιστορίες για το τι φορούν οι άνθρωποι στην καθημερινή τους ζωή σε όλα τα μέρη του κόσμου. Από το πώς γεννήθηκε η πρώτη σχολική ποδιά, μέχρι το πώς φορούν οι γυναίκες την μαντήλα στο Ιράν αλλά και το γιατί τα αγοράκια φορούν γαλάζιο και τα κοριτσάκια ροζ.
«Άνθρωποι. Κάποιοι είναι ευτυχισμένοι. Κάποιοι είναι θλιμμένοι. Κάποιοι είναι και τα δύο. Εμείς κάνουμε ρούχα για όλους» συνοψίζει το μανιφέστο της φιλοσοφίας των clothes for humans. Το να αγκαλιάσει τα ανθρώπινα συναισθήματα είναι ένα φυσικό και ουσιαστικό βήμα μπροστά για την Benetton, την εταιρεία που, ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, είναι κοντά σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητες που τους διαφοροποιούν.
F
σχόλια