360ο Pop-Up Fashion Bazaar

360ο Pop-Up Fashion Bazaar Facebook Twitter
0

Συμπυκνώθηκε κι έγινε as pop as it gets..!

Μετονομάστηκε σε 360ο Pop-Up Fashion Bazaar κι εμπνεύστηκε από τo κίνημα της pop art ενσωματώνοντας την μόδα της σημερινής Αθήνας σε όλες τις εκδοχές της.

Στο χρωματιστό και ανακυκλωμένο 360ο Pop-Up Fashion Bazaar μπορεί κανείς να βρει συλλογές ρούχων, αξεσουάρ, προϊόντα, αντικείμενα, έργα τέχνης, φωτογραφίες, κατασκευές, ιδέες και υπηρεσίες που έτσι απλά είναι μόδα!

Αυτή τη φορά στο πλαίσιο του 360ο θα προβληθούν και φιλμ από το διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Psarokokalo,μεταξύ των οποίων οι Sundays, Mezzanine, Runaway και Sugar.

Φυσικά, οι πιο pop άνθρωποι στην πόλη θα βρίσκονται εκεί. Σχεδιαστές μόδας και κοσμημάτων, ανάμεσά τους οι Βασίλης Ζούλιας, Λία Καστανίδου, Πάνος Απέργης, Smaragdi,Treasure House, Αθηνά Κόρδα, Ελένη Αρώνη, Gloss,ΜeMeMe, Τόνια Μακρή, Κατερίνα Αλεξανδράκη, Lucky Elephant, Ειρήνη Ζαΐμη, KonDe, Aθηνά Κόρδα, Xρήστος Στρατικόπουλος και MaryWantsaPurpleDress. Εκεί και εικαστικοί δημιουργοί όπως η ανερχόμενη Έλμα Πετρίδου, αλλά και Dj sets από τους Methi Blonde, Spps, Πάνο Λίλη, Στέλιο Λιβανό κ.ά. Όλοι είναι πρωταγωνιστές στο πιο πρωτοποριακό 360 και απαθανατίζονται από τον φακό του Βαγγέλη Ρασσιά σε μία «pop-up fashion photo-shoot».

Το ραντεβού κλείνεται στο νεοκλασικό της Κολοκοτρώνη (Κολοκοτρώνη 3-5 & Βουλής)
Την Πέμπτη 4, Παρασκευή 5, Σάββατο 6 & Κυριακή, 7 Απριλίου από τις έντεκα το πρωί έως τις έντεκα το βράδυ κι έρχεται να μας παρασύρει στους ρυθμούς του!

Σε ειδικό χώρο στο bazaar, θα συγκεντρώνονται  τρόφιμα και ρούχα για το Ίδρυμα Αστέγων του δήμου Αθηναίων.

Να είστε εκεί για το πιο έξυπνο, μοδάτο shopping στις πιο προσιτές τιμές!

 

Είσοδος: ελεύθερη. Let's pop-up!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM