AEGEAN: Νέο «Χειμερινό Πρόγραμμα 2023/2024» με αυξημένες επιλογές στους επιβάτες της

Η AEGEAN ανακοινώνει το νέο «Χειμερινό Πρόγραμμα 2023/2024» και προσφέρει νέες, αυξημένες επιλογές στους επιβάτες της Facebook Twitter
κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, κα. Πέπη Σταμάτη, Αναπληρώτρια Εμπορική Διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου, κ. Γιάννης Ράσογλου, Network Planning & Airline Partnernships Director
0

Η AEGEAN ανακοινώνει το νέο «Χειμερινό Πρόγραμμα Δρομολογίων 2023/24» και δίνει νέες, αυξημένες επιλογές  στους επιβάτες της, με 18 νέα δρομολόγια σε 14 χώρες (σε σχέση με το περυσινό χειμερινό πρόγραμμα). Ειδικότερα, προκειμένου να προσφέρει νέες ταξιδιωτικές επιλογές στους επιβάτες της και κατά τη χειμερινή περίοδο επεκτείνει το δίκτυό της σε προορισμούς της Μ. Ανατολής, της Β. Αφρικής, των Βαλκανίων αλλά και της  Ευρώπης.  

Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα στο ελληνικό κοινό να εξερευνήσει νέους προορισμούς από την Αθήνα, όπως το Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), το Λούξορ και το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, το Ίνσμπρουκ (Αυστρία), τη Μπρατισλάβα (Σλοβακία), το Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), το Κισινάου (Μολδαβία), καθώς και για πρώτη φορά το  Κάιρο από τη Θεσσαλονίκη.  

Η AEGEAN ανακοινώνει το νέο «Χειμερινό Πρόγραμμα 2023/2024» και προσφέρει νέες, αυξημένες επιλογές στους επιβάτες της Facebook Twitter
κ. Πέπη Σταμάτη, Αναπληρώτρια Εμπορική Διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου

Ταυτόχρονα, διατηρεί για πρώτη φορά κατά τη χειμερινή περίοδο τα δρομολόγια από την Αθήνα προς το  Μπρίστολ και το Μπίρμινχαμ, τη Μάλαγα, το Μπιλμπάο, το Ταλίν, τη Ρίγα, την Τυνησία, αλλά και προς τη Βαρκελώνη από τη Θεσσαλονίκη, στηρίζοντας την επέκταση της τουριστικής περιόδου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη συχνότητα και σε σημαντικούς «καθιερωμένους» προορισμούς, προσθέτοντας μια  δεύτερη καθημερινή πτήση από την Αθήνα προς τη Φρανκφούρτη.

Επιδίωξη του νέου προγράμματος είναι να παρέχει συνεχώς νέες επιλογές στους Έλληνες ταξιδιώτες, αλλά και πλέον να προσφέρει εποχικούς προορισμούς περισσότερο κατάλληλους για την «εκτός καλοκαιριού» περίοδο (όπως το Σάρμ Ελ Σέιχ, το Λούξορ, το Ίνσμπρουκ) μετά και το επιτυχημένο εγχείρημα των πτήσεων προς το Μαρακές, την προηγούμενη χειμερινή περίοδο.

Η AEGEAN ανακοινώνει το νέο «Χειμερινό Πρόγραμμα 2023/2024» και προσφέρει νέες, αυξημένες επιλογές στους επιβάτες της Facebook Twitter
κ. Γιάννης Ράσογλου, Network Planning & Airline Partnernships Director

Παράλληλα, η εταιρεία εξελίσσει σταδιακά την προσπάθειά της για «τουρισμό όλο το χρόνο» με διατήρηση τακτικών πτήσεων από/προς τη Ρόδο, το Ηράκλειο και την Καλαμάτα έως και τον Νοέμβριο και έναρξη της νέας σεζόν νωρίς τον Μάρτιο του 2024, καθώς και με τη λειτουργία ναυλωμένων πτήσεων από τη Ρόδο, στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος σε  συνεργασία με Tour Operator του εξωτερικού, διαθέτοντας 35.000 θέσεις, προς 22  ευρωπαϊκούς προορισμούς σε 8 χώρες, στο διάστημα  Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2023 και Φεβρουαρίου – Μαΐου 2024.

Το ενισχυμένο νέο χειμερινό πρόγραμμα της AEGEAN, αποτελεί συνέχεια του πολύ δυνατού 9μήνου όπως καταγράφηκε από τα τελευταία στοιχεία επιβατικής κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η AEGEAN το 9μηνο Ιανουαρίου‑Σεπτεμβρίου 2023 μετέφερε συνολικά περισσότερους από 11,9 εκατ. επιβάτες (με 7,1 εκατ. εξ αυτών στο δίκτυο εξωτερικού), καταγράφοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 9μηνο του 2022.  Σημαντική ήταν και η δυναμική της εταιρείας στο 3ο (τρίτο) τρίμηνο του χρόνου, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022 (έχοντας ήδη καταγράψει ισχυρές επιδόσεις) όπου μεταφέρθηκαν, 5,3 εκατ. επιβάτες με εξαιρετικά ισορροπημένη αύξηση, τόσο στην επιβατική κίνηση εσωτερικού κατά 17 %, όσο και στην επιβατική κίνηση εξωτερικού κατά 18%.

Συνολικά στο 9μηνο η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού της AEGEAN από και προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας καταγράφεται ενισχυμένη κατά 38%, ενώ για την ίδια περίοδο η αύξηση της  επιβατικής κίνησης εξωτερικού στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ξεπερνά το 45% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.

Η AEGEAN ανακοινώνει το νέο «Χειμερινό Πρόγραμμα 2023/2024» και προσφέρει νέες, αυξημένες επιλογές στους επιβάτες της Facebook Twitter

Με αφορμή την ανακοίνωση του χειμερινού προγράμματος, η αναπληρώτρια Εμπορική Διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου της AEGEAN Π. Σταμάτη δήλωσε σχετικά: «Με τη δυναμική της επιτυχημένης ανάπτυξης των τελευταίων 18 μηνών,  συνεχίζουμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας νέες επιλογές και ταξιδιωτικές εμπειρίες, επενδύοντας στην  επέκταση του δικτύου μας με νέους προορισμούς και την χειμερινή περίοδο. Παράλληλα, συνεχίζουμε να επενδύουμε στη δυναμική της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ δημιουργούμε σταδιακά και με προσεκτικά βήματα ειδικά προγράμματα και συνεργασίες για την άμβλυνση της εποχικότητας στην περιφέρεια.  Ταυτόχρονα, ανακοινώνουμε τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Ντουμπάι, αλλά και τη δεύτερη καθημερινή πτήση προς το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης από την Αθήνα, για να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη διασυνδεσιμότητα  του  δικτύου μας με διεθνείς αεροπορικούς κόμβους, στο πλαίσιο των σημαντικών νέων αλλά και των καθιερωμένων συνεργασιών της εταιρείας μας».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Market news / Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.
THE LIFO TEAM
Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Market news / Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Η Novibet, μέσω της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς, Giant Heart, συνδράμει ενεργά στην πολυεπίπεδη ενίσχυση των πληγέντων από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, συνεργαζόμενη με τρεις αναγνωρισμένους οργανισμούς.
THE LIFO TEAM
Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM