DOLE HELLAS

DOLE HELLAS Facebook Twitter
0

Η Dole Hellas, ιδρύθηκε το 1993 και είναι μέλος του παγκόσμιου ομίλου Dole (Dole Group) που αποτελεί την Νο 1 εταιρεία φρούτων στον κόσμο. Διαθέτει στην ελληνική αγορά μεγάλη ποικιλία φρούτων υψηλότατων ποιοτικών προδιαγραφών. Πιο συγκεκριμένα: μπανάνες, βιολογικές μπανάνες, μπανανίτο (baby bananas), ανανάδες, μήλα, αχλάδια, πορτοκάλια, σταφύλια, μάνγκο, ακτινίδια, βανίλιες κ.α. Ως εκ τούτου, η Dole Hellas είναι αυτήν την στιγμή η μοναδική εταιρεία που μπορεί να κάνει μια ολοκληρωμένη πρόταση φρούτων και να καλύψει και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Η Dole ελέγχει απόλυτα όλα τα στάδια παραγωγής και διανομής των προϊόντων της. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο έχει επενδύσει σε δικές της φάρμες έτσι ώστε να ελέγχει απόλυτα και σταθερά την ποιότητα των προϊόντων της καλύπτοντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την όλο και αυξανόμενη ζήτηση.

Επιπλέον, απαντώντας στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή επενδύει ιδιαίτερα στα οργανικά προϊόντα. Η Dole Hellas εισάγει εβδομαδιαία βιολογικές μπανάνες ειδικά συσκευασμένες για να διατηρούνται καλύτερα και να προστατεύεται το προϊόν καθώς επίσης και να είναι εύκολα αναγνωρίσιμος από τον καταναλωτή.

Ο κύριος ρόλος της εταιρείας είναι να συμπληρώνει με εισαγόμενα προϊόντα της ελλείψεις της ελληνικής παραγωγής αλλά ταυτόχρονα έχει και την τόλμη να αντιμετωπίσει και την αντίστροφη λειτουργία δηλαδή αυτήν  της εξαγωγής ελληνικών φρέσκων φρούτων, όπως ακτινίδια και πορτοκάλια, με την εμπορική της φίρμα. Με τον τρόπο αυτό, η Dole Hellas βοηθάει την ελληνική παραγωγή και συγχρόνως εξασφαλίζει δίκτυα διανομής και πώλησης για τα ελληνικά προϊόντα διευρύνοντας με υψηλής ποιότητας προϊόντα την γκάμα φρέσκων φρούτων που διακινεί  απευθυνόμενη είτε στην εγχώρια αγορά είτε σε αυτήν του εξωτερικού.

Η μεταφορά των προϊόντων γίνεται με πλοία container σταθερού δρομολόγιου της Dole σε εβδομαδιαία βάση από χώρες όπως το Εκουαδόρ, η Χιλή και η Αργεντινή με αποτέλεσμα την προσφορά όσο το δυνατόν πιο φρέσκων φρούτων στην αγορά τα οποία συλλέγονται και συσκευάζονται κάτω από πολύ αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους.

Οι συγκεκριμένες χώρες συνεργασίας της Dole, οι σταθεροί προμηθευτές όπως επίσης και οι δικές της φάρμες παραγωγής συμβάλλουν έτσι ώστε οι τιμές των προϊόντων Dole να παραμένουν πάντοτε σε λογικά επίπεδα χωρίς να επηρεάζονται από εξωτερικούς παράγοντες.

Με σκοπό την εκπαίδευση του κοινού και την στήριξη του εμπορικού της δικτύου στην ελληνική αγορά, η Dole διεξάγει όλα αυτά τα χρόνια ενέργειες επικοινωνίας σε όλα τα εμπορικά κανάλια. Στα πλαίσια των κοινωνικών της δραστηριοτήτων και έχοντας ως γνώμονα το γεγονός ότι τα προϊόντα της έχουν μόνο θετική συμβολή στην υγεία του κόσμου, πολλές από αυτές τις ενέργειες πραγματοποιούνται σε σημεία όπως χώρους άθλησης, σχολεία κ.α. όπου η ανάδειξη των στοιχείων της υγιεινής διατροφής και ευεξίας είναι επιβεβλημένη.

Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι συνυφασμένη με την ποιότητα που προσφέρουμε στους καταναλωτές κάτω από την  επωνυμία Dole. Το μότο «ποιότητα, ποιότητα, ποιότητα» του ιδρυτή της εταιρείας, James Dole, ακολουθείται πιστά σε όλα τα χρόνια της ιστορίας της. Σε αυτό ταιριάζει απόλυτα  και το βασικό της μήνυμα «Dole makes you feel good» που αντικατοπτρίζει και τον σεβασμό της εταιρείας προς τους καταναλωτές και την προσήλωσή της στην προσφορά ποιοτικών προϊόντων σε αυτούς.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM