H l’artigiano διακρίθηκε με το Bronze Award στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Sales» για την καμπάνια της «Pizza με περιεχόμενο» στα βραβεία Social Media Awards 2022 που πραγματοποιήθηκαν στις 9 Νοεμβρίου.
Στην επετειακή τελετή απονομής των Social Media Awards που έκλεισαν φέτος τα 10 τους χρόνια, βραβεύτηκαν τα πιο αποτελεσματικά και καινοτόμα case studies με την l’artigiano να καταφέρνει να ξεχωρίζει μεταξύ 400 και πλέον υποψηφιοτήτων αποσπώντας μία πολύ σημαντική διάκριση.
Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη σκληρή δουλειά και προσπάθεια ολόκληρης της εταιρείας να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις του σήμερα και σε συνεργασία με τη «Scarlet Agency» κατάφεραν να ξεχωρίσουν για την καμπάνια επικοινωνίας που δημιουργήσαν αναδεικνύοντας αποτελεσματικά το μήνυμά τους.
Η ασύγκριτη ποιότητα της l’artigiano είναι εμφανής σε όλο το φάσμα δράσης της δημιουργώντας πρωτότυπο περιεχόμενο που την κάνει να ξεχωρίζει φέρνοντάς τη πρώτη στις προτιμήσεις και την εμπιστοσύνη του κοινού.
Απόλαυσε τη νέα εμπειρία l’artigiano μέσα από το ανανεωμένο site.