H Yamamay προσγειώνεται στο Λονδίνο, στην καρδιά του Chelsea

H Yamamay προσγειώνεται στο Λονδίνο, στην καρδιά του Chelsea Facebook Twitter
0

Για το πρώτο της κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλική μάρκα, διάσημη για το στιλ και τη φινέτσα της, δεν θα μπορούσε να επιλέξει καλύτερη θέση από την καρδιά του Chelsea.


Η άφιξή της στην αγγλική πρωτεύουσα αποτελεί θεμελιώδες βήμα στη διεθνή επέκτασή του εμπορικού σήματος, με το flagship κατάστημά της να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, στην απόκτηση θαυμασμού και αποδοχής από το βρετανικό κοινό.


Η Yamamay, που ιδρύθηκε το 2001, διαθέτει μέχρι σήμερα 639 καταστήματα ανά τον κόσμο, κατέχοντας ηγετικό ρόλο στο χώρο των εσωρούχων και των μαγιό, προτείνοντας σειρές από εσώρουχα και πιτζάμες μέχρι ρούχα, beachwear και αξεσουάρ.

Στα καταστήματα της Yamamay, -παρά τη διεθνή τους εξάπλωση – οι πελάτες αισθάνονται σαν το σπίτι τους, απολαμβάνοντας ένα ευρύ φάσμα πρωτοπόρων υπηρεσιών και προϊόντων που ανανεώνεται κάθε εβδομάδα.

Τα flagship stores της Yamamay διαθέτουν καινοτόμο και έξυπνο σχεδιασμό χώρου και την απαραίτητη τεχνολογία, ενισχύοντας τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, που δεν είναι άλλα από τη φωτεινότητα, τη γεωμετρία και το δυναμισμό.

Το κατάστημα της 33, King's Road στο Chelsea του Λονδίνου που άνοιξε τις πόρτες του στις 10 Μάϊου, είναι ένας χώρος ειδικά σχεδιασμένος για να προσελκύσει το ευρύ καταναλωτικό κοινό που μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία μαζί της.


Ο σχεδιασμός και το φινίρισμα των επίπλων αναδεικνύουν ιδανικά τις συλλογές της Yamamay αφιερώνοντας αποκλειστικό χώρο στην κάθε μία.


Μaxi ψηφιακές οθόνες και τοποθετημένα i-Pads εξυπηρετούν τους πελάτες στην περιήγηση του κόσμου της Yamamay προσφέροντας τη δυνατότητα αγοράς όχι μόνο των νέων στοιχείων της συλλογής αλλά και κάποιων αποκλειστικών κωδικών από την ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών Yamamay.com

Η τεχνολογία, η ποιότητα και η τεράστια ποικιλία είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι του νέου έργου της Yamamay που χαρακτηρίζεται από πραγματικά βιωματικά και ψηφιακά στοιχεία , προσφέροντας όλο και περισσότερες υπηρεσίες στους πελάτες της, όπως η "pay & collect", που δραστηριοποιείται ήδη σε 12 καταστήματα στην Ιταλία καθώς και στο κατάστημα του Λονδίνου.

Έτσι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικά τα ψώνια τους και στη συνέχεια να παραλάβουν την παραγγελία τους στο κατάστημα, αποφεύγοντας το κόστος παράδοσης και την αναμονή στο σπίτι.

Η εταιρεία εγκαινίασε το νέο κατάστημα στις 11 Μαΐου, με συνέντευξη τύπου στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, παρουσία πολλών διασημοτήτων και influencers από το χώρο της μόδας και του θεάματος, όπως η Anna Dello Russo, αρχισυντάκτρια της Vogue Ιαπωνίας και ιέρεια του στιλ, , η Βρετανίδα ηθοποιός Amy Jackson, το μοντέλο Chloe Lloyd.

Ανακαλύψτε περισσότερα στο yamamay.com.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM