Η απόφοιτος του ΑΚΤΟ Calliope Barci αναδείχθηκε «Best New Designer» στην Ελληνική Εβδομάδα Μόδας

Η απόφοιτος του ΑΚΤΟ Calliope Barci αναδείχθηκε «Best New Designer» στην Ελληνική Εβδομάδα Μόδας Facebook Twitter
0

Το βραβείο «Best New Designer» αντιστοιχεί σε μία δωρεάν συμμετοχή σε fashion week του εξωτερικού με ατομικό fashion show. Η 27η διοργάνωση της Ελληνικής Εβδομάδας Μόδας με τίτλο «On the Move» πραγματοποιήθηκε 16-22 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο αποκλειστικά σε digital edition και προβλήθηκε για πρώτη φορά σε live μετάδοση από το LIFO.gr.

Η απόφοιτος του ΑΚΤΟ Calliope Barci αναδείχθηκε «Best New Designer» στην Ελληνική Εβδομάδα Μόδας Facebook Twitter

Ανάμεσα σε έξι ταλαντούχους, πρωτοεμφανιζόμενους σχεδιαστές που διαγωνίστηκαν, η Calliope ξεχώρισε με τη συλλογή της συγκεντρώνοντας τις ψήφους και τα θετικά σχόλια των μελών της επιτροπής. Στις χειροποίητες δημιουργίες της, η Calliope πλέκει με 100% φυσικά νήματα ελληνικά στοιχεία folklore, patterns με κοτσίδες και φουτουριστικές φόρμες. Οι συλλογές της συνδυάζουν παρόν και μέλλον αντλώντας έμπνευση από τις παιδικές της αναμνήσεις και το πλέξιμο παρέα με τη γιαγιά της.

Αριστούχος απόφοιτος του προγράμματος Fashion Design του ΑΚΤΟ και με σπουδές στα Οικονομικά από το Deree, η Calliope δημιούργησε το προσωπικό της brand. Στον ολοκαίνουργιο ιστότοπο www.calliopebarci.com μπορεί κανείς να μάθει περισσότερα για τη σχεδιάστρια αλλά και να παραγγείλει τις δημιουργίες της μέσα από το ομώνυμο e-shop.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM