Η l’artigiano έλαβε τριπλή διάκριση στα Estia Awards

Η l’artigiano έλαβε τριπλή διάκριση στα Estia Awards Facebook Twitter
0

Η l'artigiano, πρωτοπόρος στο αυθεντικό ιταλικό φαγητό, ξεχώρισε στα Estia Awards καθώς απέσπασε 3 βραβεία συνολικά στις κατηγορίες "Service", "Best in Pizza" και "Social and Digital Presence".


Ειδικότερα, βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας "Service", αφού χάρη στην εξέχουσα εξυπηρέτηση και την άψογη ενορχήστρωση των ανθρώπων και των διαδικασιών της, κέρδισε την κριτική επιτροπή αποσπώντας το Gold βραβείο για την εξυπηρέτηση πελατών. Ο επαγγελματισμός και οι άριστες υπηρεσίες του brand συνέβαλαν στη διάκριση του ανάμεσα σε πληθώρα άλλων δυναμικών επιχειρήσεων στο χώρο της εστίασης.


Επιπλέον, η l'artigiano προσέθεσε μία ακόμα αξιόλογη διάκριση στη συλλογή της, κατακτώντας το Silver βραβείο "Best in Pizza" στην κατηγορία "Pizza/Pasta". Η μοναδική εμπειρία γεύσεων που προσφέρει με τις λαχταριστές συνταγές της, τη φρέσκια ζύμη που χρησιμοποιεί στις τραγανές πίτσες της καθώς και την επιλογή αγνών και ποιοτικών υλικών, της χάρισαν την ασημένια διάκριση.

Η l’artigiano έλαβε τριπλή διάκριση στα Estia Awards Facebook Twitter


Παράλληλα, το brand ξεχώρισε και στην κατηγορία "Social and Digital Presence", στην οποία του απονεμήθηκε το Silver βραβείο. Η νέα διαφημιστική καμπάνια της, η οποία αντλεί την έμπνευσή της από το παγκόσμιο trend του ASMR στο YouTube, αλλά και η δυναμική παρουσία και αλληλεπίδραση στα social media της εξασφάλισαν μια ακόμα βράβευση στην αξιόλογη και υψηλού επιπέδου διοργάνωση των Estia Awards.

Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM