Mastercard Fintech Engage: Οι 6 φιναλίστ startups του διαγωνισμού της Αθήνας

Το Mastercard Fintech Engage καλωσορίζει τις 6 φιναλίστ νεοφυείς επιχειρήσεις του διαγωνισμού της Αθήνας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας Mastercard Fintech Engage, η Mastercard προσκάλεσε fintechs από την Νοτιοανατολική Ευρώπη να συμμετάσχουν στην εκδήλωση της Αθήνας και να διαγωνιστούν, διεκδικώντας μία θέση στο Start Path, το παγκόσμιο πρόγραμμα της Mastercard για νεοφυείς επιχειρήσεις.

Το Mastercard Fintech Engage της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022, και θα δώσει την ευκαιρία στις συμμετέχουσες εταιρείες να γίνουν μέρος του Start Path και να συνδεθούν με συνεργάτες και τεχνολογία, που δημιουργούν αντίκτυπο στην παγκόσμια ψηφιακή οικονομία.

Η πλατφόρμα για την συμμετοχή στον διαγωνισμό έκλεισε στις 28 Οκτωβρίου με έντονο ενδιαφέρον. Η οργανωτική ομάδα της Mastercard ξεχώρισε έξι fintechs, οι οποίες θα διαγωνιστούν στην εκδήλωση της Αθήνας. Οι δύο εταιρίες που θα ξεχωρίσουν από τους κριτές και τους καλεσμένους θα έχουν την ευκαιρία να διαγωνιστούν στην κύρια εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το 2023 στο Βερολίνο και θα συγκεντρώσει τους νικητές των επιμέρους εκδηλώσεων, διεκδικώντας μία θέση στην τελική φάση επιλογής του Mastercard Start Path.

Το Mastercard Fintech Engage καλωσορίζει τις 6 φιναλίστ νεοφυείς επιχειρήσεις του διαγωνισμού της Αθήνας Facebook Twitter

Οι 6 fintechs από την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που επιλέχθηκαν να διαγωνιστούν είναι:

Boleron, Βουλγαρία

Η Boleron είναι μία πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για την αγορά και διαχείριση όλων των ειδών ασφαλιστικών προϊόντων μέσω κινητού. Η εταιρεία έχει επίσης αναπτύξει την πρώτη πλήρως ψηφιακή ασφάλιση αυτοκινήτου στη Βουλγαρία.

Excelon, Ελλάδα

Η Excelon τοποθετείται στρατηγικά στη σύγκλιση δύο δημοφιλών κόσμων, του ηλεκτρονικού χρήματος και των ψηφιακών νομισμάτων, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν πρόσβαση σε οποιοδήποτε περιουσιακό στοιχείο διαθέτουν (π.χ. ευρώ, λίρες, ψηφιακά νομίσματα, μετοχές, NFTs), και να μπορούν να τα διαχειριστούν και χρησιμοποιήσουν εύκολα, με ασφάλεια και αμεσότητα στις καθημερινές συναλλαγές τους και όχι μόνο επενδυτικά.

Kipp, Ισραήλ

Η Kipp προσφέρει λύσεις βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη οι οποίες συνδέουν εμπόρους με τράπεζες που εκδίδουν κάρτες ώστε να εγκρίνονται περισσότερες καρτικές συναλλαγές οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις θα απορρίπτονταν, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη και αυξάνοντας τα έσοδα τόσο για τους εμπόρους όσο και τις τράπεζες.

Roadcube, Ελλάδα

Η Roadcube προσφέρει μια plug&play αυτοματοποιημένη λύση την οποία μπορεί να υιοθετήσει εύκολα μια επιχείρηση και να δημιουργήσει το δικό της πρόγραμμα πιστότητας (loyalty), να συλλέξει στοιχεία πελατών και να τρέξει αυτοματοποιημένες καμπάνιες χάρη στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Επίσης βελτιώνεται και η εμπειρία του πελάτη μιας και διαχειρίζεται προγράμματα πιστότητας διαφορετικών επιχειρήσεων στην ίδια εφαρμογή.

Spin Analytics, Ελλάδα

Η Spin Analytics έχει αναπτύξει το RISKROBOT, μια πλατφόρμα βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη που αυτοματοποιεί πλήρως τον κύκλο διαχείρισης του πιστωτικού κινδύνου για χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και εμπόρους.

Zing, Κύπρος

Η Zing αποτελεί μια super wallet εφαρμογή με λειτουργίες αγορών, πληρωμών, συναλλάγματος, κρυπτονομισμάτων, πιστότητας πελατών, παροχής ασφαλιστικών προϊόντων κ.α.

Πέρα από το διαγωνιστικό κομμάτι, το Mastercard Fintech Engage της Αθήνας θα περιλαμβάνει ομιλίες ιδρυτών νεοφυών επιχειρήσεων, υψηλόβαθμων στελεχών μεγάλων εταιριών τεχνολογίας και Venture Capitals, καθώς επίσης και τραπεζικών και κυβερνητικών εκπροσώπων από την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και το Ισραήλ. Βασικό θέμα συζήτησης θα αποτελέσει ο τομέας των πληρωμών στο Web3 και το Μetaverse αλλά και η άντληση κεφαλαίων. Επιπλέον, Fintech experts και απόφοιτοι του Start Path θα μοιραστούν το δικό τους success story, ενώ θα υπάρχουν ευκαιρίες δικτύωσης σε περιφερειακό επίπεδο.

Η πρόσβαση στην εκδήλωση θα γίνεται μόνο με πρόσκληση.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM