Mε επιτυχία ο θερισμός της περιόδου 2013/ 14 από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Mε επιτυχία ο θερισμός της περιόδου 2013/ 14 από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία Facebook Twitter
0

Για 4η συνεχή χρονιά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία τον θερισμό ελληνικού κριθαριού για την περίοδο 2013-2014, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, που εντατικά υλοποιεί από το 2011.

Από τα 3.000 στρέμματα καλλιεργήσιμων εκτάσεων που διατηρεί η εταιρεία στις περιοχές της Εύβοιας, της Βοιωτίας και της Μαγνησίας, τα εξαιρετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς αντιστοιχούν σε συγκομιδή 1.350 τόνων ελληνικού κριθαριού άριστης ποιότητας, ποσότητα διπλάσια σε σχέση με πέρσι.

Με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στηρίζει έμπρακτα τους αγρότες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, με απτές εγγυήσεις για την απρόσκοπτη υλοποίησή του, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για ουσιαστική συμβολή στην αγροτική παραγωγή της χώρας. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θέτει συνεχώς ψηλότερα τον πήχη των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων του Προγράμματος, καλλιεργώντας τον αναγκαίο σπόρο για την επόμενη σοδειά σε αυξημένη ποσότητα, με στόχο την είσοδο περισσότερων συνεργαζόμενων αγροτών, από τη νέα σεζόν, ενώ παράλληλα προσβλέπει και σε αύξηση των καλλιεργούμενων εκτάσεων.

«Είναι τιμή, για εμάς, να έχουμε τη στήριξη των καλλιεργητών της ελληνικής γης. Τους ευχαριστούμε για αυτήν τη στήριξη και τη διαρκώς αυξανόμενη ανταπόκρισή τους, στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας για υπεύθυνη επένδυση στην πρώτη ύλη των προϊόντων μας. Το γεγονός ότι δεν είναι ακόμη έτοιμο ένα ανεξάρτητο βυνοποιείο, δε διευκόλυνε στο να εντάξουμε το σύνολο της παραγωγής μας σε αυτό, κάτι το οποίο δεσμευόμαστε να πραγματοποιηθεί στο μέλλον.», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Γκρέκης, Αντιπρόεδρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και επικεφαλής υλοποίησης του συγκεκριμένου Προγράμματος.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM